Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategický rozvoj cestovního ruchu ve městě Blatná
NOVÁKOVÁ, Tereza
Cílem bakalářské práce na téma Strategický rozvoj cestovního ruchu ve městě Blatná bylo zhodnotit primární a sekundární potenciál destinace pro další rozvoj cestovního ruchu ve městě. Na základě provedené analýzy současného stavu, kvalitativního a kvantitativního výzkumu se výstupem stalo navržení možností strategického rozvoje cestovního ruchu s vymezením priorit a opatření s ohledem na stanovenou strategickou vizi a cíle jednotlivých prioritních oblastí. Realizace těchto opatření povede ke zvýšení konkurenceschopnosti destinace na trhu cestovního ruchu.
Destinace Vimpersko na trhu cestovního ruchu
NOVOTNÁ, Nikola
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Vimpersko na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
Destinace Táborsko na trhu cestovního ruchu
BURIANOVÁ, Petra
Cílem práce je zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Destinace České Budějovice na trhu cestovního ruchu
DUŠEK, Pavel
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace České Budějovice na základě situační analýzy, určení konkurenčních destinací a pozice na trhu cestovního ruchu. Zároveň stanovení konkurenční výhody destinace i navržení způsobu jejího prosazování.
Destinace Praha na trhu cestovního ruchu
RUDOVÁ, Irena
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na trhu cestovního ruchu na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Destinace Posázaví na trhu cestovního ruchu
KOVÁČOVÁ, Markéta
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Posázaví na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
Podnikatelský plán
Noswitz, Petr ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Trmalová, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu. Jedná se konkrétně o realizaci nového internetového portálu zaměřeného na provizní prodej cestovních zájezdů. Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu za účelem zjištění relevantních údajů pro jeho realizovatelnost, proveditelnost a rentabilnost. Samotná práce se skládá ze dvou částí. První část zahrnuje teoretická vymezení podnikatelského plánu a popis jeho konkrétního obsahu. Na teoretickou část navazuje druhá, praktická část, ve které jsou zprvu vymezeny specifika vztahující se k cestovnímu ruchu. Poté se již práce zaměřuje na popis vlastního produktu a jeho konkurenceschopnosti na trhu. Dále je v práci věnována pozornost analýze dodavatelů, spotřebitelů, stávající konkurenci a popisu plánovaných marketingových akcí. Finanční část tak transformuje předchozí text do číselné podoby, který mimo jiné vyjadřuje potřebu finančních prostředků a celkovou rentabilnost projektu.
Potenciál brazilského trhu cestovního ruchu ve vztahu k České republice
Vacek, Pavel ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Práce se zabývá brazilským trhem cestovního ruchu ve vztahu k České republice se zaměřením na gay klientelu. Nejprve jsou analyzovány předpoklady rozvoje cestovního ruchu v destinaci, kde autor postupně hodnotí selektivní, lokalizační a realizační faktory. V další kapitole se zabývá charakteristikou výjezdového cestovního ruchu Brazílie - obecně i ve vztahu k České republice. Součástí této kapitoly je také zhodnocení příjezdového cestovního ruchu a organizace cestovního ruchu v Brazílii. Dále se autor věnuje porovnávání zájezdů českých CK do Brazílie formou tabulek. Poslední kapitola práce je věnována charakteristikám gay turismu. Autor hodnotí postavení gay komunity v České republice a v Brazílii a charakterizuje předpoklady rozvoje této formy cestovního ruchu v obou zemích. Součástí diplomové práce je i strukturovaný rozhovor s autorem projektu PinkGo cestovní kanceláře ESO travel.
Historický vývoj a postavení vybraného hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR
Kopecká, Tereza ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na studii hotelu Crowne Plaza Prague. Cílem práce je analyzovat postavení hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR. Teoretická část vymezuje definice jako je trh cestovního ruchu, ubytovací zařízení a jejich standardizace a hotelnictví v ČR. Praktická část zahrnuje popis hotelu a jeho historie. Je představena společnost, která je vlastníkem hotelu a je vysvětleno, jaké má hotel postavení vůči svému franchisorovi, společnosti InterContinental Hotels Group. Analytická část je vypracována zejména na základě přímých rozhovorů se zaměstnanci hotelu a jejím cílem je analýza hotelové klientely, komparace kapacity hotelu, cen za pokoj a vybraných služeb s jinými pražskými čtyřhvězdičkovými hotely. Dále je provedena SWOT analýza, která je zhodnocením pozice hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR a představuje návrhy na zlepšení.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Bydžovská, Kateřina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie, její zhodnocení a návrhy na zlepšení. Nejprve jsou charakterizovány základní pojmy marketingu, jsou vysvětleny principy strategického marketingu a charakterizován trh cestovního ruchu. Poté je analyzována marketingová strategie Zájezdy pro děti - CK Ivana Ježková. Na základě provedených analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.