Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie rozvoje malého podniku
Nácovský, Tomáš ; Kopecký, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu současného stavu vybrané společnosti a jejího okolí. Pomocí strategické analýzy je určena konkurenční výhoda a pozice podniku na trhu. V souladu se strategickými cíli podniku a podnikovou vizí je navržen rozvoj podniku, který zahrnuje jednotlivé funkční strategie spolu s časovým plánem implementace.
Vytvoření interaktivních programů pro podporu výuky zpracování signálů
Pacas, Ondrej ; Rajmic, Pavel (oponent) ; Mangová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením čtyř interaktivních nástrojů pro podporu výuky zpracování signálů. Cílem práce je vytvořit aplikace které budou vizuálně interpretovat jednotlivé metody zpracování signálů. Toto zahrnuje aplikace pro lineární regresi a metodu nejmenších čtverců, interpolaci a rekonstrukce signálu z jeho vzorků, diskrétní lineární konvoluci a diskrétní křížovou korelaci. Aplikace jsou vytvořeny v programovacím jazyce JavaScript.
Podpora a využití moderních webových standardů
Švihel, Lukáš ; Petřík, Patrik (oponent) ; Šperka, Svatopluk (vedoucí práce)
V práci se věnuji problematice využití moderních webových technologií. Vývoji historie, srovnání s předchozí verzí. Popisuji všechny důležité aspekty prvků, jež HTML5 a CSS3 přináší a vysvětluji jejich přínos a účel. Moţnosti nových webových standardů demonstruje webová aplikace. Tato aplikace je webovým prohlížečem obrázků z databáze flickr.com s moţností editace, uložení, offline režimu a efekty zpříjemňující uživatelské rozhraní.
Uživatelské rozhraní WWW pro aplikace zpracování obrazu
Páldy, Alexander ; Bařina, David (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
V dnešní době každý člověk potřebuje malé či větší úpravy fotografií. Pro takové úpravy existuje mnoho editorů obrázků a vývojáři již zkoušejí vytvořit takové programy v rozhraní WWW. Tato práce se zabývá vytvořením uživatelského rozhraní WWW pro transformaci obrazu. Práce představí čitatele s technologiemi vytváření WWW stránek a navrhuje vhodnou implementaci problému využívající technologie HTML 5, canvas, CSS 3, JavaScript, PHP a OpenCV.
Za láskou po cestě z perel
Tischler, Marek ; Štech, Adam (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Pro svou bakalářskou práci jsem vytvořil sérii středních a velkých obrazů. V této sérii jsem vycházel z mého dlouhodobého zájmu o žánrovou malbu. Východiskem se pro mé obrazy a kresby staly předměty denní potřeby, které jsem v malbě redukoval na jejich elementární tvary. Cílem bylo vytvořit kompaktní sérii maleb, které obstojí na poli současného umění.
Hra pro více hráčů s využitím HTML5
Jahoda, Vojtěch ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá možnosti HTML5 v oblasti vytváření her pro více hráčů hratelných po síti bez použití dodatečných zásuvných modulů prohlížeče. Cílem bylo vtvořit lokálně i po sítí hratelnou hru FuryLights, a tím ověřit, nakolik je tato technologie připravena na použití v praxi. A zda, případně s jakými obtížemi, ji skutečně bude možno provozovat na zařízeních, které by měly oficiálně HTML5 podporovat.
Rezervační systém využívající grafické možnosti HTML5
Klimeš, Petr ; Šeda, Miloš (oponent) ; Poliščuk, Radek (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a realizace on-line rezervačního systému, který bude graficky zobrazovat interaktivní plán rezervačního místa a bude umožňovat tato místa on-line vytvářet a upravovat. Systém má sloužit pro rezervaci a prodej vstupenek na kulturní, společenské a jiné události.
Manuál
Klusová, Katarína ; Houser, Milan (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Směsice symbolů, autorit a teorií, které člověk dnešní společnosti vstřebává je pro mnohé zmatečným zdrojem manuálů jak se svým životem zacházet, rozhodovat se, nebo kterou politickou stranu volit. Zároveň přesně tyto symboly, autority a teorie jsou zásadní součástí naši kultury a vzdělání, a právě v nich hledáme inspiraci, informace a vysvětlení. Občas sním o tom, že mým zdrojem informací není nic víc než příroda a její pozorování. V utopickém světě bez zprostředkovaných informací bych pozorovala svět vlastním tempem, návazně kráčejíc od jedné informace k druhé. V reálném světě z různých vědních oborů, které zkoumají universum do velkých podrobností, proudí obrovské kvanta informací, které běžný člověk není schopný na této vědecké úrovni pochopit. Ku příkladu, když si čtu o Hawkingově paradoxu, mohu si představit, jak je to asi myšleno, ale výpočtům neporozumím, a zdroje neobsáhnu..No i tak informaci i bez úplného pochopení začleňuji do mé představy vesmíru a černých děr. Universum vnímám pomocí intuice a jeho fragmenty- konkrétní projevení universa pak pomocí rozumu. První obraz mé série je zobrazení universa pomocí symbolů, tj. kódů, které jsme si my lidé dohodli, abychom mohli komunikovat o nevyjádřitelném. Universum je pořád na očích, a kdykoliv se začnu zabývat jeho dílčí částí, mohu si v něm znovu uvědomit celek. Pokračování série je konkretizace, čili formulace a rozvinutí hlavních vybraných témat universa (dle mých osobních priorit). V tomto momentě je má práce založena především na přepínání mezi celkem a detaily. Co se děje na “sběrném” obraze, ovlivní i ostatní obrazy detailů. Poslední obraz série je opět obrazem celku. Je po spirále vývoje o patro výš nad prvním obrazem. Promítnutím universa skrze mně dojde k jeho transformaci a obraz, byť symbolický a symbolizující se ještě více zjednoduší až do podoby jakéhosi loga. Vyskytne se v něm navíc logo téhož, jako symbol zrcadlení universa mou bytostí. Tak dospíváme k universu v universu obsáhnutém. Mikrokosmu v makrokosmu. Mou individualitu ve Všehomíru. Fraktál.
Návrh rozvoje business modelu začínající firmy
Štěpánek, Pavel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku návrhu rozvoje business modelu začínající firmy, s plánem vytvořit online literární službu. V rámci diplomové práce budou vymezena teoretická východiska nezbytných oblastí pro úspěšné zpracování tématu. V analytické části je věnována pozornost jednotlivým oblastem business modelu a souvisejících oblastí, včetně vymezení a ověření ideji služby. Na základě provedených analýz a výzkumů je v návrhové části zpracován návrh rozvoje business modelu začínající firmy, včetně hodnocení silných a slabých stránek návrhu rozvoje modelu a doporučené kroky pro další zpracování.
Webové 3D aplikace s využitím open-source frameworku Babylon.js
CHYTRA, Filip
Cílem této bakalářské práce bude představení tvorby 3D modelů/scén a jejich vkládání do webových aplikací za pomocí open-source frameworku Babylon.js. V dnešní době se stále častěji setkáváme s využíváním trojrozměrných technologii, virtuálních a rozšířených realit (VR a AR) napříč mnoha medii a odvětvími jako jsou například kinematografie, herní průmysl, výcvikové trenažéry aj. Podobný trend implementace těchto technologií je předpokládán v následujících pár letech i u webových technologií a je podmíněn vývojem nových webových standardů a JavaScriptových API, jako jsou OpenGL, WebGl a v neposlední řadě nejnovější WebGPU, které umožňují využití fyziky a zpracování obrazu a efektů zrychlených na GPU jako součást plátna webové stránky. Autor se ve své práci zaměří na popis funkce samotného 3D enginu Babylon.js a porovnání s dalšími softwary pro tvorbu 3D počítačové grafiky a na její implementování do kódu webu. Základem práce bude na jednoduchých ukázkách důkladně demonstrovat možnosti základních nástrojů a funkcí pro založení scény, vytvoření základních objektů (světlo, kamera, polygonové sítě) a práci s materiály, ale také ukázání pokročilejších technik jako jsou průnik a sloučení objektů, animace, práci s uživatelskými vstupy, fyzikální engine, kostry, partikly a shadery. Cílem praktické části pak bude vytvoření vlastní 3D webové prezentace, na které bude demonstrováno vkládání jednotlivých praktických ukázek do kódu stránek v rámci HTML5 a popsáním možných uplatnění frameworku Babylon.js na webu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.