Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní nástroje marketingové komunikace
Králíková, Jitka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se z teoretického i praktického hlediska zaměřila na moderní nástroje marketingové komunikace jako je buzz marketing, guerilla marketing a další. Stěžejní část jsem pak věnovala fenoménu posledních let v České republice - a sice slevovým webům. Nejen je, ale i podnikatele a jejich zákazníky tohoto specifického trhu jsem pak podrobila dotazníkovému šetření, na jehož základě jsem vyvodila shrnující závěry.
Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti v Uzbekistánu
Králíková, Jitka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Ve své bakalářské práci analyzuji zvláštnosti podnikatelského prostředí Uzbekistánu a přináším pohled na obchodní a kulturní zvyklosti této země. K bližšímu poznání podnikatelského prostředí používám některé body PEST analýzy. V jednotlivých kapitolách se věnuji základním informacím o teritoriu, investičnímu a daňovému prostředí, obchodnímu jednání a tradicím typickým pro zkoumanou oblast a nakonec i zahraničnímu obchodu země.

Viz též: podobná jména autorů
2 Králíková, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.