Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 231 záznamů.  začátekpředchozí222 - 231  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Devices for user behavior analysis on Twitter
Zoričák, Miroslav ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Ľudia zapojení do elektronických sociálnych sietí vykazujú určité vzory vo svojom správaní, ktoré vychádzajú z podobných vzorov, objavujúcich sa v konvenčných sociálnych sieťach. V tejto práci sa pokúsim popísať niektoré druhy tohoto správania, ako sa manifestujú v sieti Twitter a ako je možné ich aplikovať pri skúmaní predchádzajúcom marketingovej kampani v organizácii, ako aj pri analyze dopadov tejto kampane po jej skončení. Z praktického hľadiska sa pokúsim aplikovať tieto poznatky na realistickom príklade kampane na podporu predaja a zvýšenie počtu nasledovníkov.
Sociální sítě a jejich využití v komerční sféře
Mikschik, Filip ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití sociálních sítí v komerční sféře. Je rozdělena do dvou hlavních částí, v první části definuje sociální sítě, uvádí jejich příklady a popisuje jejich vývoj. Konkrétně se zabývá vybranými sítěmi a ty blíže popisuje. Dále představuje možnosti využití těchto sítí ve firemní praxi, kde uvádí konkrétní příklady využití nabízených funkcionalit. V druhé části se zaměřuje na vybraný vzorek firem, ve kterém identifikuje firmy, které sociální sítě (Facebook a Twitter) využívají a ty blíže zkoumá. Zkoumá reálnou komunikaci těchto firem a blíže ji analyzuje. Na závěr uvádí příklady dobré a špatné komunikace a doporučení pro využití sociálních sítí v komerční sféře.
Možnosti komerčního využívání sociálních sítí
Daněk, Václav ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce, kterou máte před sebou, si klade za cíle především analýzu sociálních sítí jako prostředek reklamy. Průřez napříč sociálními sítěmi zachycuje vhodnost prezentace nejen firem a společností, ale i jednotlivců na sociálních sítích. Největší pozornost v bakalářské práci je věnována sítím Facebook, Twitter, Myspace a YouTube jakožto v České Republice nejznámějším. Většina sociálních sítí je pak srovnávána z Facebookem, který je celosvětově nejrozšířenější. Dílčí podkapitoly se pak zaměřují na rozbor konkrétních sociálních sítí -- především těch dnes nejpoužívanějších. Bakalářská práce zkoumá vhodnost umístění reklamy na jednotlivých sítích a jejích efektivnost a pokusí se rovněž určit nejvhodnější sociální síť pro oslovení potenciálních zákazníků. Budoucnost je dalším tématem, kterým se práce zabývá. Pokusí se nastínit směřování sociálních sítí, nejen z hlediska marketingu. Stejně tak se pokusí předpovědět zánik nebo naopak vznik nových sociálních sítí. Protipólem je krátké pojednání o minulosti nejznámějších sociálních sítí a jejich vzniku.
Praktický pohled na možnosti využití sociálních sítí pro malé a střední firmy
Mach, Michal ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Internet a internetové komunikační technologie se již staly nedílnou součástí životů většiny z nás. Komerční potenciál těchto technologií již byl z velké části také odhalen a každý z nás se s některou z forem komerčního využití Internetu již setkal. S příchodem nové formy komunikace a sdílení obsahu na Internetu, takzvaného webu 2.0, však do našich životů pronikl nový trend. Tímto novým trendem, který nabývá potenciál pro další komerční využití Internetu, jsou sociální sítě. Tato práce se zabývá především problematikou využití oblasti sociálních sítí pro komerční komunikaci. Právě oblast sociálních sítí naskýtá do budoucna širokou paletu možností pro rozvoj podnikání na Internetu. To, do jaké míry budou sociální sítě v tomto směru v budoucnu využity, však nezávisí jen na uživatelích sociálních sítích, ale také na schopnosti a zkušenosti firemních subjektů, jak dokáží tohoto nového kanálu využít. Cílem práce je přinést ucelený pohled na tuto problematiku, analyzovat současné možnosti využití jednotlivých komerečních kanálů na sociálních sítích a přinést pohled na možný budoucí vývoj. Práci je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, definuje internetové komunikační kanály, sociální sítě, uvádí čtenáře do problematiky komerečního využití sociálních sítí. V druhé, teoreticko-praktické části poskytuje autor přehled nástrojů sociálních sítí a jejich komerečního potenciálu, jejich výhody a nevýhody. Stejně jako metody, jak postupovat při vstupu firmy na sociální sítě. Třetí část je případovou studií využití sociálních sítí pro rozvoj podnikání v konkrétní firmě, ve které jsou využity a ověřeny poznatky z teoretické části. Čtenář diplomové práce by tak měli získat ucelenou představu o problematice komerečního využití sociálních sítí. A to jak v teoretickém, tak praktickém směru. Práce by tak mohla být vhodnou příručkou pro využití všech možností, které sociální sítě jako komunikační kanál poskytují. Přínosem pro čtenáře by měla být schopnost uvedené teoretické a praktické postupy aplikovat při rozvoji vlastního podnikání.
Možnosti a podmínky využití sociálních sítí v logistice
Vrba, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Cílem práce je zmapovat nejvýznamnější současné sociální sítě z hlediska České republiky a zhodnotit, zda jsou využitelné pro internetový marketing podniků poskytujících logistické služby. Práce se zaměřuje na internetový marketing, rozdělení sociálních sítí a zhodnocení jejich komerčních možností. Autor přikládá vlastní výzkum v podobě dotazníku, se kterým hodnotí aktuální využití sociálních sítí v logistických podnicích a vytváří doporučení jak na sociálních sítích postupovat.
