Název:
Slevové portály jako nástroj komunikace se zákazníkem
Překlad názvu:
Daily deal sites as a tool of communication with customer
Autoři:
Hort, Jakub ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se věnuje problematice slevových portálů. V práci je nejprve popsána marketingová komunikace obecně. Další část se věnuje historii slevových portálů ve světě, i v České republice a je popsán způsob fungování slevového portálu. Ve výzkumné části je nejprve představena metodika práce a poté proveden vlastní kvantitativní výzkum. Cílem výzkumu je zjistit postoj, spokojenost a názor zákazníků, kteří slevové portály využívají. Výzkum je realizován prostřednictvím dotazníkového šetření, jeho zhodnocením a potvrzením či vyvrácením stanovených hypotéz.The bachelor thesis deals with the issue of daily deal sites. The paper first describes the marketing communication in general. The next section is devoted to the history of daily deal sites in the world, and in the Czech Republic and describes the way the daily deal site works. First, the methodology of work is introduced in the research section and then a quantitative research is performed. The main aim of the research is to determine attitude, satisfaction and opinion of customers who use daily deal sites. Research is conducted through a questionnaire survey, its evaluation and confirmation or refutation of hypotheses.
Klíčová slova:
hromadné nakupování; online marketing; sleva; Slevomat; Slevový portál; Daily deal site; discount; group buying; online marketing; Slevomat
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40412