Název:
Destinace Praha na trhu cestovního ruchu
Překlad názvu:
Destination Prague on the Tourism Market
Autoři:
RUDOVÁ, Irena Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na trhu cestovního ruchu na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.The aim of my bachelor entitled "Destination Prague on the Tourism market" has been the assessment the primary and secondary offer of this destination based on situational analysis, identification of competitive destinations and determination the position of the tourism market.
Klíčová slova:
cestovní ruch; destinace cestovního ruchu; management a marketing destinace; trh cestovního ruchu; destination on the tourism market; management and marketing of destination; tourism; tourism market Citace: RUDOVÁ, Irena. Destinace Praha na trhu cestovního ruchu. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28593