Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Web Site Optimisation
Petrželka, Jiří ; Burget, Radek (oponent) ; Eysselt, Miloš (vedoucí práce)
This BSc Project was performed during a study stay at the Coventry University, UK. The goal of this project is to enhance the accessibility and usability of an existing company presentation located at http://www.hcc.cz, boost the site's traffic and so increase the company's revenues. The project follows these steps to accomplish this: a ) A partial refactoring of the back-end (PHP scripts). b ) Transformation of the website contents according to the recommendations of the World Wide Web consortium (W3C) and in particular to those of the Web Accessibility Initiative (WAI). c ) Application of the Search Engine Optimization (SEO) techniques and analysis of their impact. In this step, the project touches upon the Search Engine Marketing (SEM).
SEO analýza www serveru
Čepelák, Tomáš ; Číka, Petr (oponent) ; Svoboda, Radomír (vedoucí práce)
Práce informuje o možných metodách a pravidlech, které lze použít k optimalizaci www serveru pro vyhledávače - SEO (Search Engine Optimization). Tato pravidla jsou teoreticky vysvětlena a demonstrována na jednoduchých ukázkových příkladech. Vysvětluje důležitost správné volby a použití klíčových slov na vhodném místě stránky, jednotlivých HTML značek a vhodného odkazování. Popisuje důležité nepovolené praktiky, které jsou ze strany vyhledávačů penalizovány a komplikují celkový výsledek optimalizace. Stručně se zabývá marketingem pro vyhledávače - SEM (Search Engine Marketing). Konkrétně reklamním systémem PPC. Neopomíjí důležitou součást optimalizace SEO, kterou je analýza optimalizovaného WWW serveru. Názorně ukazuje postup při analýze vybraného WWW serveru a postup při následné optimalizaci. Shrnuje dosažené výsledky při optimalizaci a snaží se určit důležitost jednotlivých faktorů, které ji mohli ovlivnit.
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a zajistila si tím lepší postavení vůči konkurenci. Zaměřím se na samotný význam e-marketingu a jeho jednotlivé nástroje. Dále provedu několik analýz firmy, na základě kterých následně navrhnu, jakých forem e-marketingu by měla firma využít. V neposlední řadě se budu věnovat cílům, kterých by měla firma dosáhnout a vlastním možnostem, které by měla zvážit.
Internetový marketing živnostníka
Pérková, Eva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu živnostníka. V teoretické části, která se skládá z prvních čtyř kapitol, je představen internetový marketing a jeho nástroje, blíže popsána optimalizace pro vyhledávače (SEO), marketing pro vyhledávače (SEM) a nástroj Google Analytics pro analýzu návštěvnosti. Závěrečná kapitola se zaměřuje na internetový marketing klempíře pana Škocha z Lubné. Rozebírá původní webovou stránku a strategii. Následně popisuje průběh tvorby nové webové stránky, její optimalizaci, tvorbu placených kampaní a Facebookové stránky. V závěru kapitoly dochází ke zhodnocení obou stránek a strategií, uvedena jsou doporučení a zobecněný postup realizace internetového marketingu. Cílem práce je sestavit přehled optimálních nástrojů internetového marketingu všeobecně aplikovatelných především pro živnostníky.
Internetový marketing
KARBULKA, Tomáš
Tato diplomová práce poskytuje komplexní pohled na internetový marketing využívaný internetovým obchodem. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých marketingových nástrojů na internetu konkrétní návrhy a doporučení pro optimalizaci internetového marketingu, který Internetový obchod využívá.
Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub
Šojdelová, Eva ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Zvolené téma Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub podává v první části teoretické informace o tom, jaké jsou možnosti internetové komunikace a marketingu. Především je zde popsána metoda tzv. Search Engine Marketingu. Dále se práce zabývá možnostmi, jak efektivně využít internetovou propagaci ke zvýšení návštěvnosti webové stránky. V aplikační části se práce věnuje návrhu konkrétní strategie internetové komunikace pro divadlo Činoherní klub s využitím dostupných reklamních systémů Google AdWords a Seznam Sklik. Podpůrným nástrojem pro stanovení této strategie jsou výsledky výzkumu tzv. koncept testu, který byl zaměřen na výběr konkrétní verze reklamního internetového banneru a jeho atributů.
Belief in the Internet and Critical Thinking
Krejčí, Aleš
Současná mladá generace zcela rutinně používá internet jako snadno a rychle dostupný zdroj informací, zábavy a komunikace. Každodennost vytváří víru v aktuálnost a kvalitu získaných informací. Pohodlná práce s klíčovými slovy a vyhledávači tuto víru dále posiluje, přestože se mnohdy jedná o zastaralé informace nebo pochybné zdroje. Slepou vírou v internet jsou infikováni i někteří studenti vysokých škol, dokonce i ve vyšších ročnících, kde bychom měli očekávat a vyžadovat výraznou míru analytického myšlení a kritického přístupu. Tím více to platí o studentech marketingové komunikace, kteří si musejí osvojit mnohem hlubší pohled na formy a mechanismy fungování mediálního a informačního prostředí. Autor na výsledcích výzkumu mezi studenty tohoto zaměření ukazuje, že ani zde není situace ideální. Pedagogové musejí vychovávat samostatně a kriticky myslící absolventy, ať už budoucí rozvoj informačních technologií přinese cokoliv.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Search Engine Marketing neziskových organizací
Slavík, Michal ; Kliegr, Tomáš (vedoucí práce) ; Nemrava, Jan (oponent)
Cílem práce je navržení metodiky pro Search Engine Marketing (SEM) v neziskových organizacích zohledňující a využívající jejich specifika. Dalšími cíli je evaluace této metodiky v praxi a analýza současného stavu na poli SEM v neziskových organizacích. Cíle je dosaženo syntézou teorie SEM, poznatků z terénního výzkumu a autorovy několikaleté praxe. Navržená metodika se opírá o hypotézy, že neziskové organizace jsou v porovnání s obchodními společnostmi schopny získávat lepší obchodní podmínky a že některé aktivity SEM mohou svěřit bezplatné pracovní síle -- dobrovolníkům. Obě hypotézy potvrdil terénní výzkum. Hypotéza, že neziskové organizace v častějším publikování nevidí přínos, a že jejich weby proto bývají neaktuální, se nepotvrdila. Metodika sestává ze čtyř etap a obsahuje také doporučené nástroje, metriky, možná témata článků a tipy na linkbaitingové aktivity. Práce je rozčleněna do pěti kapitol. První kapitola shrnuje nezbytnou teorii SEM, kapitola druhá vymezuje východiska a hypotézy. Vlastní metodika je náplní kapitoly třetí. Další dvě kapitoly přináší výsledky terénního výzkumu. Čtvrtá kapitola obsahuje analýzu současného stavu, do které bylo zahrnuto celkem 31 webů. Pátá kapitola konfrontuje hypotézy a vybrané aktivity metodiky s názory zástupců 21 neziskových organizací a 3 odborníků v oblasti SEO. Názory obou skupin respondentů jsou také konfrontovány navzájem. Na základě odpovědí respondentů je sestaven žebříček aktivit metodiky z hlediska nákladnosti a přínosu. Přínosem práce je transformace obecné teorie SEM do specifického prostředí a jazyka pracovníků neziskových organizací a zmapování současného stavu.
Srovnání reklamních systémů a vybrání nejvhodnější varianty pro "Pension 48"
Kalous, Martin ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou internetové reklamy. Popisuje základní charakteristiky internetového marketingu, přehled chyb, kterých se začínající podnikatelé dopouštějí při formulování cílů. Rozebírá jednotlivé druhy reklam použitelných na internetu z hlediska funkčnosti, možnosti platby. Zároveň nabízí přehled reklamních systémů, které tyto druhy reklam poskytují. V souvislosti s reklamou se práce věnuje problému jejího blokování. Představeny jsou nejznámější systémy, které blokují reklamy, ale také metody, jak takové systémy obejít. Cílem práce je podat lidem, kteří chtějí investovat peníze do reklamy, relevantní informace o nabízených službách a pomoci jim vybrat si správný typ propagace pro své webové stránky. Podle předem daných kritérií ověřit vhodnost reklamy a reklamního systému na ubytovacím pensionu ve Špindlerově Mlýně. Součástí je představení vybraného reklamního systému Sklik, jeho funkcí, detailní postup při tvorbě kampaně a její optimalizace. Dále jsou naznačeny možnosti, jak stávající kampaň vylepšit.
Internetový marketing se zaměřením na ubytovací zařízení
Válek, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na využití internetového marketingu pro potřeby ubytovacích zařízení. První část práce začíná definováním základních pojmů a představuje vybrané nástroje internetového marketingu, které se dají využít právě pro ubytovací zařízení. Největší prostor je věnován těm, které jsou následně aplikovány v praxi. Druhá část práce vychází z vybraných nástrojů a snaží se je v praxi aplikovat na konkrétním řešení. Nejprve je provedena analýza, na jejímž základě jsou vybrány nástroje k praktické realizaci. V závěru práce je za pomoci analytického nástroje zhodnocena úspěšnost provedených změn a navrhnut další případný postup.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.