Název: Marketing cílený na děti v reklamách na cukrovinky
Překlad názvu: Marketing targeted at children in sweet products TV Commercials
Autoři: Šůnová, Veronika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cukrovinky; dítě jako spotřebitel; Dětský marketing; Ferrero; food marketing; Kinder; psychologický vývoj dítěte; regulace reklamy; televizní reklamy; advertising regulation; children as consumer; Children marketing; Ferrero; food marketing; Kinder; psychological development of the child; sweet products; TV commercials

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/150438

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452553


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet