Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh změn v systému vzdělávání zaměstnanců ve vybrané společnosti
Halačková, Aneta ; Stražovská, Michala (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců výdejních míst ve vybrané společnosti. První část je zaměřena na základní teoretické poznatky týkající se vzdělávání zaměstnanců. Druhá část řeší analýzu vybrané společnosti a současného vzdělávacího systému. Ve třetí části jsou uvedeny návrhy na zlepšení aktuálního systému vzdělávání.
Návrh změn systému vzdělávání zaměstnanců ve vybraném závodě konkrétní společnosti
Valná, Denisa ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou systému vzdělávání zaměstnanců odštěpného závodu vybrané společnosti. První část je zaměřena na základní teoretické poznatky týkající se vzdělávání zaměstnanců. Druhá část řeší analýzu systému vzdělávání vybrané společnosti. Ve třetí části jsou uvedeny návrhy na zlepšení aktuálního systému vzdělávání.
Návrh změn v systému vzdělávání zaměstnanců ve vybraném podniku
Vaněk, Adam ; Hanyk, Tomáš (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané společnosti. Práce obsahuje teoretické poznatky týkající se vzdělávání zaměstnanců. Následně je provedena analýza aktuálního stavu vzdělávacího systému ve sledované společnosti, na jejímž základě jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení vzdělávacího systému podniku.
Analýza a optimalizace vzdělávacího systému z hlediska zajištění efektivního firemního vzdělávání v konkrétní organizaci.
Bukovská, Simona ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Vaněček, David (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a optimalizací firemního systému vzdělávání v konkrétní organizaci. Teoretická část práce vymezuje pomocí odborné literatury základní pojmy spojené se vzděláváním a rozvojem zaměstnanců, zaměřuje se na problematiku firemního vzdělávání a provázanost se strategií organizace a mimo jiného také na základní procesy a metody systémového vzdělávání. Dále s využitím dostupných interních dat a informací popisuje organizační strukturu a současný stav firemního vzdělávání zaměřeného na řadové zaměstnance a vedoucí pracovníky vybrané části organizace. V práci je představena metodologie kvalitativního výzkumu doplněna o kvantitativní metodu v podobě dotazníku, který byl využit v první fázi výzkumného šetření pro získání širokého a rozmanitého portfolia dat od co největšího počtu zúčastněných respondentů. Tato fáze má status předvýzkumu, neboť utváří podklad pro realizaci a konkretizaci výzkumných rozhovorů. Následně v dalších fázích výzkumu bylo přistoupeno k metodám kvalitativního výzkumu za využití polostrukturovaných rozhovorů s náhodně vybranými řadovými a vedoucími pracovníky s cílem vypozorovat a určit vliv, efektivitu a dopad doposud využívaných vzdělávacích aktivit vybrané skupiny pracovníků. Součástí výzkumu je také ucelená analýza dostupných interních...
Systém vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
BARTOŠ, Matěj
Tato diplomová práce s názvem "Systém vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci" měla za cíl navrhnout změny a doporučení, které by mohli vést ke zlepšení současného systému vzdělávání v organizaci na základě provedených analýz. Pro sběr dat byla použita metoda kvantitativního výzkumu formou dotazníku. Diplomová práce je členěna do dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část se opírá o studium odborné literatury a zahrnuje základní pojmy týkající se oblasti řízení lidských zdrojů a vzdělávání pracovníků. Praktická část je zaměřena na základní charakteristiku vybraného podniku, a to společnosti XY, která si přála zůstat v anonymitě. Dále je s pomocí interních materiálů organizace zanalyzován současný stav vzdělávání v podniku. Analýza současného stavu je také doplněna pomocí online dotazníkového šetření, do kterého se zapojilo 74 respondentů. Závěrem této diplomové práce jsou návrhy a doporučení podniku, které mají za cíl zlepšení současného systému vzdělávání v organizaci.
Integrační proces studenta se sluchovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu
VOLDŘICHOVÁ, Štěpánka
Bakalářská práce se zabývá tématem Integrační proces studenta se sluchovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu. Je příkladem dobré praxe, kdy se dá pomocí augmentativní a alternativní komunikace, reedukace čtení, logopedické rehabilitace a kompenzace sluchu závěsnými sluchadly rozvinout komunikační dovednosti a kompetence studenta s oboustrannou těžkou percepční nedoslýchavostí. Cílem bakalářské práce je zpracování adekvátní odborné báze problému integrovaného vzdělávání jedinců se sluchovým postižením a na tomto podkladě v designu případové studie popsat a analyzovat edukační historii a současnost studenta se sluchovým postižením. Práce je strukturována do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje základní okruhy úzce spojené s tématem, kterým je sluchové postižení. První kapitola vymezuje terminologii, klasifikaci, etiologii a dopady sluchového postižení. Ve druhé kapitole je popsána osobnost dítěte a jeho komunikační kompetence. Poslední kapitola se zabývá systémem vzdělávání žáků se sluchovým postižením. Empirická část se zaměřuje na formy a metody práce, pedagogické a výchovně vzdělávací postupy využité k rozvoji chlapcových komunikačních dovedností. Dále poukazuje na to, jakým způsobem ovlivňují jeho integraci do hlavního vzdělávacího proudu, sociální začlenění a jeho vztahy s okolím. Pro naplnění zmíněných cílů práce je uplatněn kvalitativní výzkum v designu případové studie. Z důvodu komplexnosti a celistvosti případu jsou podrobně zpracována anamnestická data, rozhovory s matkou, studentem a se zaměstnancem neziskové organizace KreBul. Výzkum poukazuje na řadu zajímavých informací. Vyplývá z něj, že v rozvoji komunikačních dovedností je velmi důležitá iniciativa ze strany matky, chlapce i učitelů, týmová spolupráce všech zúčastněných stran, přátelská, příjemná a citlivá atmosféra nastavená ve třídě, v sledovaném případě nařízená orální metoda, doporučené speciálně pedagogické postupy a patřičným způsobem učiteli volené metodické postupy, důslednost při dodržování jasně nastavených pravidel a šance studenta vzdělávat se v kolektivu intaktních žáků, jež mu byli a stále ještě jsou velkou motivací v jeho rozvoji. Po formálních a obsahových úpravách může být text závěrečné bakalářské práce využitelný pro rodičovskou veřejnost. Zjištěné skutečnosti mohou využít jako informační materiál školy a pedagogická veřejnost. Zpracovaná studie může sloužit praxi jako zpětná vazba pro instituce, kde probíhá integrace žáků se sluchovým postižením.
Vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
ŠOFFOVÁ, Nicole
Literární rešerše práce analyzuje historii lidských zdrojů a vzdělávání zaměstnanců, přístup ke vzdělávání zaměstnanců a systém vzdělávání zaměstnanců. Práce dále analyzuje různé formy a metody, které se ke vzdělávání zaměstnanců používají. Praktická část práce analyzuje systém vzdělávání ve vybrané organizaci a na základě provedené analýzy navrhuje změny na zlepšení systému vzdělávání pracovníků v dané organizaci.
Systém vzdělávání ve vybrané organizaci
POKORNÁ, Nikola
Cílem práce s názvem Systém vzdělávání ve vybrané organizaci je specifikace stavu vzdělávání zaměstnanců ve vybrané organizaci a navržení nových postupů a případných změn v rámci řízení lidských zdrojů. Práce obsahuje specifikaci podnikového vzdělávání, jeho oblasti, cíle, problematiku lidských zdrojů, systematické vzdělávání pracovníků a jeho jednotlivé části. Pro splnění cíle byla použita zejména metoda dotazníkového šetření, statistické metody a analýza podnikových procesů. Veškeré potřebné informace pro analýzu procesů byly získány od pracovníků podniku, z interních dokumentů společnosti a od zaměstnanců personálního oddělení. Dotazníkové šetření bylo provedeno na začátku roku 2020, kdy bylo rozdáno napříč organizací 500 dotazníků, z nichž bylo adekvátně vyplněno a vráceno 424 dotazníků. Návratnost se pohybovala okolo 84,8 %. Dotazník obsahoval 19 otázek. Výsledky odpovědí jsou kvůli přehlednosti vyobrazeny v podobě grafů. Cílem dotazníkového šetření bylo zjistit, jak systém podnikového vzdělávání vnímají pracovníci společnosti. Zároveň dotazníkové šetření posloužilo také ke statistické analýze, kde byla zkoumána závislost zvolených dat. Vyhodnocení získaných dat vedlo k návrhům případných změn. Navržené změny se týkaly oblasti rozšíření současné nabídky vzdělávání, jazykových kurzů, rozvoje měkkých dovedností a motivace zaměstnanců ke vzdělávání. Významnou úsporu by mohlo přinést rozšíření seznamu interních školení o kurzy orientující se na problematiku tabulkového procesoru Microsoft Excel, které jsou nyní školeny externími dodavateli.
Systém vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
VAŠKOVÁ, Nikola
Hlavním cílem diplomové práce jsou návrhy změn a doporučení na zlepšení řízení v oblasti vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci na základě provedených analýz. Pro průzkum spokojenosti byla vybrána metoda dotazníkového šetření. V závěru práce jsou doporučeny a navrženy změny na vylepšení tohoto systému vzdělávání, které by měly vést k větší spokojenosti zaměstnanců.
Přístup k univerzitnímu a neuniverzitnímu studiu médií v britském a německém prostředí : srovnávací studie
Brejlová, Iva ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Práce Přístup k univerzitnímu a neuniverzitnímu studiu médií v britském a německém prostředí: srovnávací studie porovnává přístupy Velké Británie a Německa k terciárnímu vzdělávání, které se tematicky váže k médiím. Ukazuje specifické pojetí tohoto oboru ve dvou odlišných mediálních prostředích, které se vyvinuly na základě různých historických zkušeností a po rozdílném přijetí mediálních studií jako oboru na půdu institucí terciárního vzdělávání. Obor nemá jasně stanovené hranice a tak poskytuje zemím možnost zasadit ho do vlastního pojetí. Diplomová práce zkoumá terciární vzdělávání vázané na média na vysokoškolských institucích, v rámci jednotlivých studijních programů, ve směřování odborných publikací, v národních vzdělávacích dokumentech i v hodnocení nadnárodních organizací. Definuje relevantní subjekty a sylaby, identifikuje základní kompetence absolventů těchto studií, procesy, jejichž prostřednictvím se stávají odborníky i vzdělávací aktivity v oblasti mediálního vzdělávání. Analyzuje odlišnosti, očekávání a metody ve studovaných dokumentech. Zkoumá, zda zůstávají přístupy Velké Británie a Německa odlišné i přes stejně směrované požadavky, které na ně klade především Evropská unie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.