Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tipovací portál
Nagy, Erik ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť a implementovať informačný systém pre tipovací portál, ktorý umožní tipovať výsledky zápasov NHL, zdieľať tipy medzi užívateľmi a hodnotiť úspešnosť jednotlivých užívateľov v tipovacej súťaži. Výsledná aplikácia je implementovaná ako webový portál s použitím PHP a MySQL.
Vyhodnocování sázkových kurzů na zápasy Premier League
Zejda, Tomáš ; Burgetová, Ivana (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Kurzové sázení je momentálně velkým fenoménem a tato práce se zaměřuje na vyhodnocení klíčových faktorů v sázení na nejvyšší anglickou fotbalovou ligu. Účelem této práce je dát sázejícímu odpověď na to, zda se s daným kurzem vyplatí vsadit si na určitý zápas při zvážení všech rizik, či nikoliv. V této práci jsou zanalyzována určitá data, na kterých by měl záviset výsledek zápasu. Data jsou posbíraná z několika předchozích ročníků dané soutěže a také z dalších soutěží, kterých se týmy z nejvyšší anglické fotbalové ligy účastní.
Informační systém pro sázkaře
Řezníček, Kamil ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o vytvoření informačního systému pro sázkaře. Jsou analyzovány požadavky na takový systém a uvedena možná implementace pomocí jazyka C# . Informace o uskutečněných sázkách, jejich atributech a výsledcích jsou uchovány v databázi MySQL. Uživatelské rozhraní aplikace je jednoduché a intuitivní. Uvedeny jsou také možnosti dalšího vývoje systému.
Real-Time Prediction of Football Matches Results
Drankou, Aliaksandr ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
This thesis studies the problem of real-time football matches results prediction. It consists of several steps, including the acquisition of suitable dataset and training of the prediction model. The prediction model is represented by two types of neural networks: feedforward and LSTM recurrent neural network. Different combinations of input features are tested to achieve the best performing model.  Both models achieved a classification accuracy of about 67.5%, where feedforward network accuracy starts from 54% at the beginning of the match and achieve 93.54% by the end of the match.  In addition to widely-used metrics such as categorical accuracy and log-loss, each model is evaluated in the simulated betting environment.Experiments within betting evaluation have shown that LSTM can't compete with feedforward network, as in each betting run LSTM network ended up with a balance, dropped by more than 90%. However, the feedforward network achieved an ROI (return on investment) of 0.39% in a betting simulation run with one of the configurations. As a result, a neural network approach, especially the feedforward network, has proved to be quite successful in terms of predicting real-time football matches results. Moreover it allowed to build a profitable betting strategy upon it.
Založení malého podniku
Teršl, Michal ; Kostelník, Milan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem mé práce je vypracování kroků nutných k založení podniku. V první části práce charakterizuji teoretické pozadí, ve kterém se primárně zaměřím na charakteristiku jednotlivých analýz včetně modelu CANVAS. Ve druhé části se zaměřím na analýzu trhu, na kterém bude podnik působit, charakteristiku vnějšího prostředí a pokusím se vystihnout princip nabízeného produktu, který je předmětem obchodní činnosti budoucího podniku. V návrhové části přistoupím k variantnímu řešení jednotlivých obchodních modelů, které jsou úzce spjaty s výsledky SWOT matice analytické části. V další části provedu komplexní hodnocení jednotlivých variant dle principu BSC a v závěru praktické části provedu návrh kroků nutných k založení podniku využívajícího výsledný obchodní model.
JavaME aplikace pro sázení na sportovní zápasy
Kubalík, František ; Müller, Jakub (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a realizaci aplikace pro mobilní terminály, která umožňuje uživateli sázet na sportovní zápasy. Funkčnost této aplikace je závislá na centrální databázi, jejíž návrh je také součástí této práce. V první části jsou popsány základní vlastnosti programovacích jazyků, které byly pro realizaci projektu použity. Postupně je tedy popsán jazyk Java, SQL a PHP. Zmíněna je také správná tvorba tabulek a popis problémů, které mohou při návrhu databáze nastat. Další kapitola pak popisuje samotnou realizaci celého projektu. Je zde popsána zvolená metoda a podrobnější popis realizace jednotlivých částí, ze kterých se projekt skládá. Tato část obsahuje také testování vytvořené aplikace.
Patologické hráčství: sázky a hazardní hry v životě sportovních redaktorů
Činátlová, Monika ; Vacek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Frouzová, Magdalena (oponent)
Identifikační záznam: Činátlová, Monika. Patologické hráčství: sázky a hazardní hry v životě sportovních redaktorů. Pathological gambling: betting and gambling in the life of sport journalists. Praha, 2012. 87 s., 2 příl. Diplomová práce. Univerzita Karlova v Praze, 1. Lékařská fakulta, Klinika adiktologie. Vedoucí práce Mgr. Jaroslav Vacek. Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vymezením pojmu patologického hráčství, diagnostikou, prevalencí a popisem ohrožených skupin. Dále se věnuje vzniku, rozvoji a jednotlivým fázím patologického hráčství. Teoretické poznatky jsou pak rozšířené o vlastní šetření, prováděné formou strukturovaného dotazníku, které má poukázat na to, že dané povolání může představovat rizikový faktor pro rozvoj určité nemoci/závislosti. Cílem výzkumu je popsat míru a kvalitu rizikového chování v oblasti hráčství u sportovních redaktorů a identifikovat případné souvislosti patologického hráčství s jejich vybranými charakteristikami. Práce se zabývá tím, jak vypadá hraní a sázení u sportovních redaktorů z hlediska míry, formy a okolností. Zda se u této skupiny osob vyskytuje patologické hráčství, a pokud ano, v jaké míře a s jakými důsledky. Snaží se zodpovědět také to, jaká je souvislost mezi charakteristikou práce sportovního redaktora a hraním hazardních her či sázením. Jak tuto souvislost...
Právní úprava match-fixingu
Michňa, Ivan ; Rajchl, Jiří (vedoucí práce) ; Sharp, Vladimír (oponent)
Právní úprava matchfixingu - abstrakt Tato diplomová práce se zabývá právní úpravou fenoménu známého jako matchfixing, což je záměrné ovlivňování výsledků sportovních událostí za účelem získání finančního prospěchu nebo jiných výhod. Práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení stávajícího právního rámce v oblasti správního práva, trestního práva a v neposlední řadě také v zásadě paralelní struktury poskytnuté interními předpisy vydávanými sportovními svazy. Práce popisuje kurzové sázení v širším kontextu a zasazuje do něj způsoby, jakými lze sportovní událost zmanipulovat. Popsány jsou i možnosti a způsoby vyšetřování matchfixingu, a to jak konvenční, tak nekonvenční, které jsou specifické právě pro matchfixing. Dále práce analyzuje právní úpravu poskytovanou českým právním řádem a porovnává ji s úpravou v zahraničí, zejména ve Spolkové republice Německo. V rámci analýzy české právní úpravy je provedeno porovnání norem, které jsou součástí trestního práva, s normami správního práva a je zodpovězena otázka, do jaké míry jsou vzájemně provázány a jak by tato provázanost mohla být prospěšná, pokud by docházelo k jejich důsledné aplikaci. Problém je spatřován především v nevyužívání právní úpravy poskytované zákonem o hazardních hrách pro případy vykazující nižší společenskou škodlivost než otevřeně korupční...
Hazardní hraní v počítačových hrách
Beneš, Martin
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku sázení dětí a mladistvých v počítačových hrách a na internetu. Seznamuje se základními pojmy a principy, které je možné najít v počítačových hrách s hazardními prvky. Popisuje systémy pro hodnocení věkové vhodnosti her a principy jejich fungování. Používá kvantitativní metodu výzkumu - dotazník vytvořený v Google Forms a následně distribuovaný́ pomocí odkazu. Primární výzkumný́ vzorek je tvořen žáky vybraných základních a středních škol. Osloveno bylo 255 žáků ze tří základních a jedné střední školy. Ve výsledcích je prezentován počet sázejících dětí a mladistvých v počítačových hrách i na webových stránkách třetích stran.
Hazardní hraní v počítačových hrách
Beneš, Martin
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku sázení dětí a mladistvých v počítačových hrách a na internetu. Seznamuje se základními pojmy a principy, které je možné najít v počítačových hrách s hazardními prvky. Popisuje systémy pro hodnocení věkové vhodnosti her a principy jejich fungování. Používá kvantitativní metodu výzkumu - dotazník vytvořený v Google Forms a následně distribuovaný́ pomocí odkazu. Primární výzkumný́ vzorek je tvořen žáky vybraných základních a středních škol. Osloveno bylo 255 žáků ze tří základních a jedné střední školy. Ve výsledcích je prezentován počet sázejících dětí a mladistvých v počítačových hrách i na webových stránkách třetích stran.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.