Název: Značková strategie v mezinárodním marketingu
Překlad názvu: Brand strategy in international marketing
Autoři: Pichler, Pavel ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Plchová, Božena (oponent) ; Jindra, Jiří (oponent) ; Kita, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2005
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota značky; mezinárodní marketing; značková strategie; brand strategy; brand value; international marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28007

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77053


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet