Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Subdivision Surfaces
Otočka, Dávid ; Španěl, Michal (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť knižnicu pre realizáciu techniky Subdivision Surfaces a demonštrovať jej funkčnosť. Knižnica ako aj demonštračný program je napísaná v jazyku C++, na vytvorenie okna programu som použil WinAPI a pre prácu s grafikou OpenGL. Implementované sú tri základné algoritmy a to síce algoritmus Butterfly, Loop a Catmull-Clark. Na demonštráciu slúži pár základných objektov implementovaných priamo do knižnice.
Bezdrátové ovládání prezentací pomocí kapesního počítače
Liška, Jan ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Novosad, Petr (vedoucí práce)
Cílem projektu je navrhnout a realizovat aplikaci pro PDA, která osvobodí osobu provádějící prezentaci z notebooku nebo i stolního počítače od nutnosti ovládat prezentaci z klávesnice. Taková osoba totiž běžně stojí daleko od plátna nebo ještě hůře neustále přechází od klávesnice k plátnu a zpět. Takovéto ovládání umožní prezentujícímu lepší kontakt s posluchači. Dokument obsahuje krátké seznámení s kapesními počítači a tvorbou programů pro tato zařízení.  V hlavní části se zabývám návrhem a realizací aplikace pomocí architektury klient-server. Na závěr uvádím návrhy pro další vývoj aplikace.
Aplikace k monitorování událostí OS Windows
Kobliha, Michal ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Práce zmiňuje jednotlivé generace operačního systému Windows a použití vybraných funkcí jeho aplikačního programového rozhraní a navazuje uvedením jazyka C jakožto nástroje vhodného pro realizaci procesu monitorování systémových událostí. Podrobně rozebírá jednotlivé fáze vývoje aplikace pro zachytávání událostí systému Windows a stručně prezentuje dosažené výsledky.
Digitální stopky pro 2 časy
Šilon, Peter ; Škarvada, Jaroslav (oponent) ; Herrman, Tomáš (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce bolo navrhnúť vhodné pripojenie dvoch štartovacích a dvoch zastavovacích kontaktov k PC. Práca si kladie za cieľ oboznámiť čitateľa s možnosťami ovládania portov pod MS Windows. Jedná sa o popis špecifických funkcií WinAPI a riešenie otázky priameho prístupu na porty. V ďalších kapitolách je rozoberaná problematika presného merania času na aplikačnej úrovni a oboznámenie sa s tvorbou multivláknových aplikácii v prostredí MS Windows. Druhá časť bakalárskej práce sa venuje konkrétnej implementácii digitálnych stopiek na báze mikroprocesoru.
Pathtracing na GPU
Březina, Karel ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na akceleraci renderovací metody pathtracing. Cílem práce je demonstrace a srovnání výkonnosti implementací pathtracingu na CPU a GPU. Obě implementace budou využívat akcelerační datové struktury. Výsledky jednotlivých optimalizačních technik budou diskutovány a porovnávány mezi sebou. Dále budou rozebrány možnosti rozšíření stávající aplikace.
Senzorický systém mobilního robotu
Pata, Jaroslav ; Žalud, Luděk (oponent) ; Burian, František (vedoucí práce)
Práce spočívá v navržení modulárního systému senzoriky mobilního robotu. K dispozici bude několik typů senzorů. Tyto senzory je potřeba připojit pomocí modulů (s mikrokontrolérem AVR) k řídicímu počítači mobilního robotu. Mikrokontrolér bude mít za úkol předzpracovat data naměřená senzorem a poskytnout je na sběrnici. Pro komunikaci s řídicím systémem mobilního robotu je potřeba navrhnout sběrnici, která bude spolehlivá a bude umožňovat snadné rozšíření senzorického systému. Předpokládané dovednosti: Programování mikrokontrolérů AVR, návrh a výroba plošných spojů, znalosti principů základních typů senzorů.
Grafické demo v 128kB
Záleta, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Vanek, Juraj (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o klíčových prvcích v procesu tvorby jednoduchých 3D grafických animací (dem) s hlavním důrazem na minimalizaci množstva externích zdrojů jako dynamických knihoven, povrchů a modelů. Výsledná aplikace je složena z okna vytvořeného s pomocí WinAPI, které je naplněno plně funkční scénou, která využívá rozhraní OpenGL a OpenGL Shading Language pro kontrolu nad zobrazováním celé scény, její osvětlením a povrchy.
OCR cíleně znehodnocených textů
Peluch, Tibor ; Hrabec, Jakub (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o programování grafického uživatelského rozhraní pro operační systém Windows. V krátkosti jsou shrnuty hlavní rysy aplikačního systému Microsoft Foundation Class. V druhá část se zabývá realizací konkrétní aplikace s grafickým uživatelským rozhraním, která umožňuje pomocí tvorby schématu zpracovávat data. Třetí část pojednává o možnostech implementace bloků do dynamických knihoven a je nastíněna možnost využití zpracování dat tohoto programu jako externího modulu a možnost realtime zpracování dat, jako je například obraz a zvuk. Ověření funkčnosti aplikace je v poslední části. Aplikace je konkrétně testována na rozpoznání znehodnoceného textu pro ochranu elektronických formulářů serveru www.centrum.cz. Jsou navrženy bloky, které realizují načítání obrázku přímo z internetu, preprocessing, segmentaci, extrakci příznaků, vyhodnocení neuronovou sítí a bloky, jenž umožňují načítat a ukládat zpracovaná data na disk.
Aplikace k monitorování událostí OS Windows
Kobliha, Michal ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Práce zmiňuje jednotlivé generace operačního systému Windows a použití vybraných funkcí jeho aplikačního programového rozhraní a navazuje uvedením jazyka C jakožto nástroje vhodného pro realizaci procesu monitorování systémových událostí. Podrobně rozebírá jednotlivé fáze vývoje aplikace pro zachytávání událostí systému Windows a stručně prezentuje dosažené výsledky.
Subdivision Surfaces
Otočka, Dávid ; Španěl, Michal (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť knižnicu pre realizáciu techniky Subdivision Surfaces a demonštrovať jej funkčnosť. Knižnica ako aj demonštračný program je napísaná v jazyku C++, na vytvorenie okna programu som použil WinAPI a pre prácu s grafikou OpenGL. Implementované sú tri základné algoritmy a to síce algoritmus Butterfly, Loop a Catmull-Clark. Na demonštráciu slúži pár základných objektov implementovaných priamo do knižnice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.