Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 116 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Proposal to Improve Production Order Management in a Selected Company
Kolník, Jakub ; Gruševoj, Nikolaj (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
This thesis deals with the analysis of the current state of contract management in an enterprise in terms of the system information architecture and the link with the production process. In the analytical part, a problem in the contract management process is identified and research is conducted to obtain more detailed information about the nature of the problem. The thesis proposes a new system order structure that will benefit from reliable real-time data, transparency of the product life cycle in production and setting up a proper process for quantifying non-conforming products. By complementing this with the introduction of RPA, a higher efficiency of the order process flow is achieved.
Information System for Workflow Process Management
Augustín, Dominik ; Hynek, Jiří (oponent) ; John, Petr (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design and implement an information system for a specific company where the existing solution needs to be replaced. This information system focuses on the execution of business processes, otherwise known as workflows that are defined in the BPMN standard. The new system is divided into a client part in the form of a web application and a server part running in the Node.js runtime environment. The implementation language of both parts is TypeScript. Communication between the system parts as well as with other systems used in the company is done through REST API. The new information system allows the company to leave the rigid and cumbersome form of the executed processes behind, replacing them with visually configurable diagrams run by the Camunda platform.
Design and Implementation of the Geographical Information System of Zoo in Bratislava
Yakshin, Nikita ; Ďuračiová, Renata
Creating a Geographic Information System (GIS) is a complex, step-by-step process that involves requirements analysis, creating the system's architecture, data acquisition, and implementation. This project outlines the development of a user-friendly GIS, using Bratislava ZOO as a case study. The paper describes the process of creating a GIS from formulating tasks to full practical implementation. The result is a website with four geoinformation modules: engineering networks, infrastructure, visitor app, greenery, and a file library. This project can serve as a reference for similar spatial object management systems in parks and other areas.
Posouzení IS firmy a návrh změn
Kácel, Jakub ; Kácel, Miloslav (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou podnikových informačních systémů (ERP – Enterprises Resource Planning) a jejich inovací, respektive inovací informačního systému konkrétní firmy. Jejím hlavním cílem je analýza stávajícího informačního systému v návaznosti na podnikové procesy a vyhodnocení pro firmu nejlepšího možného řešení.
Nasazení SW podpory HelpDesk do procesu Facility managementu
Běhounková, Jitka ; Hradil, Marek (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá významem nástroje HelpDesk pro prostředí Facility managementu zabývající se souborem služeb v oblasti správy nemovitostí. Práce analyzuje dopady do provozu (eventuální nároky na pracovní síly, zrychlení vyřizování požadavků, zkvalitnění služeb) po nasazení systému s ohledem na požadavky vyššího managementu (např. nevynutit navýšení lidských zdrojů, možnost sledování průběhu řešení incidentů, poskytování datových podkladů pro jednání s dodavateli apod.) Součástí řešení je návrh architektury celého systému s důrazem na integraci s typickými aplikacemi řešícími problematiku FM (Asset Management Systems) a nabídku vlastních služeb (SOA – Service-oriented architecture). Cílem bude vybrat optimální platformu pro řešení (webová aplikace, formulářová aplikace) a návrh základních datových struktur.
Herní engine pro ITIL trenažér
Pučálka, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na knihovnu Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Cílem práce bylo analyzovat, navrhnout a implementovat herní engine, který by umožnil simulaci provozu IT služeb v reálném či zrychleném čase anebo v tazích. Základem enginu je tvůrčí mód, ve kterém je možné vytvářet vlastní služby a specifikovat jejich chování během provozu tak, jako kdyby je používali reální uživatelé. Druhou částí enginu je mód hráče a jednoduchý service desk. Pomocí nich se hráči mohou starat o plynulý provoz služeb, které jim byly svěřeny. To jim nabízí možnost praktické výuky a procvičování postupů popsaných v knihovně ITIL.
Knihovna vzorů Petriho sítí
Hanák, Martin ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvářením modelů pomocí formalismu Objektově orientovaných Petriho sítí (dále jen OOPN). Rozebírá význam a možnosti tohoto formalismu a ve své druhé části se snaží identifikovat užitečné nebo často se opakující vzory. Tyto vzory jsou inspirovány konstrukcemi klasických programovacích jazyků. Jde především o manipulaci s daty a řízení běhu programu. Nalezené vzory popisují a diskutují možnosti modelování takových konstrukcí pomocí OOPN.
Studie štíhlé výroby ve vybraném výrobním provozu a její implementace
Kašpárková, Helena ; Ing. Josef Otrhálek. (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možností zlepšení pracovních procesů ve společnosti působící ve Zlínském kraji. Převážná část produkce se skládá z výroby elektronických komponentů do automobilového průmyslu. Pro neustálý tlak na zlepšování výrobních procesů se autorka zaměřuje na pozorování pracovního dne zaměstnance na pozici skladník, obsluha manipulačních vozíků. Z materiálů získaných při provedeném pozorování byly navrženy možnosti zefektivnění procesů nutných k zachování plynulosti výroby.
Návrh a implementace modulu informačního systému
Marečková, Veronika ; Šebestová, Monika (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výběr vhodného systému pro vnitřní firemní proces žádanek. Výstupem mé práce bude aplikace pro žádanky obecné. První část obsahuje teoretické pojmy. V druhé části jsou základní informace o firmě a možném řešení. Třetí část pak popisuje vytvoření aplikace.
Optimalizace procesu v oddělení zákaznické podpory
Veselý, Lukáš ; Vobecký, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá optimalizací procesu eskalace v oddělení zákaznické podpory firmy Centrum služeb s.r.o. Obsahuje analýzu současného procesu a teoretická východiska pro návrh nového řešení. Návrhem řešení je implementace webové aplikace, která proces automatizuje a snižuje tak dobu vyřešení zákaznických požadavků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 116 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.