Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání značek e-shopů při nakupování na internetu a hodnocení značky Alza.cz
Ježková, Petra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Mňahončáková, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zmapovat a analyzovat české internetové prostředí s ohledem na vnímání značek e-shopů a nákupní zvyklosti při nakupování na internetu. Dílčím cílem je nalézt klíčové faktory a trendy v nákupním rozhodování českých spotřebitelů na internetu a srovnat jejich roli s rolí značek internetových obchodů. Sekundárním cílem této práce je provést hodnocení značky českého internetového obchodu Alza.cz. V rámci práce byla provedena analýza dostupných sekundárních dat a byl proveden vlastní primární marketingový výzkum prostřednictvím internetového dotazníkového šetření. V rámci práce byly stanoveny a ověřovány tři hypotézy. Na základě výstupů výzkumu byla formulována doporučení pro internetové obchody působící na českém virtuálním trhu a také konkrétní doporučení pro e-shop Alza.cz.
Branding potravinářských výrobků na trhu ČR
Průša, Přemysl ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Machková, Hana (oponent) ; Přibová, Marie (oponent) ; Jindra, Jiří (oponent)
Hlavním cílem disertační práce je shrnout, prohloubit a rozvinout současné teoretické poznatky v oblasti problematiky značky a jejího řízení a tyto teoretické poznatky verifikovat na realitě brand managementu vybrané značky potravin - značky vín na českém trhu: analyzovat hlavní nástroje řízení dané značky vín v současné době s tím, že analýza by měla ústit v identifikaci problematických oblastí a formulaci návrhů na opatření, jejichž implementace včetně systému hodnocení efektivity řízení značky by byla vhodná. Výsledkem analýzy je pak systém konkrétních doporučení pro značku, který může být rovněž použitelný pro srovnatelné značky. Trh potravin v ČR byl zvolen proto, že se mu dosud žádný autor ve vztahu k značkám nevěnoval a navíc je trh potravin více ohrožen současným ekonomickým vývojem (více než ostatní trhy), kdy klesá kupní síla obyvatelstva a rostou tlaky na snižování cen výrobků, které jsou ještě posíleny převisem nabídky nad poptávkou potravinářských výrobků. Velmi významným faktorem je též současná tržní dominance nadnárodních maloobchodních řetězců na trhu potravin v ČR spolu s rostoucím významem tzv. privátních (vlastních) značek maloobchodních řetězců. Pro trh vín, vedle výše uvedených specifik, je navíc typické, že má stále spíše generický charakter, což znamená, že spotřebitel se zde orientuje podle značek pouze ve velmi malé míře a zásadním faktorem rozhodování spotřebitele zůstává cena. V aplikační části práce je konkrétně využita značka dovozového vína z Chile (TARAPACA). Jednak proto, že dovozové značky tvoří v ČR cca 50 % trhu vín, jednak proto, že značka TARAPACA se řadí mezi nejvýznamnější dovozové značky na českém trhu vín z hlediska prodejů a tržního podílu. První část práce se věnuje teoretickým východiskům a jejím cílem je poskytnout definici značky a vymezení základních pojmů, které se ke značce váží, jako jsou identita, positioning a image značky tak, aby s nimi bylo možno pracovat v aplikační části práce. Druhá část přináší přehled základních přístupů ke zjišťování hodnoty značky, které jsou zde analyzovány a kriticky hodnoceny s ohledem na praktickou využitelnost. Vyústěním této kapitoly je vlastní návrh kritérií, podle kterých lze určovat hodnotu značky. Zde je hodnota značky vnímána z marketingového hlediska, ne z hlediska finančního. Ve třetí části práce se autor věnuje samotné problematice řízení značky jako procesu, pozornost je soustředěna zejména na výklad procesu řízení značky podle Scotta M. Davise, jehož schéma je použito v aplikační části práce. Součástí třetí kapitoly je také analýza současného fenoménu v oblasti brand managementu, kterým jsou privátní značky, a to z hlediska jejich vztahu k jejich majiteli, odběrateli a spotřebiteli. Část čtvrtá a pátá mají charakter aplikační se zařazením případové studie značky vín TARAPACA. V části čtvrté je nejprve provedena analýza současného stavu značky -- tržní pozice včetně tzv. auditu značky podle schématu Scotta M. Davise. Značná pozornost v této kapitole je věnována analýze akcí na podporu prodeje, které daná značka v současnosti často provádí, z hlediska efektu prodejního a efektu komunikačního (dopad na znalost značky). Ve čtvrté kapitole tak autor shrnuje nedostatky v současném řízení značky, jejichž odstranění je popsáno v páté části práce. Pátá část práce obsahuje komplexní a systematický návrh brand managementu značky TARAPACA pro český trh podle schématu Scotta M. Davise. Tento návrh je popsán jako proces, kde jednotlivé kroky navazují na sebe, a tak vytváří jednotný systém.
Značková strategie v mezinárodním marketingu
Pichler, Pavel ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Plchová, Božena (oponent) ; Jindra, Jiří (oponent) ; Kita, Jaroslav (oponent)
Značková politika v mezinárodním marketingu je jedním z klíčových faktorů ovlivňujících úspěšnost firem na tuzemském i mezinárodním trhu. Značka je fenoménem, se kterým se všichni spotřebitelé, dodavatelé i odběratelé setkávají denně, a proto jsem přesvědčen, že si toto téma zaslouží velkou pozornost a hlubší zkoumání. Hlavním cílem disertační práce je podat ucelený pohled na značkovou strategii v mezinárodním marketingu a detailně objasnit pojem a význam značky. Záměrem tedy je utřídit a zesumarizovat teoretické i praktické poznatky o značce a značkové strategii ve vztahu k mezinárodnímu marketingu a analyzovat různé aspekty v této souvislosti, které představují dílčí cíle práce. První dílčím cílem je pomocí definování pojmu značka vymezit její místo v marketingu a to jak v pojetí teoretickém, tak praktickém. Jde o to zodpovědět mj. otázku, jaká je vazba mezi značkou a marketingovým plánem firmy. Druhým dílčím cílem je analyzovat hodnotu značky a brand equity a vzájemnou provázanost mezi těmito pojmy. Dále jde o poskytnutí výčtu značek s největší hodnotou a o popsání vývoje značek v tranzitivních ekonomikách, specificky pak v České republice. Třetím dílčím cílem je podat ucelený přehled o řízení a budování značek. Zde půjde jak o pohled ve vztahu k trhu a spotřebitelům, tak o pohled dovnitř firmy ve smyslu organizačním. Zvláštní pozornost bude věnována distribučním značkám, neboť se jedná o velmi aktuální fenomén s dynamickým vývojem. Čtvrtým dílčím cílem je nastínit na základě shromážděného materiálu pravděpodobné trendy ve značkové politice. Pátým dílčím cílem je představit příklady některých konkrétních úspěšných značek s využitím předchozího teoretického materiálu. Doprovodným pedagogickým cílem je přinést ucelený metodologický pohled na problematiku značky a značkové strategie v mezinárodním marketingu.
Branding finančních institucí
Tonar, Jiří ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou finančních trhů z hlediska nakládání se značkou. Řeší různé druhy strategií při vstupu na trh, při akvizicích nebo splynutích a při dalších změnách.
Budování korporátní značky
Wisterová, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Urválková, Lucie (oponent)
Tato práce se zabývá tématikou budování korporátní značky. Hlavním cílem je zanalyzovat proces budování a řízení korporátní značky. V teoretické části práce uvádí nástroje, které používají firmy k budování značky, a rozebírá další aspekty, které souvisí s tímto tématem. V praktické části aplikuje tyto nástroje na budování korporátní značky Yves Rocher, hodnotí jejich přínos a podává návrhy na vylepšení.
Research of the image of L'Oréal in the segment of students in Belgium
Berčíková, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a metodologickou část. V úvodu je definovaný koncept značky firmy, její důležitost jako nehmotného aktiva, metody měření a proces strategického řízení značky. V další části je přibližována historie společnosti L'Oréal a vysvětlovány základní kroky výzkumu, který se soustřeďuje na to, co je pro studenty posledních ročníků vysokých škol směrodatné v rámci pracovních podmínek a psychologických charakteristik firmy. Po upřesnění jejich vlastních preferencí subjektivně hodnotí výkonnost společnosti L'Oréal v těchto atributech.
Image a identita značky - vybrané problémy
Petráčková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato práce se zaměřuje na budování silné značky prostřednictvím image a identity značky. Jedná se zejména o analýzu nejrůznějších faktorů, které ovlivňují jak image tak i identitu značky a vymezení jejich důležitosti pro budování silné značky. Velká pozornost je věnována jak hodnotě značky a s tím souvisejícím modelům hodnoty značky, tak také společenské odpovědnosti firem a novým trendům v řízení značek, jako je např. digitální marketing, vírální marketing, event marketing, ale také sponzoring. Provedený výzkum se zaměřuje na identifikaci image dvou nejhodnotnějších sportovních značek. V první řadě se jedná o značku Nike, jejíž image je následně porovnána s image značky Adidas. Na základě výsledků výzkumu je dále provedeno porovnání image značky Nike s identitou této značky, tedy tím, jak značka vidí sama sebe a jak si přeje být vnímána zákazníky.
Hodnocení vybrané značky na trhu
Rerko, Filip ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje proces vytváření a budování značky v průběhu času. Teoretická část obsahuje zejména vysvětlení obecných pojmů, legislativních postupů při získání registrované známky, vzhled a tvorbu samotného loga. Druhá část hodnotí konkrétní grafické atributy vybrané značky na trhu. Hodnotí značku a popisuje proces zavádění a budování této značky na našem trhu.
Vnímání značek studenty českých vysokých škol
Benedikt, Jiří ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Vnímaná hodnota značky je tvořena její aktivní i pasivní znalostí,vnímanou kvalitou, zákaznickou věrností značce a dalšími složkami. Spolu s dalšími asociacemi a hodnocení jsou v této práci zkoumány čtyři české a čtyři zahraniční značky mezi studenty českých vysokých škol. Cílem je porovnat a zhodnoti výsledky značek z různých kategorií a najít jejich silné a slabé stránky
Brand equity v kategorii jogurtů na českém trhu.
Flodrová, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Harmon, Lenka (oponent)
Práce se zabývá přístupy k měření hodnoty / ekvity značky z pohledu zákazníka a firmy. V praktické části analyzuje ekvitu vybraných značek jogurtů metodami Equity Builder a Brand Power a formuluje doporučení pro rozvoj ekvity jednotlivých značek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.