Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání vodního slalomu sponzory
Chaloupka, Václav ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Vnímání vodního slalomu sponzory Cíle: Cílem této práce je zjistit, jaký je přístup českých firem ke sponzoringu sportu. Dalším cílem je zjištění příčin dosavadní neodpovídající popularity vodního slalomu oproti jiným menšinovým sportům a následné sestavení nové marketingové strategie pro Český svaz kanoistů s cílem podpory zvýšení popularity tohoto sportu. Metody: V práci je použita kvantitativní metoda, konkrétně anketa napříč předními českými firmami. Data z této ankety budeme analyzovat a následně sestavovat novou marketingovou strategii. Výsledky: Zjistili jsme, že firmy upřednostňují především sponzoring jednotlivců a poté klubů, či týmů a také podporují především masové sporty. Vodní slalom by se měl zaměřit na propagaci svých nejlepších sportovců, již známých osobností, což by mu mělo pomoci se zvýšením popularity. Klíčová slova: Marketing, marketingová strategie, popularita, kampaň, kanoistika
Postoje studentů k netradičním sportům
Krouský, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kaprálková, Michaela (oponent)
Název: Postoje studentů k netradičním sportům. Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit postoje studentů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy k vybraným netradičním sportům. Vedlejším úkolem je zjištění ideálních informačních kanálů pro netradiční sporty a sepsání doporučení, jak tyto sporty zpopularizovat. Metody: Pro průzkum postojů studentů k netradičním sportům bylo použito elektronické dotazování. Výsledky byly statisticky vyjádřeny metodou absolutní a relativní četnosti. Součástí celého výzkumu byl i předvýzkum, který sloužil k výběru několika netradičních sportů, které byly v práci více rozebrány. Výsledky: Výsledkem průzkumu bylo zjištění určitých rozdílů mezi aktivním provozováním netradičních sportů a jejich sledováním. Zároveň bylo zjištěno, že některé asociace vybraných netradičních sportů neefektivně využívají sociální sítě, na což by se měli zástupci těchto sportů zaměřit, pokud chtějí zvýšit popularitu. Průzkum také ukázal, že k provozování netradičních sportů vede zájemce převážně sociální skupina, a i k tomu by měli zástupci těchto sportů přihlédnout. Zároveň by se propagátoři měli snažit dostat netradiční sporty do škol, podobně jako se to podařilo u jiných, dnes velmi populárních sportů. Klíčová slova: Popularita, dotazování, netradiční sporty, atraktivita sportu,...
Popularita stanice ČT sport i ve srovnání s ostatními televizními stanicemi
Hampl, Jakub ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Popularita stanice ČT sport i ve srovnání s ostatními televizními stanicemi Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je v rámci marketingového výzkumu zjištění a popsání popularity sportovní stanice ČT sport i ve srovnání s ostatními televizními stanicemi. Práce je zaměřena na zjištění popularity u diváků této televizní stanice prostřednictvím dotazníkového šetření. Na závěr na základě provedeného výzkumu sepsat určitá možná doporučení. Metody: Marketingový výzkum spočíval ve využití kvantitativní metody. Pro marketingový výzkum popularity stanice ČT sport byla využita metoda elektronického dotazování prostřednictvím webové stránky Survio.com. Teoretická část práce vychází z rešerše literatury. Výsledky: Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že kromě zjišťování samotné popularity je velmi důležité brát v úvahu, jak se na ní díváme. Stanice ČT sport je stále mezi pasivními diváky sportu populární (oblíbená) a známá. Diváci preferují její sportovní přenosy a jsou s nimi spokojeni. S prací osobností, které jsou vidět v rámci vysílání, jsou také poměrně spokojeni. Nejznámějšími a nejoblíbenějšími tvářemi jsou především komentátoři - Robert Záruba a Jaromír Bosák. Faktem je, že část diváků reflektuje nedostatečnou nabídku přenosů konkrétních sportů - fotbal. Na druhou stranu pravidelné pořady a...
Prognóza vývoje popularity parkouru
Hrubeš, Jaroslav ; Štědroň, Jakub (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Prognóza vývoje popularity parkouru Cíle: Cílem diplomové práce je za pomoci dotazování a brainstormingu zjistit budoucí vývoj popularity parkouru. Popularita parkouru dosáhla podobné úrovně, jako u podobných tzv. undergroundových sportů, a bude zajímavé sledovat kam se situace v parkouru dále vyvine. Metody: Pro zajištění co největšího množství dat bylo v rámci výzkumu diplomové práce využito kvantitativní elektronické dotazování. Dotazník bude rozeslán napříč parkourovou komunitou i mezi lidi s povědomím o parkouru. Výzkum bude následně doplněn o kvalitativní prognostickou metodu brainstorming, ve které skupina odborníků bude probírat zkoumanou problematiku. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je závěrečná prognóza, která předpovídá budoucí vývoj popularity parkouru. Odborníci vidí velký nárůst v soutěžním parkouru, který bude více medializován a bude více na očích široké veřejnosti. Trénink parkouru se potom bude dělit na výkonnostní a rekreační, bude vznikat větší množství parkourových zařízení, obsah na sociálních sítích bude více naučný a parkour bude brán více jako plnohodnotný sport. Jeho popularita se tedy bude odvíjet od větší četnosti a atraktivity parkourových soutěží. Klíčová slova: parkour, popularita, brainstorming, prognostika
Popularita florbalu v ČR
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
bakalářské práce Název práce: Popularita florbalu v České republice Jméno autora: Jakub Noha Katedra: Katedra kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák CSc. Počet stran: 70 Počet příloh: 1 Rok obhajoby: 2011 Metodologie: Elektronické dotazování, analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj florbalu, marketingový výzkum, elektronické dotazování, florbal na školách, popularita florbalu Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá výzkumem popularity florbalu v České republice zejména u mladé generace a povědomím a znalostech veřejnosti o daném sportu. V první části je přiblížen vznik a vývoj florbalu ve světě i v České republice. Dále je podrobněji popsán proces marketingového výzkumu. V další části je uvedeno zpracování výsledků, kterých bylo dosaženo pomocí elektronického dotazování.
Preference a popularita jednotlivých sportovních odvětví u dětí staršího školního a dorostového věku v Kolíně
Keltner, Michal ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem "Preference a popularita jednotlivých sportovních odvětví u dětí staršího školního a dorostového věku v Kolíně". V teoretické části jsem se zaměřil na vymezení hlavních pojmů, jež figurují v názvu práce: preference, popularita, sportovní odvětví, děti staršího školního a děti dorostového věku. Získaná data jsem zpracovával na základě kvantitativní metody prostřednictvím dotazníkového šetření a vyhodnocení jsem provedl prostřednictvím tabulkového procesoru a statistických metod. Provedeným výzkumem jsem zjistil odpovědi na stanovené výzkumné otázky, ze kterých vyplynulo, že o výkonnostně provozovaný sport mají větší zájem děti staršího školního věku. Nejčastěji výkonnostně provozovanými sporty se ukázaly fotbal a tanec u obou skupin respondentů. Dále pak, že by dívky neměnily výkonnostně provozovaný sport za svůj oblíbený. U dětí dorostového věku bylo zjištěno, že by chtěly provozovat své oblíbené sportovní odvětví na výkonnostní úrovni. A že oblíbenost tělesné výchovy se neliší u dětí provozujících sport výkonnostně a rekreačně. KLÍČOVÁ SLOVA sport, sportovní odvětví, děti, starší školní věk, dorostový věk, zdraví, tělesná výchova, životní styl, preference, popularita
Popularita a postoje k házené v České republice
Šimůnek, Ondřej ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita a postoje k házené v České republice Cíle: Cílem práce je zjistit postoje veřejnosti k házené a vnímání její popularity v České republice. V rámci toho je také cílem zkoumat četnost a formy kontaktu respondentů s házenou a povědomí o tomto sportu. Metody: Pro získání dat potřebných pro zpracování tématu je použita metoda elektronického dotazování pomocí dotazníku vytvořeného výhradně pro účely této práce. Zpracování teoretických východisek práce bylo dosaženo za pomoci metody studia pramenů Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje české veřejnosti k házené a také vnímání její popularity v rámci České republiky. Na základě dotazování byly objeveny hlavní faktory ovlivňující popularitu házené a také možná opatření, která by měla sloužit k jejímu zvýšení. Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj házené, výzkum, házená, elektronické dotazování
Popularita házené u studentů pražských vysokých škol
Jačková, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jeníček, Jan (oponent)
Název: Popularita házené u studentů pražských vysokých škol Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu házené u pražské vysokoškolské populace. Práce se zabývá sledovaností házené a jejím provozováním. Dále se zaměřuje na povědomí a znalosti studentů o tomto sportu a na celkové vnímání atraktivity házené. Metody: Potřebná data k výzkumu byla shromážděna prostřednictvím metody elektronického dotazování. Hlavním nástrojem této metody byl dotazník vytvořený speciálně pro účely této práce. Teoretická část práce byla zpracována pomocí studia odborné literatury. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, jak je házená populární po studenty pražských vysokých škol. Bylo zjištěno, v jaké míře ji provozují a sledují a jaké o ní mají znalosti. Poslední část pak zjistila, jaké atributy podle studentů činí házenou populární a jaké by mohly její atraktivitu zvýšit. Klíčová slova: Popularita, házená, sport, marketingový výzkum, elektronické dotazování
Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014
Zvelebilová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014 Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu ZOH Soči 2014 u českých návštěvníků těchto her. Metody: K marketingovému výzkumu v této práci jsem použila metodu kvantitativního sběru primárních dat, metodu osobního dotazování s využitím dotazníku. Sestavený dotazník byl mnou distribuován mezi české návštěvníky ZOH Soči 2014 v místě dění her, v prostředí Českého olympijského domu. Sběr dat probíhal přibližně dva týdny a získané informace byly zpracovány pomocí počítačové techniky. Výsledky: Pomocí marketingového výzkumu jsem zjistila, že ZOH Soči 2014 jsou mezi českými návštěvníky her velmi populární. Výzkumu se zúčastnilo 200 osob, z nichž 182 respondentů dotazník vyplnili. Ze získaných výsledků vyplývá, že ZOH Soči 2014 se zúčastnili především čeští diváci věkové kategorie 36 - 45 let, kteří se věnují sportu rekreačně a jeví zájem o dění na OH i prostřednictvím médií, kdy nejsou přímo součástí her. ZOH Soči 2014 splnily očekávání všech dotázaných a mnozí by doporučili návštěvu her ostatním. Klíčová slova: dotazování, marketingový výzkum, olympijské hry, ZOH Soči 2014, popularita

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.