Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Belief in the Internet and Critical Thinking
Krejčí, Aleš
Současná mladá generace zcela rutinně používá internet jako snadno a rychle dostupný zdroj informací, zábavy a komunikace. Každodennost vytváří víru v aktuálnost a kvalitu získaných informací. Pohodlná práce s klíčovými slovy a vyhledávači tuto víru dále posiluje, přestože se mnohdy jedná o zastaralé informace nebo pochybné zdroje. Slepou vírou v internet jsou infikováni i někteří studenti vysokých škol, dokonce i ve vyšších ročnících, kde bychom měli očekávat a vyžadovat výraznou míru analytického myšlení a kritického přístupu. Tím více to platí o studentech marketingové komunikace, kteří si musejí osvojit mnohem hlubší pohled na formy a mechanismy fungování mediálního a informačního prostředí. Autor na výsledcích výzkumu mezi studenty tohoto zaměření ukazuje, že ani zde není situace ideální. Pedagogové musejí vychovávat samostatně a kriticky myslící absolventy, ať už budoucí rozvoj informačních technologií přinese cokoliv.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Podnikatelský plán
Krejčí, Aleš ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Veselá, Petra (oponent)
Tato práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro založení konkrétní obchodní společnosti. První (teoretická) část pojednává o podmínkách, za kterých může osoba v České republice provozovat podnikatelskou činnost. Následuje praktická část práce, která je zaměřena na popis konkrétního podnikatelského plánu na založení obchodní společnosti působící v oblasti služeb.

Viz též: podobná jména autorů
7 KREJČÍ, Andrea
4 KREJČÍ, Anna
2 KREJČÍ, Astrid
6 Krejčí, A. Petr
5 Krejčí, Adam
2 Krejčí, Alžběta
2 Krejčí, Amálie
7 Krejčí, Andrea
2 Krejčí, Aneta
4 Krejčí, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.