Název:
Vnímání značek e-shopů při nakupování na internetu a hodnocení značky Alza.cz
Překlad názvu:
E-shop brands perception when shopping on the internet and evaluation of brand Alza.cz
Autoři:
Ježková, Petra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Mňahončáková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je zmapovat a analyzovat české internetové prostředí s ohledem na vnímání značek e-shopů a nákupní zvyklosti při nakupování na internetu. Dílčím cílem je nalézt klíčové faktory a trendy v nákupním rozhodování českých spotřebitelů na internetu a srovnat jejich roli s rolí značek internetových obchodů. Sekundárním cílem této práce je provést hodnocení značky českého internetového obchodu Alza.cz. V rámci práce byla provedena analýza dostupných sekundárních dat a byl proveden vlastní primární marketingový výzkum prostřednictvím internetového dotazníkového šetření. V rámci práce byly stanoveny a ověřovány tři hypotézy. Na základě výstupů výzkumu byla formulována doporučení pro internetové obchody působící na českém virtuálním trhu a také konkrétní doporučení pro e-shop Alza.cz.The aim of this thesis is to map and analyze Czech internet environment with regard to the perception of e-shop brands and shopping behavior when online shopping. A sub-goal is to find the key factors and trends in purchase decisions of Czech consumers on the internet and compare its roles with role of e-shop brands. The secondary objective of this work is to make brand evaluation of Czech e-shop Alza.cz. Analysis of available secondary data and own primary market research survey via the internet have been done as a part of this thesis. Three hypotheses have been identified and tested. Recommendations based on the research outcomes have been formulated for e-shops operating on the Czech online market as well as concrete recommendations for e-shop Alza.cz.
Klíčová slova:
e-komerce; e-shop; hodnota značky; marketingový výzkum; nákupní chování; brand value; buying behavior; e-commerce; e-shop; marketing research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31197