Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příprava kameramana před natáčením se zaměřením na výběr adekvátní audiovizuální techniky ke druhu produkce
Ježek, Petr ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Práce se zabývá přípravou kameramana na produkci audiovizuálního díla. V teoretické části jsou popsány elementární znalosti potřebné ke správné přípravě před natáčením. Dále je provedena analýza rozdílů v přípravě vzhledem k různým druhům produkce. Tyto poznatky jsou aplikovány v praktické části, kde se analyzuje, zdali jsou vybrané aparáty vhodné na jednotlivé druhy produkce.
Vývoj vizuální koncepce audiovizuálního díla
Lukomskaia, Valeriia ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Tato práce pojednává o procesu vytvoření vizuální koncepce od literární předlohy až po hotové audiovizuální dílo. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmu audiovizuální dílo, rozboru možnosti využití vizuálních výrazových prostředků a účinků, které by tyto prostředky měly na vnímaní diváka. Praktická část na příkladu studentského filmu Lovec demonstruje, jak získané teoretické poznatky mohou být aplikovány v praxi. Tato práce může sloužit jako příručka pro začínající režiséry a kameramany. Bude zajímavá i pro milovníky filmu, kteří chtějí nahlédnout na audiovizuální tvorbu ze specifičtějšího pohledu.
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
Sedlářová, Lenka ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití audiovizuálního díla ke zviditelnění fashion bloggerky a její módní značky. V první kapitole teoretické části jsou shrnuty důležité poznatky týkající se blogování a sociálních sítí. Druhá kapitola se věnuje audiovizuálnímu dílu, jeho produkčnímu řetězci a distribuci videí na internetu. Pro zjištění současných trendů v módním odvětví je na začátku praktické části provedena analýza českých a světových fashion blogů. Praktická část dále popisuje vznik videí pro blog módní návrhářky a ke konci vyhodnocuje jejich vliv na úspěšnost blogu.
Ruská a česká specifika ochrany autorského práva v oblasti audiovize.
Podgornaia, Kseniia ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Levý, Jan (oponent)
Podstatná část této práce se zaměrí na aspekty ochrany audiovizuálních děl proti jejich protiprávnímu zneužití na příkladě dvou zemí, tj. Česka a Ruska. Základní úlohou je zachytit sílné a slabé stránky autorskoprávní ochrany proti porušení práv k dílům, resp. pirátství. Pro hlůbší analýzu budou detailně rozebrány ruské a české právní předpisy ve vztahu k uplatňování ochrany k dílům. Dále budou porovnány způsoby postihování trestních činností v oblasti porušování autorského práva a zváženy výsledky protipirátských aktivit příslušných organizací těchto zemí. Teoretická část bude poté aplikována na konkterní případy z soudní praxe a následně proveden konečný závěr výzkumu. Přínosnost této práce spočívá v pokusu odpovědět na důvod přítomnosti pirátství ve vybraných zemích. K tomu se váže i téma boje proti pirátství a překážky s tím spojené.
Autorské právo u audiovizuálního díla a analýza webových stránek poskytujících audiovizuální díla
Chrastecká, Nicolle ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Bakalářská práce je vytvořena na základě teze: "Neschopnost vymýtit audiovizuální pirátství netkví v nedostatečném výkladu práva, ale v absenci konkurenceschopných internetových stránek s legálním obsahem." V průběhu práce se zkoumá výklad práva, zda je, či není jeho výklad dostatečný v návaznosti na audiovizuální pirátství. Analýza se zaměřuje především na odpovědnost poskytovatele volného prostoru, na poskytovatele nelegálního obsahu, na poskytovatele odkazu na nelegální obsah a na uživatele, kteří nelegální obsah stahují. Výsledky této analýzy jsou v závěrečné části zhodnoceny. V praktické části se práce zaměřuje na SWOT analýzu stránek poskytující audiovizuální díla legálně a na webové stránky poskytující díla nelegálně, známe především jako datová úložiště. Výsledky SWOT analýzy jsou porovnány a slouží k podpoření teze. Zároveň výsledky slouží i k predikci možného vývoje audiovizuálního pirátství a vývoje nově přicházející služby Netflix. Výsledky SWOT analýzy webových stránek poskytující audiovizuální díla a jejich porovnání jsou v závěrečné části podpořeny výsledky dotazníkového šetření, které se zaměřuje, jak na porovnání webových stránek s legálním a nelegálním obsahem tak na predikci možného vývoje služby Netflix.
Product placement v české kinematografické tvorbě
Suková, Martina ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce se zaobírá analýzou právní úpravy product placement a jeho působení na spotřebitele. Na začátku je vysvětlený pojem product placement ze všeobecného hlediska - je uvedena jeho definice, umístění, dělení a také přednosti a nedostatky, které product placement skýtá. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit veškerou právní úpravu, která se dotýká problematiky fenoménu dnešní doby - product placement, vymezení přesné definice a jeho působení na diváka v roli spotřebitele. Product placement byl na základě směrnice Evropského parlamentu a Rady 2007/65/ES do českého práva transponován jako "umístění produktu". Implementace směrnice se projevila hlavně schválením nového zákona o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání, ale i v novele zákona č. 231/2001 Sb. Na určitém vzorku české kinematografické tvorby bylo identifikováno, v jaké míře je product placement využíván a jaké typy produktů jsou nejhojněji v českých filmech zobrazovány, tyto výsledky byly následně porovnány s audiovizuální tvorbou ze Spojených států amerických. V rámci dotazníkového šetření bylo záměrem posoudit, jaké je obecné povědomí českých spotřebitelů o tomto marketingovém nástroji.
Využití audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace
Klukan, Michal ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato práce se zabývá využitím audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace. Práce obsahuje analýzu využití audiovizuálních děl napříč komunikačními prostředky a historickým pozadím. Zaměřuje se na to, jakým způsobem se díla využívají a jak jsou efektivní v internetovém a televizním prostředí. V praktické části je popsána tvorba konceptu při realizaci vstupu nové digitální agentury na trh.
Technika pro tvorbu videa a její vliv na záznam
Chládek, Lukáš ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Práce se zaměřuje na aparáty používané k nahrávání videí, jejich vlastností a jak ovlivňují tyto vlastnosti technickou a vizuální podobu videa. Pro dosažení cílů práce byla provedena analýza typů aparátů, zjištění principu jejich fungování a analýza součástek používaných k generování záznamu. Tyto znalosti byly aplikovány při porovnání typů aparátů k různým účelům a při selekci vybavení pro reálný projekt.
Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami
Fedotovskaya, Ekaterina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce s názvem "Uplatnění product placementu v hudebních videoklipech a jeho vnímání cílovými skupinami" je přispět k pochopení problematiky product placementu v hudebním průmyslu a provést analýzu postoje cílové skupiny k němu. Teoretická část se věnuje jednotlivým formám marketingové komunikace a definování product placementu. Uvádí se stručný historický vývoj tohoto nástroje a jeho výhody a nedostatky, včetně jeho právního vymezení a etických aspektů. Je popsaná i klasifikace forem product placement, kde více pozornosti je věnováno významu product placementu v hudebních videoklipech. Další část teorie tvoří analýza efektivity product placementu, se zaměřením na faktory ovlivňující jeho účinnosti. Praktická část je založena na rozboru hudebních videoklipů a na rozhovoru s focus group. Závěr má rovněž přinést potvrzení či vyvrácení hypotézy, že existuje pravděpodobnost změny u diváků vnímání či postoje k značce po zhlédnutí videoklipu, který obsahuje product placement. Také je cílem zjistit jestli tento objev dokonce může ovlivnit spotřebitelské chování.
Product placement v hudebních videoklipech v České republice
Pajerová, Hedvika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
V mé bakalářské práce se zabývám zmapováním současné situace, která panuje v České republice v oblasti product placementu v hudebních videoklipech. Analýza situace je založena na rozboru českých i zahraničních videoklipů a na rozhovorech s odbornou veřejností. Vztah laické veřejnosti k product placementu postihuji pomocí dotazníkového šetření provedeného pouze online. V závěru praktické části je nastíněno konkrétní řešení product placementu ve videoklipu nezávislé, tedy undergroundové, české kapely. Tato akademická práce by měla přispět k většímu rozšíření product placementu v prostředí českých hudebních videoklipů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.