Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kamera s výměnou obličeje pro Android
Škorňok, Petr ; Páldy, Alexander (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Cílem této práce je prozkoumat existující možnosti pro detekci obličejů v obraze na mobilních zařízeních s operačním systémem Android a na základě zjištění vytvořit aplikaci podporující výměnu obličeje se vstupem z kamery. Návrh aplikace se drží snahy dosáhnout co možná největší rychlosti při zpracování jednotlivých snímků a výsledné řešení je otestováno z pohledu uživatele i programové funkčnosti a rychlosti.
Improving Markers for Augmented Reality
Páldy, Alexander ; Juránková, Markéta (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
This thesis briefly describes the modern methods in augmented reality and deals with the synthesis of Uniform Marker Fields. The main purpose of this work is to refine the Uniform Checker-Board Marker Fields. This is achieved by proposing several improvements to the marker field design. The main ones are the use of a color palette, targeting resemblance to an image and changing the shape of the modules. An algorithm was implemented for the generation of such marker fields. As a result, the produced markers are aesthetically appealing, besides they can be reliably detected even when heavily occluded and under terrible lighting conditions.
Řešitel sudoku pro Android
Hrbas, Vojtěch ; Herout, Adam (oponent) ; Páldy, Alexander (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením hry Sudoku pořízené pomocí kamery mobilního zařízení se systémem Android. Probírá možnosti zpracování obrazu, možnosti rozpoznávání textu v obraze a princip a řešení hry Sudoku. Zkoumá také již existující aplikace pro Android řešící Sudoku. Dále navrhuje vlastní aplikaci pro řešení Sudoku a shrnuje dosažené výsledky testování aplikace z hlediska výkonu a uživatelů.
Řešitel logické hry pro Android
Urbánek, Dan ; Szentandrási, István (oponent) ; Páldy, Alexander (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh a implementaci aplikace pro mobilní platformu Android. Aplikace načte vstupní fotografii, vyhledá na ní zadání logické hry Light Up (Akari) a následně toto zadání vyřeší. V práci je krátce popsáno programování aplikací na platformě Android a také jsou popsány všechny použité algoritmy pro zpracování obrazu. Čtenář je také seznámen s testováním aplikace a zhodnocením dosažených výsledků. V práci jsou porovnány dva způsoby pro detekci znaků. 
Uživatelské rozhraní WWW pro aplikace zpracování obrazu
Páldy, Alexander ; Bařina, David (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
V dnešní době každý člověk potřebuje malé či větší úpravy fotografií. Pro takové úpravy existuje mnoho editorů obrázků a vývojáři již zkoušejí vytvořit takové programy v rozhraní WWW. Tato práce se zabývá vytvořením uživatelského rozhraní WWW pro transformaci obrazu. Práce představí čitatele s technologiemi vytváření WWW stránek a navrhuje vhodnou implementaci problému využívající technologie HTML 5, canvas, CSS 3, JavaScript, PHP a OpenCV.
Řešitel logické hry pro Android
Urbánek, Dan ; Szentandrási, István (oponent) ; Páldy, Alexander (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh a implementaci aplikace pro mobilní platformu Android. Aplikace načte vstupní fotografii, vyhledá na ní zadání logické hry Light Up (Akari) a následně toto zadání vyřeší. V práci je krátce popsáno programování aplikací na platformě Android a také jsou popsány všechny použité algoritmy pro zpracování obrazu. Čtenář je také seznámen s testováním aplikace a zhodnocením dosažených výsledků. V práci jsou porovnány dva způsoby pro detekci znaků. 
Kamera s výměnou obličeje pro Android
Škorňok, Petr ; Páldy, Alexander (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Cílem této práce je prozkoumat existující možnosti pro detekci obličejů v obraze na mobilních zařízeních s operačním systémem Android a na základě zjištění vytvořit aplikaci podporující výměnu obličeje se vstupem z kamery. Návrh aplikace se drží snahy dosáhnout co možná největší rychlosti při zpracování jednotlivých snímků a výsledné řešení je otestováno z pohledu uživatele i programové funkčnosti a rychlosti.
Uživatelské rozhraní WWW pro aplikace zpracování obrazu
Páldy, Alexander ; Bařina, David (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
V dnešní době každý člověk potřebuje malé či větší úpravy fotografií. Pro takové úpravy existuje mnoho editorů obrázků a vývojáři již zkoušejí vytvořit takové programy v rozhraní WWW. Tato práce se zabývá vytvořením uživatelského rozhraní WWW pro transformaci obrazu. Práce představí čitatele s technologiemi vytváření WWW stránek a navrhuje vhodnou implementaci problému využívající technologie HTML 5, canvas, CSS 3, JavaScript, PHP a OpenCV.
Řešitel sudoku pro Android
Hrbas, Vojtěch ; Herout, Adam (oponent) ; Páldy, Alexander (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením hry Sudoku pořízené pomocí kamery mobilního zařízení se systémem Android. Probírá možnosti zpracování obrazu, možnosti rozpoznávání textu v obraze a princip a řešení hry Sudoku. Zkoumá také již existující aplikace pro Android řešící Sudoku. Dále navrhuje vlastní aplikaci pro řešení Sudoku a shrnuje dosažené výsledky testování aplikace z hlediska výkonu a uživatelů.
Improving Markers for Augmented Reality
Páldy, Alexander ; Juránková, Markéta (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
This thesis briefly describes the modern methods in augmented reality and deals with the synthesis of Uniform Marker Fields. The main purpose of this work is to refine the Uniform Checker-Board Marker Fields. This is achieved by proposing several improvements to the marker field design. The main ones are the use of a color palette, targeting resemblance to an image and changing the shape of the modules. An algorithm was implemented for the generation of such marker fields. As a result, the produced markers are aesthetically appealing, besides they can be reliably detected even when heavily occluded and under terrible lighting conditions.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.