Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sdílená ekonomika v principech cirkulární ekonomiky
EDROVÁ, Petra
Tato diplomová práce je založená na definování sdílené ekonomiky v principech cirkulární ekonomiky, přičemž jsou vymezeny některé základní pojmy související s touto problematikou. Zároveň je vysvětleno také jejich vzájemné propojení. Celé zkoumání probíhá z pohledu účastníků sdílené ekonomiky, což znamená napříč generacemi, a to konkrétně generacemi X, Y a Z. Primárním cílem této práce je zhodnocení využití sdílené ekonomiky v principech cirkulární ekonomiky, a to v závislosti na věku a příjmech jejích uživatelů a zároveň se také s ohledem na nejvyužívanější oblast sdílené ekonomiky, na základě analýzy. Zvolená analýza byla provedena skrze dotazníkové šetření a statistické výpočty pro ověření stanovených hypotéz. Sekundárním cílem je poté návrh opatření pro zlepšení stavu ve vybraném sektoru ekonomiky.
Spokojenost návštěvníků ve vybrané turistické oblasti Jihočeského kraje (oblast: Českobudějovicko-Hlubocko)
EDROVÁ, Petra
Tato bakalářská práce je založená na definování cestovního ruchu a vymezení základních pojmů, které tento obor zahrnuje. Hlavním tématem je vymezení a posouzení faktorů, které vedou k ovlivňování spokojenosti návštěvníků v turistické oblasti Českobudějovicko-Hlubocka. Cílem je poskytnout informace o tom, co návštěvníky motivuje k navštívení do této oblasti, co je láká a samozřejmě, kde jsou z jejich pohledu jisté nedostatky. Cestovní ruch a samotné cestování je jednou z nejrozšířenější forem, kterou lidé vyplňují svůj volný čas, uspokojují jím své potřeby ať už odpočinku, relaxace nebo poznávání. Metoda využitá k výzkumu byla formou dotazníkového šetření, a to v Českých Budějovicích na náměstí Přemysla Otakara II, v okolí budějovického Budvaru a v Hluboké nad Vltavou v oblasti zámku a centra. Tím byla posouzena kvantita a kvalita, jak primární, tak sekundární nabídky cestovního ruchu z hlediska poptávky návštěvníků. Výsledkem této práce je zhodnocení motivace účastníků v dané oblasti a závěrečné doporučení k budoucímu zlepšení v rámci poskytovaných služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.