Název: Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Překlad názvu: Group shopping as a way of marketing tool
Autoři: Svobodová, Nikola ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pinka, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dotazníkové šetření; Groupon; Návratnost zákazníků; Slevomat; Slevové portály v USA a ČR; Discount portals in USA and Czech republic; Groupon; Return of customers; Slevomat; Slevomat, Survey

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31267

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113573


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet