Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 498 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Založení malého podniku
Vergari, Gabriel ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu pro založení malého podniku, a to konkrétně lihovaru specializujícího se na výrobu tradičních pálenek v oblasti města Břeclav. V teoretické části diplomové práce jsou definovány základní pojmy v podnikání, analýz vnějšího a vnitřního okolí a tvorby podnikatelského plánu pro nově vznikající podnik. Analytická část obsahuje analýzu SLEPTE, Porterův model pěti sil, analýzu trhu a následnou SWOT analýzu, včetně SWOT matice. Praktická část obsahuje strukturu obchodního plánu, která zahrnuje výrobní plán, marketingový plán, analýzu rizik, finanční plán a časový harmonogram
Návrh marketingové strategie spolecnosti
Ryba, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Teepee ve Stylu, která poskytuje zážitkové ubytování v teepee. Teoretická část práce objasňuje klíčové marketingové koncepty, včetně marketingového mixu, online marketingu a využití sociálních sítí. Analytická část hodnotí současný stav společnosti, analyzuje trh, zákaznické chování, konkurenci a identifikuje možnosti pro zlepšení. Na základě zjištění jsou formulovány konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.
Návrh zahraniční expanze digitálního produktu
Procházka, Filip ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na expanzi digitálního produktu pro finanční služby. Věnuje se výběru vhodných trhů k expanzi na základě zpracování dat z online marketingových kampaní. Dává si za cíl vytipování a výběr vhodných trhů na základě výzkumu online marketingových dat. Úvodní část práce se věnuje vymezení problematiky, stanovení cílů a výběru vhodných metod. V navazující teoretické části jsou vymezeny pojmy okolo zahraničního obchodu a digitálního marketingu. Analytická část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzu trhu a výzkum a vyhodnocení dat z marketingových kampaní. Závěrečná návrhová část reflektuje poznatky zjištěné v analýzách a uvádí kroky k efektivní expanzi.
Návrh expanze společnosti vyrábějící fermentované nápoje na jeden z vybraných zahraničních trhů
Kuželová, Barbora ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vstupu společnosti na zahraniční trh. Tuzemská společnost chce rozšířit svou působnost i na zahraniční trh a rozhoduje se mezi vstupem na rakouský nebo německý trh. Práce je rozdělena do čtyř částí. V prví části práce je vymezen problém, cíl práce a postupy řešení. Druhá část práce obsahuje teoretická východiska. Ve třetí části práce jsou provedeny vybrané analýzy rakouského a německého trhu, vybrané vnitřní analýzy společnosti a na jejich základě je sestavena SWOT analýza. Pomocí komparativní metody je vybrán vhodnější trh pro vstup společnosti. V poslední části je proveden návrh vstupu společnosti na vhodnější trh.
Analýza segmentu zemědělských farem v Jihočeském kraji
VONDRÁKOVÁ, Iveta
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou segmentu zemědělských usedlostí v okresech Tábor a Jindřichův Hradec. Teoretická část práce je zaměřena na pojmy související s nemovitými věcmi a analýzou trhu nemovitostí. Praktická část se zabývá analýzou zemědělských usedlostí v daných regionech. Ze získaných vzorků jsou vytvořeny tabulky a následně okomentovány. Jednotlivé lokality nemovitostí jsou zaneseny do mapy pomocí programu ArcGIS. Závěrem práce je zanalyzovaný trh porovnán s trhem Jihočeského a Ústeckého kraje.
Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh
REITINGER, David
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci konkrétní společnosti nově vstupující na trh. Primárním cílem práce je vytvoření marketingového plánu, který je vypracován na základě všech nasbíraných dat. Vybraný podnik se specializuje na finanční poradenství. Prostřednictvím průzkumu byly shromážděny názory zákazníků na marketingovou komunikaci v sektoru služeb. Rozhovor s majitelem firmy přinesl pohled na současný a ideální stav marketingové komunikace. Tyto sebrané údaje o trhu byly analyzovány a poskytly základní informace. Na základě těchto podpůrných dat byl následně sestaven plán marketingové komunikace pro Vybraný Podnik na rok 2025. Rentabilita tohoto plánu byla ověřena kalkulací.
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Štancl, Jan ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou trhu 3D grafiky, především hledáním trendů, výzev, příležitostí, analýzou konkurence a segmentací trhu, ale také analýzou vybrané společnosti. Následuje výběr vhodných segmentů, stanovení cílů společnosti a navržení vhodné marketingové strategie, rozvoj lidských zdrojů, implementace strategie, finanční náklady na strategii a zhodnocení pro vybranou společnost.
Návrh podnikatelského záměru - zahradnictví
Kresa, Ondřej ; Randulová, Lenka (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce má za cíl vypracovat podnikatelský záměr na rozšíření firmy Zahradnictví Šárka. Je v ní analyzována současná struktura a stav hospodaření firmy a návrh vedoucí k rozvoji firmy v letech 2009 až 2012. Podstatou návrhu je rozšíření produkčních kapacit firmy a zvýšení tržního podílu.
Návrh marketingové strategie pro salón D.B.Art - Dagmar Bencová
Morávková, Jana ; Škerlová, Dagmar (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování návrhu marketingové strategie pro Salón D.B.Art – Dagmar Bencová působící v oblasti služeb. Analyzuje externí a interní okolí podniku. Na základě zjištěných analýz je za pomocí teoretických poznatků navržena marketingová strategie. Strategie obsahuje konkrétní doporučení vedoucí v konečném důsledku především ke zvýšení tržního podílu.
Nájemné bytu v Brně a faktory, které je ovlivňují v letech 2016 a 2017
Růžičková, Hana ; Doležalová, Monika (oponent) ; Horňáková, Romana (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje trh s nájemním bydlením ve vybraných lokalitách města Brna. Zjišťuje, jak se výše nájemného mění dle lokality, vybavení a velikosti bytu. Získává informace o bytech z analýzy trhu. Tyto údaje jsou posléze rozděleny do kategorií podle dispozic 1+1, 1+kk, 2+1, 2+kk, 3+1, 3+kk a vyšší, zaneseny do cenové mapy se stejnou výší nájemného za m2 podlahové plochy a následně zhodnoceny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 498 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.