Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis and Proposal of Parts of the Discount Portal
Gulač, Martin ; Manczal, Adrian (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Aim of the thesis is the analysis and design of parts Discount portal. Content of the work consists of two main parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the analysis of Discount portal. Further work describes the behavior of discount portals and finally discusses the competitive discount aggregators and portals. The work is carried out detailed SWOT analysis portal, and also assessed the economic aspects and benefits of work. The practical part deals by itself parts Parts Discount website, its description and methodology of technology.
Analysis and Proposal of Parts of the Discount Portal
Gulač, Martin ; Manczal, Adrian (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Aim of the thesis is the analysis and design of parts Discount portal. Content of the work consists of two main parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the analysis of Discount portal. Further work describes the behavior of discount portals and finally discusses the competitive discount aggregators and portals. The work is carried out detailed SWOT analysis portal, and also assessed the economic aspects and benefits of work. The practical part deals by itself parts Parts Discount website, its description and methodology of technology.
Slevové portály jako nástroj komunikace se zákazníkem
Hort, Jakub ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice slevových portálů. V práci je nejprve popsána marketingová komunikace obecně. Další část se věnuje historii slevových portálů ve světě, i v České republice a je popsán způsob fungování slevového portálu. Ve výzkumné části je nejprve představena metodika práce a poté proveden vlastní kvantitativní výzkum. Cílem výzkumu je zjistit postoj, spokojenost a názor zákazníků, kteří slevové portály využívají. Výzkum je realizován prostřednictvím dotazníkového šetření, jeho zhodnocením a potvrzením či vyvrácením stanovených hypotéz.
Kdo a proč nakupuje a prodává na "slevomatech"
Pazdera, Jakub ; Janíčko, Martin (vedoucí práce) ; Koubek, Ivo (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fungováním v současné době velmi oblíbených slevových serverů, tzv. "slevomatů". Tyto "slevomaty", jejichž vznik byl inspirován amerických serverem Groupon.com, jsou analyzovány jak z pohledu zákazníků, kteří zde nakupují, tak obchodníků, jejichž produkty jsou zde se slevou nabízeny. V praktické části této práce je zkoumáno za pomocí kvantitativní metody (užitím korelační analýzy), zdali se zákazníci při rozhodování o koupi na těchto serverech rozhodují spíše impulzivně než na základě racionálního uvažování. Na základě výsledků autor konstatuje racionální podloženost spotřebitelského rozhodování o koupi na slevových serverech. Kvalitativní analýza provedena na základě porovnání slevových serverů se serverem FashionDays.cz odpovídá na otázku, jak se slevové servery prezentují po grafické a architektonické stránce. Výsledkem této analýzy je konstatování slabé využitelnosti slevových serverů jako "zadních vrátek", díky kterým by obchodníci mohli nabídnout své prestižní produkty novému segmentu zákazníků.
Nové způsoby aplikace marketingu ve stravovacích službách
Petránková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Gastronomická zařízení v dnešní době silné konkurence musí být stále ve střehu a reflektovat měnící se přání a požadavky zákazníků. Základním předpokladem úspěchu stravovacího zařízení je originální vyjímečný koncept, výnikající kuchyně, profesionální obsluha a dobrý marketing. Zařízení využívá mnoho marketingových nástrojů, které se díky rychlému rozvoji informačních a komunikačních technologií stále mění. Cílem této diplomové práce je představení slevových serverů jako nového marketingového nástroje pro stravovací zařízení. V teoretické části je probrána problematika marketingu v gastronomii, nových marketinových forem a je zde podrobně popsán princip fungování portálů hromadného nakupování. Cílem praktické části bylo načerpání znalostí a zkušeností jak model slevových serverů funguje v praxi stravovacích služeb. Na tuto problematiku je nahlíženo ze dvou úhlů pohledu a to z pohledu využití a přínosů slevových serverů pro stravovací zařízení a z pohledu využití a spokojenosti zákazníka. Podklady k praktické části byly načerpány na základě rozhovorů s vybranými slevovými servery, se spolumajitelkou restaurace "Mimoměsto", která v minulosti vícekrát využila nabídku slevových serverů a na základě podrobného terénního šetření ve vybraných gastronomických provozech, které se účastnily nabídky slevových serverů. Slevové servery jsou velmi mladé dynamické odvětví, kterému se v ČR začalo velmi dařit. Český zákazník si na ně zvykl a rád je využívá. Do budoucna se předpokládá, že bude docházet k růstu obratu slevových serverů, ale ke snižování jejich počtu, tak aby na trhu zůstaly pouze ty kvalitní.
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Svobodová, Nikola ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pinka, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Hromadné nakupování jako jedna z forem marketingových nástrojů" popisuje celý vývoj slevových portálů. Teoretická část se zabývá nejprve typy médií, jejichž prostřednictvím mohou slevové servery fungovat. Poté se práce zaměřuje na vznik slevových portálů v USA, a jak se jejich koncepce rozšířila do České republiky. V práci jsou popsány i giganti mezi servery obou zemí. Cílem praktické práce bylo zjistit pomocí dotazníkového šetření, zda je nakupování přes slevové portály mezi lidmi opravdu tak oblíbené. Zda je nákup kupónů na internetu jen doménou mladších, a jak jsou se službami lidé spokojeni. Důležitým bodem je jestli se lidé vrací do podniku i bez slevy. V práci naleznete i vyjádření spokojenosti podniku s publikováním svých nabídek na serverech a naopak odpověď portálů, jak si vybírají kvalitní provozovny na své webové stránky.
Moderní nástroje marketingové komunikace
Králíková, Jitka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se z teoretického i praktického hlediska zaměřila na moderní nástroje marketingové komunikace jako je buzz marketing, guerilla marketing a další. Stěžejní část jsem pak věnovala fenoménu posledních let v České republice - a sice slevovým webům. Nejen je, ale i podnikatele a jejich zákazníky tohoto specifického trhu jsem pak podrobila dotazníkovému šetření, na jehož základě jsem vyvodila shrnující závěry.
Nové trendy v marketingu
Morávková, Jana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce se zaměřuje na nové trendy v marketingu s využitím internetu. Kromě základního popisu fungování a využití internetu v ČR se práce zabývá několika trendy posledních let. Detailněji pak práce sleduje trend slevových serverů, jejichž vývoj je popsán jak na americkém trhu (odkud tento systém pochází), tak na trhu českém. Součástí práce je rovněž výzkum v podobě explorační sondy, který se fungováním a budoucností slevových serverů na našem trhu zabývá ještě podrobněji.
Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR
Majstrová, Jitka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Hromadné nakupování se slevou se v posledním roce stalo na českém internetu značně rozšířeným trendem. Tato práce se zabývá fenoménem hromadných slev a klade si za cíl zjistit, jak tento systém funguje a proč k němu jednotlivé strany přistupují. První kapitola uvádí, jak se hromadné nakupování vyvíjelo ve světě a jak jej nyní chápeme v ČR. V druhé kapitole je představeno několik důvodů, které motivují zákazníky a podnikatele k zapojení do systému a marketingové aktivity zprostředkovatelů, které na zákazníky při rozhodování působí. Třetí kapitola detailně popisuje celý proces spjatý se slevovými aktivitami a kapitola čtvrtá analyzuje názor českých zákazníků a podnikatelů na slevové kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.