Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání volně dostupných zobrazovacích knihoven
Záleta, Martin ; Herout, Adam (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním účelem této práce je poskytnout detailní analýzu některých hlavních volně dostupných zobrazovacích knihoven s důrazem na jejich význačné vlastnosti, a hloubkové porovnání mezi nimi s ohledem na jejich možné praktické užití. Konkrétní vybrané zobrazovací knihovny v této práci jsou následující - OpenSceneGraph, Ogre 3D, Irrlicht Engine, Crystal Space a OpenSG, avšak některé ostatní jsou spomenuty taktéž. V neposlední řadě jsou taky zahrnuty i vlastní příklady jejich užití sloužící k demonstraci některých spomenutých vlastností a principů analyzovaných knihoven.
Grafické demo v 128kB
Záleta, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Vanek, Juraj (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o klíčových prvcích v procesu tvorby jednoduchých 3D grafických animací (dem) s hlavním důrazem na minimalizaci množstva externích zdrojů jako dynamických knihoven, povrchů a modelů. Výsledná aplikace je složena z okna vytvořeného s pomocí WinAPI, které je naplněno plně funkční scénou, která využívá rozhraní OpenGL a OpenGL Shading Language pro kontrolu nad zobrazováním celé scény, její osvětlením a povrchy.
Grafické demo v 128kB
Záleta, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Vanek, Juraj (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o klíčových prvcích v procesu tvorby jednoduchých 3D grafických animací (dem) s hlavním důrazem na minimalizaci množstva externích zdrojů jako dynamických knihoven, povrchů a modelů. Výsledná aplikace je složena z okna vytvořeného s pomocí WinAPI, které je naplněno plně funkční scénou, která využívá rozhraní OpenGL a OpenGL Shading Language pro kontrolu nad zobrazováním celé scény, její osvětlením a povrchy.
Srovnání volně dostupných zobrazovacích knihoven
Záleta, Martin ; Herout, Adam (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním účelem této práce je poskytnout detailní analýzu některých hlavních volně dostupných zobrazovacích knihoven s důrazem na jejich význačné vlastnosti, a hloubkové porovnání mezi nimi s ohledem na jejich možné praktické užití. Konkrétní vybrané zobrazovací knihovny v této práci jsou následující - OpenSceneGraph, Ogre 3D, Irrlicht Engine, Crystal Space a OpenSG, avšak některé ostatní jsou spomenuty taktéž. V neposlední řadě jsou taky zahrnuty i vlastní příklady jejich užití sloužící k demonstraci některých spomenutých vlastností a principů analyzovaných knihoven.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.