| |
| |
|
Spokojenost zákazníků
Ondráček, Leon ; Weiterová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybrané společnosti. K tomuto účelu je využito analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, SWOT analýzy, dotazníkového šetření, shlukové analýzy a matice spokojenost-důležitost. Práce je rozdělena do tří části. První část se zabývá představením těchto a dalších teoretických východisek. Po ní následuje analýza současné situace společnosti a vlastní průzkum. Třetí část se na základě zjištění vycházejících z analytické části věnuje konkrétním návrhům, které by měli vést ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků.
|
| |
|
Spokojenost zákazníků
Svobodová, Eliška ; Krupicová, Dana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků autorizovaného prodejce a opravce vozů CARent, a.s. Brno. V práci jsou použity dílčí analýzy ke zjištění současného stavu marketingového prostředí a dále je proveden marketingový průzkum. Na základě výsledků z marketingového průzkumu jsou navržena opatření ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků.
|
|
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Pešlová, Veronika ; Drexler, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků restaurace Gaudeo. V teoretické části se pokusím vysvětlit základní pojmy souvisící s tématem. V druhé části práci na základě posbíraných dat z dotazníkového šetření a provedené analýzy prostředí bude řešena problematika nespokojenosti. V závěru uvedu návrh plánu na zvýšení celkové úrovně spokojenosti.
|
|
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Hojecká, Hana ; Souček, Ladislav (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce v teoretické části obsahuje základní a zároveň nejdůležitější informace z vybraných dostupných zdrojů na téma marketingová komunikace a komunikační mix. Práce zahrnuje analýzu komunikačního mixu společnosti HELLA stínící technika, s. r. o., dotazníkový průzkum v této oblasti a návrhy řešení v jednotlivých oblastech komunikačního mixu, které přispějí ke zdokonalení komunikačního mixu společnosti.
|
|
Spokojenost zákazníků
Indrová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ. Teoretická část práce vychází ze základních poznatků o zákazníkovi, metod měření spokojenosti a marketingového výzkumu. V analytické části je společnost zkoumána z vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě dotazníkového šetření jsou vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu. Poslední část práce je věnována návrhům a opatřením na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ.
|
| |
|
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dorociak, Petr ; Urban,, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně. Teoretická část je zaměřena na způsob výpočtu indexu spokojenosti a loajality zákazníka. Dále jsou v práci popsány metody získávání informací, které probíhá pomocí dotazníkového šetření. V praktické části práce je provedena analýza společnosti PROFIcomms s.r.o. a získané informace z dotazníků jsou podrobně vyhodnoceny. Na základě vyhodnocení jsou navržena opatření, změny a strategie na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o.
|