Název: Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR
Překlad názvu: The collective buying phenomenon in the Czech Republic
Autoři: Majstrová, Jitka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Groupon; hromadné nakupování; hromadné slevy; sleva; Slevomat; collective buying; collective discounts; discount; Groupon; Slevomat

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27058

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73275


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet