Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 126 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o.
Jeřábková, Martina ; Novák, Karel (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. Analyzuje současnou situaci a navrhuje opatření k dosažení stanovených marketingových cílů.
Podnikatelský záměr - Založení stavební firmy
Doležal, Vojtěch ; Kristofčák, Martin (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení stavebního podniku. Návrhová část, která je zpracováním podnikatelského plánu, vychází z obecných teoretických poznatků pro oblast podnikání a reaguje na podměty zjištěné prostřednictvím analýz v části analytické. Hlavním účelem práce je zjistit, zda bude návrh podnikatelského plánu realizovatelný.
Podpora implementace strategie s využitím IS/ICT
Reslová, Monika ; Kozel, Vladimír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh využití odpovídajících informačních systémů pro zabezpečení realizace business strategie zahradní divize společnosti AGRO CS a.s. Konkrétně pak posouzení vhodného využití podnikových informačních systémů či business intelligence, na základě informačních podkladů o business strategii. Práce je rozdělena do tří základních částí – části teoretické, ve které jsou popsány použité metody pro zanalyzování dané strategie a teorie týkající se strategie samotné. Součástí teoretické části je i teorie informačních systémů. Druhá část, analytická, v té je představena samotná společnost a má přímou návaznost na část teoretickou. Jsou v ní implementovány metody pro analýzu business strategie a posouzení vhodnosti využití podnikových informačních systémů či BI. V části návrhové je na základě konzultací, zjištěných požadavků a cílů z analytické části, vybrán vhodný systém pro podporu této strategie.
Podnikatelský záměr
Kocmanová, Lucie ; Šlechta, Karel (oponent) ; Groligová, Ivana (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru fiktivní firmy. Popisuje situace, které mohou vzniknout při zakládání nové firmy a vysvětluje jejich možná řešení.
Podnikatelský záměr pro založení čajovny nazývané Nadčaje Hookah.
Wisner, Jan ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu podnikatelského plánu pro založení čajovny poskytující vodní dýmky, která se nazývá Nadčaje Hookah. Práce je rozdělena do tří částí – teoretickou část, analytickou část a část praktickou.
Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka.
Hartman, Martin ; Foltýnová, Zuzana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka“ je analyzovat a navrhnout změny firemní kultury konkrétní společnosti, která působí v automobilovém průmyslu. Hlavním cílem je analyzovat spokojenost zaměstnanců v souvislosti s firemní kulturou a vyzkoumat nejlepší způsob přísunu nových zákazníků.
Podnikatelský plán pro založení kavárny
Šrámková, Tereza ; Královská, Renata (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu, který slouží k založení kavárny. Vymezuje základní podnikatelské, živnostenské pojmy, různé zákonné požadavky a nezbytné další požadavky, které slouží ke skutečné realizaci tohoto podniku. Obsahuje podrobné analýzy, propočty a návrhy na možná řešení, které pomohou odhalit a ovlivnit možný vývoj podniku.
Návrh marketingové strategie
Doležalová, Andrea ; Nováková, Věra (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii ve vybrané pojišťovací společnosti. Specifikuje základní pojmy marketingu a strategie a srovnáví je se skutečností. Obsahuje návrh marketingové strategie, který přispívá ke zvýšení tržního podílu a objemu produkce ve vybrané společnosti.
Návrh na zlepšení obchodní strategie firmy
Hošek, Jiří ; Žahourek, Martin (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analyzovat současnou obchodní strategii firmy JANTA s.r.o. a provést její optimalizaci, která povede ke zlepšení obchodní strategie firmy. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně externí a interní analýzy, SWOT analýzu a finanční analýzu, dále obsahuje doporučení a návody, která vedou v rámci navržené strategie ke stanoveným cílům tak, aby byla zlepšena konkurenceschopnost společnosti. Autor práce je jednatelem společnosti.
Podnikatelský záměr na rozšíření sortimentu podniku
Vepřek, Tomáš ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru existující firmy. Popisuje situace, které mohou nastat při rozšiřování sortimentu společnosti a vysvětluje jejich možná řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 126 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.