Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro salón D.B.Art - Dagmar Bencová
Morávková, Jana ; Škerlová, Dagmar (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování návrhu marketingové strategie pro Salón D.B.Art – Dagmar Bencová působící v oblasti služeb. Analyzuje externí a interní okolí podniku. Na základě zjištěných analýz je za pomocí teoretických poznatků navržena marketingová strategie. Strategie obsahuje konkrétní doporučení vedoucí v konečném důsledku především ke zvýšení tržního podílu.
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Teplá, Kristýna ; Štoll, Karel (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu vybraného podnikatelského subjektu. Na základě prozkoumání vnějšího (makroekonomického i mikroekonomického) a vnitřního prostředí podniku pomocí různých analytických metod je zhodnocena celková situace daného podniku a doporučeny návrhy ke zlepšení.
The Proposal for Improving of the Marketing Mix in the Selected Company
Ďurkechová, Zuzana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with a proposal to improve the marketing mix of the pension with restaurant Koliba pod skalami. The thesis consists of three parts, theoretical part, analytical part and the proposal. The introductory, theoretical part deals with the definitions of basic concepts associated with marketing, marketing mix and forms the theoretical framework of the work. The analytical part of the work deals with the characteristics of the company, a description of the current situation, analysis of the external and internal environment, marketing mix and the results of a questionnaire survey. Based on the results of the analytical part, the proposal part of the thesis contains suggestions for improving the marketing mix.
Information System Assessment and Proposal of ICT Modification
Ujhelyiová, Diana ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the analysis and design of the information system of the small organization, which does not want to be named and is based in Slovakia. In the theoretical part I deal with basic knowledge - what is information, data and information system. In the practical part, the thesis specifies the information system of the company, strengths and weaknesses of the organization, risks and proposal of changes to increase the efficiency of work with the IS.
Evaluation of the Financial Situation of a Company and Proposals for Improvement
Straňanek, Juraj ; Hrašková,, Dagmar (oponent) ; Sághy Estélyi, Kristína (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to assess the financial situation of the company James Lakeland Ltd. between the years 2010 and 2015 based on the selected methods of financial and strategic analysis. The results of financial analysis are compared with recommended values, as well as with the results of two competing companies. The thesis also formulates appropriate proposals to solve the problematic areas.
Hodnocení finanční situace podniku
Kuchyňková, Barbora ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením finanční situace vybrané společnosti v období 2012 - 2016. Teoretická část práce pojednává o teoretických poznatcích z oblasti finanční a strategické analýzy, které jsou podkladem pro vypracování praktické části. V praktické části je zpracována analýza současného stavu společnosti pomocí klasických a moderních metod finanční analýzy. Na základě zjištění v praktické části je zhodnocena celková finanční situace podniku a jsou navrženy doporučení pro zlepšení situace podniku.
Studie rozvoje podnikání při zabezpečení služeb zákazníkům
Wenigová, Anna ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se věnuje studii rozvoje podnikání společnosti AZ KLIMA a.s. se zaměřením na marketing a služby. Teoretická část definuje základní pojmy související s podnikáním a marketingem. Informace jsou čerpány z odborné literatury, která se zabývá danou problematikou. Tyto informace jsou poté použity pro tvorbu praktické části, která se zabývá souhrnnou analýzou aktuálního stavu u výše uvedeného podniku. Součástí je SWOT analýza, PESTE analýza či McKinseyho analýza 7S. Na základě jednotlivých analýz je definována konkrétní strategie rozvoje podnikání. Vlastní návrh řešení poté definuje konkrétní kroky vedoucí k rozvoji podnikání. Cílem této práce je vytvoření takové strategie rozvoje, která bude pro podnik efektivní a dlouhodobě přínosná.
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Ráčil, Vojtěch ; Skalická, Martina (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje tématu zhodnocení finanční situace u vybrané společnosti. Na základě teoretických poznatků bude vypracována analýza současného stavu pomocí analýzy finanční a strategické. Analýza současného stavu bude vycházet z dat za období v letech 2015 až 2019. Výsledky analýz slouží k vypracování návrhových řešení zlepšující finanční situaci podniku.
Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti
Leichmannová, Tereza ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingového mixu ve společnosti TODOS Bratislava s.r.o. Práce je složená ze tří části a to teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zabývá definice základních pojmů spojených s marketingem, marketingovým mixem a tvoří ucelený teoretický rámec práce. Analytická část práce se věnuje charakteristice společnosti, popisu její současné situace, analýze vnějšího a vnitřního prostředí, marketingovému mixu a také výsledky výzkumu. Návrhová část práce obsahuje na základě výsledků z analytické části návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Analysis of the Selected Company by Using the Selective Methods
Faltusová, Denisa ; Kyselová,, Barbora (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Master´s thesis analyses strategy position for ŠKODA AUTO at the automobile market. For critical examination of the market there were used SLEPTE analysis, Porter´s five forces model and also McKinsey 7s Model, SWOT analysis a Kralicek Quick test. All of those findings of specific market are summarized up in conclusion and with a closer look on the current situation, there were proposed measures for the future growth of the company.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.