Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza televizních reklam na potraviny a nápoje cílících na děti
Štanderová, Alena ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Práce se zabývá tématem marketingového cílení na děti v televizních reklamách na potraviny a nápoje. Teoretická část se věnuje tématům souvisejícím s psychologickým působením reklamního sdělení na spotřebitele a popisuje vztah reklamy k televizi, jakožto zvolenému mediálnímu nosiči. Podstatná část se pak věnuje dětskému vnímání reklamy, které je limitováno psychologickým vývojem, důvěřivostí nebo také absencí kritického myšlení. Na základě dostupných poznatků jsou dále představeny reklamní prostředky užívané firmami k získání pozornosti dětského publika a poslední pasáž je věnována současné regulaci marketingového cílení na děti v České republice. Předmětem praktické části je poté kvantitativní obsahová analýza televizních reklam realizovaná na šesti televizních kanálech, které se alespoň v některých vysílacích relacích zaměřují na dětské publikum. Kritéria tohoto výběru byla nastavena na základě studie popsané v teoretické části a následně upravena v dílčích bodech za účelem přesnějšího zasažení zkoumaného tématu. Z výsledků analýzy je patrné, že některé prvky jako hudba, animace nebo využití autorit ve spotech jsou stále užívanými prostředky pro zaujetí dětského diváka, avšak jiné prvky jako užití zvířat či magie se vyskytovaly v méně než čtvrtině zkoumaného vzorku.
Marketing cílený na děti v reklamách na cukrovinky
Šůnová, Veronika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato práce se zabývá tématem marketingu cíleného na děti v televizních reklamách na cukrovinky. V teoretické části jsou nastíněny základní informace související s touto problematikou jako například historie marketingu cíleného na děti v souvislosti s vývojem médií či druhy a podoby marketingové komunikace cílené na tuto specifickou skupinu. Podstatnou část teoretické části tvoří náhled do legislativních regulací a mimoprávních samoregulačních nástrojů a organizací zabývajících se reklamami cílenými na děti. Dále je v teoretické části věnovaná kapitola dětem, jakožto specifické cílové skupině a dosavadním výzkumům týkajícím se dětí a jejich vnímání reklam, na což navazuje podkapitola o psychologickém vývoji jejich kognitivních schopností. Praktickou část tvoří kvalitativní analýza vybraných televizních reklam na cukrovinky cílené na děti. Analýza spočívá ve zkoumání přítomnosti a podoby pěti prvků stanovených na základě získaných poznatků z teoretické části. Zkoumány jsou reklamy na produkty značky Kinder, které jsou primárně určeny pro děti, a to reklamy z období od 90. let až po ty současné. Z výsledků analýzy vyplývá, že některé prvky, které využívaly reklamy dříve, jsou přítomny i v současných reklamách. A naopak, že některé starší reklamy by v současnosti neobstály kvůli nesouladu s nynějšími...
Působení storytellingu v reklamě na příkladu vybraných vánočních reklamních spotů
Jechová, Zuzana ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tématem této bakalářské práce je působení storytellingu a jeho prvků v televizní reklamě na české spotřebitele. Působení storytellingu je demonstrované na čtyřech konkrétních příkladech vánočních reklam, které jsou kvůli eliminaci jazykové bariéry vybrány z domácího prostředí. Práce navazuje na zahraniční výzkumy postojů diváků k reklamním příběhům, které obsahují emoční apel a rozšiřuje výzkum tohoto tématu v prostředí České republiky. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem čeští spotřebitelé vnímají tento typ reklamní komunikace značek, zda v tomto vnímání hraje zásadní roli věk spotřebitelů a zda jsou spotřebitelé schopni si příběh reklamy zapamatovat a spojit si ho s danou značkou. V praktické části výzkumu, která měla za cíl nasbírat hlubší poznatky o postojích spotřebitelů, bylo provedeno kvalitativní dotazníkové šetření formou rozhovorů s dvanácti respondenty rozdělenými do tří různých věkových segmentů za účelem zjištění, zda hraje věk roli v postoji vůči reklamnímu storytellingu. Těmto respondentům byly v náhodném pořadí puštěny čtyři konkrétní české storytellingové spoty, na základě jejichž zhlédnutí byl daný rozhovor veden. Výsledkem výzkumu prováděného formou vyhodnocení rozhovorů je přiblížení postojů dotázaných respondentů ke storytellingu ve vánočních reklamních spotech a odhalení...
Komunikace hobbymarketů Hornbach v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" : případová studie
Brezarová, Alžběta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" - případová studie" se zabývá třemi komunikačními kampaněmi a dalšími komunikačními aktivitami německého řetězce hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 v České republice. Cílem práce je nejprve definovat značku HORNBACH na českém trhu, porovnat ji s konkurenčními značkami ve stejném segmentu dále popsat a analyzovat tři komunikační kampaně - kampaň udržující povědomí o značce "Buď součástí svého projektu", kampaň propagující nízké ceny "Když zaplatíte příliš, nepřestane vás to nikdy mrzet" a komplexní kampaň "Pusť se do svého projektu", které je věnována největší pozornost. Práce se zaměřuje hlavně na televizní spoty, tiskovou reklamu, podporu prodeje a komunikaci prostřednictvím sociálních sítí a firemních webových stránek. Analyzované komunikační aktivity jsou dány do souvislosti s dlouhodobě budovaným positioningem značky, image značky a obchodními výsledky společnosti HORNBACH v účetním roce 2009/2010. K analýze a vyhodnocení komunikace značky byly využity informace nastudované v odborné literatuře a v odborných článcích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.