Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interkulturní komunikace a spolupráce: Češi a Francouzi
Majstrová, Jitka ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá setkáváním kultur české a francouzské a jejím cílem je "identifikovat česko-francouzské kulturní standardy a vyvodit z nich praktické rady a doporučení pro vzájemnou komunikaci a spolupráci." V první kapitole jsou nejdříve teoreticky vysvětleny nejdůležitější pojmy, které toto téma ovlivňují. V další kapitole je představena Francie a konkrétně uplatněny základy vytvořené v kapitole předchozí. Třetí a čtvrtá kapitola se pak věnují vlastnímu výzkumu, který byl proveden pomocí tzv. metody kritických situací a je založen na hloubkových rozhovorech s příslušníky obou kultur. Z jejich výpovědí jsou pak stanoveny standardy, tedy hlavní témata, ve kterých se Češi a Francouzi liší a rady, jak s těmito rozdíly pracovat.
Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR
Majstrová, Jitka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Hromadné nakupování se slevou se v posledním roce stalo na českém internetu značně rozšířeným trendem. Tato práce se zabývá fenoménem hromadných slev a klade si za cíl zjistit, jak tento systém funguje a proč k němu jednotlivé strany přistupují. První kapitola uvádí, jak se hromadné nakupování vyvíjelo ve světě a jak jej nyní chápeme v ČR. V druhé kapitole je představeno několik důvodů, které motivují zákazníky a podnikatele k zapojení do systému a marketingové aktivity zprostředkovatelů, které na zákazníky při rozhodování působí. Třetí kapitola detailně popisuje celý proces spjatý se slevovými aktivitami a kapitola čtvrtá analyzuje názor českých zákazníků a podnikatelů na slevové kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.