Název: Výskum image značky L'Oréal v segmente študentov v Belgicku
Překlad názvu: Research of the image of L'Oréal in the segment of students in Belgium
Autoři: Berčíková, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota značky; identita značky; role značky v marketingu; brand value; identity of a brand; role of the brand in marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15505

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11475


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet