Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vliv cestování na osobnost mladých lidí
KLETEČKOVÁ, Magdalena
Tato bakalářská práce se zabývá dvěma tematickými okruhy - motivací mladých lidí k cestování, především k dlouhodobému, a zároveň jeho rolí při formování jejich osobnosti. Autorka analyzuje mimo jiné i fenomén youth travel spojený s mladou generací, kdy mladí lidé po ukončení vzdělání dávají přednost cestování spojenému se sezónní prací před budováním kariéry, partnerských a rodinných vztahů. V praktické části použila metodu kvalitativního výzkumu. Formou rozhovorů se snažila postihnout nejen motivy jednotlivých respondentů a pozitivní vliv výše uvedeného způsobu života na jejich osobnost, ale i případné negativní dopady. Autorka reflektuje danou problematiku i prostřednictvím vlastní cestovatelské zkušenosti
Jeřábová kočka 130/50 t
Basista, Filip ; Syrový, Ivo (oponent) ; Špička, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout a vypočítat vybrané části jeřábové kočky licího mostového jeřábu podle zadaných parametrů. Licí jeřáb zajišťuje přemísťování licí pánve, která je pomocí traverzy zavěšena na dvojitém háku hlavního zdvihu. Kromě hlavního zdvihu jeřábová kočka obsahuje ještě pomocný zdvih. Celá práce je rozdělena na dvě části. Prvá (výpočtová) část se zaměřuje hlavně na výpočet obou zdvihů a pojezdu. Druhá (výkresová) část obsahuje výkres sestavy jeřábové kočky a výkresy lanového bubnu hlavního zdvihu.
Regálový zakladač přepravek
Vlachovič, Tomáš ; Hloska, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
V této práci je navrženo konstrukční řešení regálového zakladače přepravek. Práce obsahuje veškeré funkční výpočty, kinematiku pohybu, výpočty pohonů, návrh pohonné soustavy s kontrolou a výkresovou dokumentaci.
Podnikatelský záměr - založení nové společnosti
Šoukal, Filip ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se budu zabývat vypracováním podnikatelského záměru na založení nové společnosti, která bude poskytovat ubytování spojené s půjčením motocyklu a služeb průvodce. V práci bude obsažena část teoretická, ve které jsou uvedeny metody, pojmy a cíle. Dále pak část analytická, ve které budu analyzovat makroekonomické faktory a rizika. V praktické části budu na základě těchto pojmů a metod vypracovávat výše zmíněný podnikatelský záměr.
Širým světem Stanislava Nikolaua. Zeměpisný magazín 1924 - 1944
Ulipová, Jana ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Diplomová práce se zabývá časopisem Širým světem, který řídil Stanislav Nikolau (1878- 1950), výrazná osobnost našeho veřejného života za první republiky. Na základě historické analýzy primárních zdrojů, které byly zařazeny do kontextu studiem sekundární literatury, práce doplňuje charakteristiku Nikolauovy osobnosti. Pozornost je věnována jeho názorové orientaci, jež vychází z myšlenek nacionální pravice, se silným protikomunistickým směřováním. Dále si všímá Nikolauovy role ve vedení českého fašistického hnutí Vlajka i antisemitské rétoriky. Práce představuje jeho bohatou činnost na poli pedagogickém, publicistickém i editorském a neopomíjí ani jeho odborné působení, vždy úzce provázané s geografií. Jádro práce představuje rozbor populárně-naučného periodika Širým světem, zeměpisného magazínu, který Nikolau založil v roce 1924 pro čtenáře z řad mládeže. Tomu odpovídal i obsah, přinášející dobrodružné příběhy, povídky i původní cestopisné reportáže, ve kterých se mimo houževnatosti lidského ducha odráží i různorodost geografických podmínek přítomných zejména na mimoevropských kontinentech. Obsah časopisu se tematicky dále rozvíjel a měnil v rámci preferencí Nikolaua, který reflektoval vzrůstající zájem čtenářské obce i rychle se měnící atmosféru na evropském kontinentě. Opomenut není ani...
Marketingové trendy na sociálních sítích a jejich využití při tvorbě reklamní kampaně značky Czech Surfers
Veselka, Dominik ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingové trendy na sociálních sítích a jejich využití při tvorbě reklamní kampaně značky Czech Surfers Cíl: Cílem této diplomové práce je identifikovat aktuální marketingové trendy na sociálních sítích prostřednictvím analýzy sekundárních dat a následně tyto trendy blíže popsat tak, aby mohly být použity při tvorbě reklamní kampaně Czech Surfers, která je dalším cílem této práce. Metody: K identifikaci marketingových trendů na sociálních sítích využívá práce obsahovou analýzu zahrnující rozbor 40 zdrojů. Ty jsou rovnoměrně rozloženy napříč zkoumaným obdobím od ledna 2020 do listopadu 2021. Další šetření a širší specifikace trendů jsou provedeny případovou studií. Ta blíže popisuje celkem 12 nejvýznamnějších marketingových trendů na sociálních sítích. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že zjištěných 12 trendů se vyznačuje vysokou vzájemnou provázaností. Současně se ukázalo, až na dvě výjimky, že definované trendy jsou aplikovatelné na všechny zkoumané sociální sítě, tedy Facebook, Instagram, Twitter a TikTok. V procesu tvorby plánu reklamní kampaně byly vytyčeny její SMART cíle, definována strategie a v návaznosti na ni provedena konkrétní implementace zjištěných trendů do prostředí sociálních sítí Czech Surfers. Vše je završeno vytvořeným plánem pro sdílení obsahu v prvních 4 týdnech...
Německý Český Krumlov jako téma výletu středoškolské třídy
FIŠEROVÁ, Ivana
Prakticky zaměřená bakalářská práce pojedná výlet se zaměřením na německý jazyk studentů střední školy z Vimperka do Českého Krumlova. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměří na vybraná témata spjatá s historickým soužitím českého a německy mluvícího obyvatelstva Českého Krumlova. Praktická část navrhne výukový projekt výletu, ve kterém studenti budou organizovat výlet, zjišťovat dosavadní povědomí o tématu výletu, dopravní spojení, ceny jízdného, informace o pamětihodnostech spjatých s německy mluvícími osobnostmi a historií v Českém Krumlově vč. otevíracích časů a cen vstupného, a plánovat časový harmonogram.
Spokojenost návštěvníků ve vybrané turistické oblasti Jihočeského kraje (oblast: Českobudějovicko-Hlubocko)
EDROVÁ, Petra
Tato bakalářská práce je založená na definování cestovního ruchu a vymezení základních pojmů, které tento obor zahrnuje. Hlavním tématem je vymezení a posouzení faktorů, které vedou k ovlivňování spokojenosti návštěvníků v turistické oblasti Českobudějovicko-Hlubocka. Cílem je poskytnout informace o tom, co návštěvníky motivuje k navštívení do této oblasti, co je láká a samozřejmě, kde jsou z jejich pohledu jisté nedostatky. Cestovní ruch a samotné cestování je jednou z nejrozšířenější forem, kterou lidé vyplňují svůj volný čas, uspokojují jím své potřeby ať už odpočinku, relaxace nebo poznávání. Metoda využitá k výzkumu byla formou dotazníkového šetření, a to v Českých Budějovicích na náměstí Přemysla Otakara II, v okolí budějovického Budvaru a v Hluboké nad Vltavou v oblasti zámku a centra. Tím byla posouzena kvantita a kvalita, jak primární, tak sekundární nabídky cestovního ruchu z hlediska poptávky návštěvníků. Výsledkem této práce je zhodnocení motivace účastníků v dané oblasti a závěrečné doporučení k budoucímu zlepšení v rámci poskytovaných služeb.
WIWIL - social network for traverels
Ončo, Martin ; Vrána, Jakub (vedoucí práce) ; Galgonek, Jakub (oponent)
Každým dňom rastie počet ľudí využívajúcich sociálne siete, kde si vytvárajú svoju sieť priateľov z rôznych oblastí záujmu. Navzájom sa tak delia o svoje zážitky, vymieňajú si skúsenosti a cenné rady. Cieľom práce je implementovať sociálnu sieť pre cestovateľov. Sieť umožní milovníkom cestovania vytvárať si mapu s označenými lokalitami, ktoré navštívili. K týmto lokalitám si budú môcť písať cestopisy, deliť sa o ne so svojimi priateľmi alebo ich verejne publikovať. Sociálna sieť bude určená taktiež pre cestovné kancelárie. Z ich prof ilu budú odosielané ponuky zájazdov do vybraných užívateľských schránok. WIWIL - sociálna sieť pre cestovateľov bude programovaná v jazyku PHP a bude využívať služby už existujúcej siete Facebook.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.