Možnosti využití sociálních sítí v podnikové praxi
MARTÍŠEK, Petr
Základem lidské společnosti je komunikace, k tomu v posledních desetiletích výrazně napomohl internet. Fenoménem posledních let je pak masové propojení lidí pomocí sociálních sítí. Cílem mé práce bylo zmapovat situaci v oblasti využívání a rozvoje sociálních sítí, výhody a nevýhody v oblasti komunikace, jejich vývoj a jejich budoucnost. Ve své analýze jsem dále řešil možnosti využití těchto sítí v podnikové praxi. Základem hodnocení se staly dva průzkumy. Průzkum v oblasti spotřebitelského trhu hodnotil v jakém rozsahu a s jakým zaměřením využívají sociální sítě lidé v České republice, druhý pak se zaměřil na podnikatelské subjekty a mapoval, jak firmy využívají sociální sítě ke komunikaci se zákazníky a širší veřejností.
Sociální sítě
Dudek, Pavel ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá fungováním sociálních sítí na internetu a jejich možným obchodním využitím Cílem této práce je představit ty nejpoužívanější sociální sítě. Součástí práce je dále jejich porovnání v Globálním kontextu i porovnání s českými sociálními sítěmi. Práce dále objasňuje rizika i příležitosti ve využívání sociálních sítí a jejich praktické příklady. V závěrečné části autor shrnuje nasbírané poznatky a v součinnosti s vlastním dotazníkovým šetřením aplikuje na oficiální stránky Fakulty mezinárodních vztahů VŠE Praha vedené na síti Facebook.
Analýza zdrojů příjmů sociálních médií
Vojtěšek, Cyril ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Abstrakt Tato práce je analýzou finanční stránky provozování populárních sociálních médií. Podrobně se zabývá čtyřmi z nich, které spadají do třech skupin: sociální sítě (Facebook), komunity (YouTube a LinkedIn) a mikroblogovací služby (Twitter). Každá z těchto služeb má svá specifika a je rozebrána v samostatných kapitolách. Hlavním cílem práce je zanalyzovat zdroje příjmů těchto čtyř médií. Tomuto tématu je věnována druhá část, která je stěžejní a ze všech částí nejrozsáhlejší. Vychází z úvodní části, která popisuje zda-li a jak je možné vyjádřit tržní hodnotu sociálních médií. Třetí část pak obsahuje návrhy autora, jak by bylo možné zdroje příjmu z předchozí části upravit či zavést nové. Část poslední nabízí srovnání současné situace na trhu sociálních médií se situací, ve které byl internetový business v roce 1999, a která skončila tzv. dot com bublinou.
Marketing a reklama v rámci social software
Veselský, Štěpán ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Bouška, Jan (oponent)
Marketingového potenciálu celosvětové sítě internet si jeho uživatelé všimli záhy po jeho vzniku. Z počátku byly kopírovány postupy a nástroje klasických médií. Hlavním způsobem marketingové komunikace tak byly -- zpočátku statické a často jen textové-- reklamní bannery, které se umisťovali na různé webové prezentace dle svého zaměření a tiskové zprávy umisťované na novinkové servery všeho druhu. Ten pravý rozvoj internetového marketingu nastal s počátkem vzniku interaktivních webů - již ne jen statických "webových prezentací" - jejichž obsah tvoří z převážné většiny jejich uživatelé, přihlašují se na ně pod svými jmény, tvoří své profily a dohromady tak utvářejí sociální sítě. Tzn. webů, které jsou označovány jako Web 2.0. Postupem času se vyvinulo velké množství marketingových nástrojů, které nejen propagují jednotlivé produkty, ale také se snaží udržovat se zákazníky vřelé vztahy, upevňovat mezi nimi citové pouto a nabízet jim obsah šitý na míru. Social software projekty shromažďují na jedno místo ohromné množství lidí, kteří se chtějí podělit o to, kdo jsou, co rádi jedí, dělají či poslouchají za hudbu -- a jako takové jsou naprosto dokonalým místem pro cílenou reklamu. V této práci je nejprve definován Social software v rámci Webu 2.0, dále prezentovány nástroje internetového marketingu a v poslední části jsou tyto aktivity ukázány na konkrétních případech.
Jak získat a udržet si kvalitní pracovníky v ICT firmě
Čermák, Tomáš ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Tématem práce jsou postupy, prostřednictvím kterých je možné získat a dlouhodobě si udržet kvalitní pracovníky v odvětví ICT. Většina popisovaných postupů je bez větších problémů přenositelná do mnoha dalších odvětví. V práci jsou rovněž zmíněny zcela nové přístupy, které lze uplatňovat v rámci procesu získávání pracovníků. Konkrétně se jedná o možnosti využití internetových sociálních sítí, jako jsou Facebook, LinkedIn nebo Twitter. Další nové možnosti pro získávání a zaměstnávání pracovníků, které jsou v práci popsány, přinášejí internetové služby zaměřené na oblast outsourcingu. Příkladem takové služby je oDesk. Předmětem další části práce je popis procesů, které jsou uplatňovány v rámci získávání a udržování si kvalitních pracovníků ve společnosti Unicorn, která je největším českým výrobcem softwaru. I přes dlouhodobé úspěchy a bohaté zkušenosti při realizování jednotlivých personálních a dalších souvisejících činností s cílem získávat a udržovat si kvalitní pracovníky bylo možné zformulovat určité návrhy a doporučení, které mohou přispět k jejich dalšímu zkvalitnění a zefektivnění. Tato doporučení jsou předmětem závěrečné části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 231 záznamů.   začátekpředchozí222 - 231  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.