Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Synchronní snímání scény s více kamerami
Ladický, Milan ; Vičar, Tomáš (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
V rámci této práce je podrobně popsáno základní vybavení pro synchronní snímání ze dvou kamer. Jsou detailně charakterizovány použité kamery a vysvětlen princip jejich použití při snímání scény. Dále je rozebrána teorie fúzování obrazů, přičemž práce se zaměřuje zejména na fúzi barevného a šedotónového snímku z termokamery. Hlavním zaměřením je softwarový podklad, který je podrobně popsán od inicializace kamer přes proces pořizování snímků, ukládání výsledných obrazů, kalibraci fúze až po samotné vytváření výsledného fúzovaného snímku. Je popsána architektura aplikace a povrchové logiky v rámci aplikace. Dále jsou popsány klíčové knihovny použité v programu a jejich význam pro celý proces. Tato práce přináší stabilní softwarový základ pro vytvoření programu pro synchronní snímání a fúzi výsledných obrazů, čímž umožňuje nové možnosti ve zpracování a analýze obrazových dat.
Software pro podporu online hry Entropia Universe
Duba, Nikolas ; Zbořil, František (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Táto práce slouží na pomoc hráčův počítačové online hry Entropia Universe. Pomocí software jsme schopný dosáhnout vyšší efektivitu v získávání surovin. Program požaduje jako vstup body (nálezy) zadávané jednotlivě nebo hromadně ze souboru. Po nastavení parametrů, filtrů a přesnosti jako výstup dostaneme grafické znázornění oblastí surovin nakreslenou na obrázek mapy, rozdělenou podle typu. Software umožňuje ukládání barevných schéma do souboru a jejich opětovné načítání. Body se ukládají do vnitrné databáze. Databázi je možné exportovat do souboru CSV anebo XML.
Doplněk k softwaru pro motoristické závody
Schneiderka, Dominik ; Macho, Tomáš (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zprovoznění komunikace se zobrazovací jednotkou skrz rozhraní RS-485 (scoreboard) a vytvořit aplikaci pro hlasatele. Zabudování komunikace se zobrazovací jednotkou do existujícího programového řešení Regularity Rally a zároveň oprava zásadních chyb tohoto programu. Pro správné fungování bylo potřeba pozměnit existující databázový model. Veškeré programy byly vytvářeny ve vývojovém prostředí Microsoft Visual Studio 2017, za použití programovacího jazyka C#. Databázový model byl vyvíjen za použití MySQL.
Serverová aplikace pro distribuované výpočty
Svozílek, Marek ; Andrš, Ondřej (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá realizací serverové aplikace pro distribuované výpočty programované na platformě .NET a v jazyce C# ve vývojovém prostředí Visual Studio 2015. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické částí se práce zabývá technologiemi, které jsou potřeba pro realizaci aplikace. Zde je popsáno, jak se každá technologie používá a nastavuje, aby posloužila účelu diplomové práce. V teoretické části je funkčnost ukázána na příkladech. Praktická část popisuje rozvržení aplikace a funkčnost jednotlivé části aplikace. Architektura každé části aplikace je prezentovaná v UML class diagramu.
Návrh a realizace softwarového modulu pro RFID docházkový systém
Krejzek, Jakub ; Mašek, Petr (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem aplikace pro docházkový systém. V první části popisuje dnešní moderní aplikace a základní informace o RFID technologii. Druhá praktická část se zabývá návrhem SQL databáze a vlastním návrhem docházkové aplikace. V poslední části práce popisuje návod k obsluze a návrh na možná vylepšení a rozšíření, který je popsán v závěru práce.
PC aplikace pro návrh animačních scénářů pro animované funkce světlometů.
Kalina, Michal ; Macho, Tomáš (oponent) ; Valach, Soběslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou uživatelsky přívětivé počítačové aplikace, která umožní jednoduchým a intuitivným způsobem vytváření animačních scénářů pro světlomety používané v automobilovém průmyslu. Součástí řešení je také vizualizace těchto scénářů za využití miniaturního deskového počítače Raspberry PI a vhodného zobrazovacího zařízení.
Detekce objektů
Baáš, Filip ; Petyovský, Petr (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá detekciou tvarovo nemenných objektov na snímkach. Pre detekciu je využitý algoritmus hranového vzdialenostného párovania, ktorý je na tieto účely stavaný. Prvá časť tejto práce je určená teoretickému vysvetleniu princípu tohto algoritmu. Sú tu vysvetlené najpoužívanejšie spôsoby prevedenia vzdialenostnej transformácie, potrebnej pre tento algoritmus. Ďalej je tu vysvetlený výpočet hranovej vzdialenosti a pyramídová reprezentácia informácií. Druhá časť je venovaná vývojovým nástrojom použitým v tejto práci, ktorými sú vývojové prostredie Visual Studio a knižnice OpenCV pre spracovanie obrazu a Qt pre tvorbu grafického používateľského rozhrania. V poslednej časti tejto práce je popísaná praktická realizácia detekcie objektov. Je tu popísaný spôsob akým sú objekty renderované, postup vytvorenia vzoru z renderovaného obrazu, spôsob vytvorenia sady vzorov, porovnanie rýchlostí vzdialenostných transformácií počítaných v rôznych metrikách, porovnanie obyčajnej a pyramídovej detekcie a spôsob vyhodnotenia detekcie. V závere práce sú zhrnuté dosiahnuté výsledky práce.
Usage of Model-View-Controller design pattern in web applications
Margai, Ladislav ; Bartl, Milan (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Content of this thesis is focused on usage of design pattern Model-View-Controller in web applications. The thesis is divided into several chapters. In first chapter is explained how MVC model works and necessary edits for usage in web applications. In second chapter is described development from web forms to MVC and comparison of these two concepts. Third chapter is focused on work with Razor engine. Last three chapters describe development of the application.
Explorativní editace zdrojových textů
Šomlo, Ivan ; Jirák, Ota (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje nástrojům, které jsou běžně používané vývojáři v explorativních prostředích jazyků Smalltalk a Self. Tyto jazyky osvobozují uživatele od nestrukturovaných zdrojových textů. Na druhé straně obsahují nástroje s bohatšími vlastnostmi. Práce obsahuje analýzu, návrh a popis implementace nástroje Object Viewer, který vychází z prostředí jazyka Self a je určený pro jazyky C a C++. Nástroj graficky zobrazuje fragmenty programu (objekty a ukazatele) a umožňuje jejich manipulaci během ladění programu. Na konci práce jsou shrnuty výsledky a navrhnuta další možná rozšíření.
Matematické a statistické metody pro podporu vývoje softwarových aplikací
Kinc, Petr ; Novotná, Veronika (oponent) ; Šustrová, Tereza (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh a vývoj softwarového nástroje pomocí programovacího jazyka C# a jeho následnou implementaci do informačního systému Microsoft Dynamics NAV. Úkolem tohoto nástroje je pomocí statistických metod analyzovat vývoj vybraných ukazatelů a predikovat jejich budoucí vývoj. Na základě těchto predikovaných údajů je sestaven orientační rozpočet pro podporu rozhodování o stanovení klíčových účetních parametrů a koeficientů pro následující účetní období ve společnosti Vodovody a kanalizace Hodonín, a.s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.