Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace procesu v oddělení zákaznické podpory
Veselý, Lukáš ; Vobecký, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá optimalizací procesu eskalace v oddělení zákaznické podpory firmy Centrum služeb s.r.o. Obsahuje analýzu současného procesu a teoretická východiska pro návrh nového řešení. Návrhem řešení je implementace webové aplikace, která proces automatizuje a snižuje tak dobu vyřešení zákaznických požadavků.
Návrh bezpečnostní politiky ICT ve firmě
Špak, Jiří ; Vobecký, Tomáš (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou bezpečnosti ICT v reálném prostředí mezinárodní firmy působící v Brně. Součástí práce je analýza současného stavu, teoretická východiska a návrhy ke zlepšení současné bezpečnostní situace firmy, které v případě implementace zajistí požadovaný stupeň bezpečnosti.
Hodnocení finanční situace podniku a jeho zabezpečení informačním systémem
Puklická, Hana ; Vobecký, Tomáš (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení finanční situace vybrané společnosti pomocí metod finanční analýzy a její zabezpečení informačním systémem. Na začátku práce jsou zpracována teoretická východiska, která jsou dále využívána při hodnocení finančního stavu společnosti. Závěr práce obsahuje návrhy na zlepšení finanční situace společnosti za pomocí informačních systémů.
Návrh bezpečnostní politiky ICT ve firmě
Špak, Jiří ; Vobecký, Tomáš (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou bezpečnosti ICT v reálném prostředí mezinárodní firmy působící v Brně. Součástí práce je analýza současného stavu, teoretická východiska a návrhy ke zlepšení současné bezpečnostní situace firmy, které v případě implementace zajistí požadovaný stupeň bezpečnosti.
Optimalizace procesu v oddělení zákaznické podpory
Veselý, Lukáš ; Vobecký, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá optimalizací procesu eskalace v oddělení zákaznické podpory firmy Centrum služeb s.r.o. Obsahuje analýzu současného procesu a teoretická východiska pro návrh nového řešení. Návrhem řešení je implementace webové aplikace, která proces automatizuje a snižuje tak dobu vyřešení zákaznických požadavků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.