Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na chování zákazníka. Definuje marketing, marketingový mix, komunikační mix se zaměřením na sociální sítě. Její součástí jsou pohledy dvou stran – pohled majitele či marketéra kavárny a zároveň vnímání daného tématu zákazníkem a analýza daných pohledů. Poslední část práce je zaměřena na doporučení efektivní marketingové komunikace pro kavárny.
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na chování zákazníka. Definuje marketing, marketingový mix, komunikační mix se zaměřením na sociální sítě. Její součástí jsou pohledy dvou stran – pohled majitele či marketéra kavárny a zároveň vnímání daného tématu zákazníkem a analýza daných pohledů. Poslední část práce je zaměřena na doporučení efektivní marketingové komunikace pro kavárny.
Marketingové komunikace společnosti ZOOT a.s.
Veselý, David ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingové komunikace společnosti ZOOT a.s., která je provozovatelem největšího internetového obchodu s módou na českém trhu. Cílem práce je zjistit vnímání této společnosti s ohledem na její marketingové aktivity. Teoretická část práce definuje pojem marketing, věnuje se formám marketingových komunikací, on-line a off-line komunikacím a také oblasti fashion marketingu. V praktické části je představena společnost ZOOT a.s., její koncept, dále je sestavena SWOT analýza společnosti a analýza jejích stávajících forem marketingových komunikací. Součástí je i vlastní výzkum, jehož výstupem je analýza vnímání společnosti v České republice.
Návrh marketingové strategie projektu designové cestovky Dovýroby
Macková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi, budováním značky a procesem strategického plánování v marketingu. Cílem diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro projekt designové cestovky Dovýroby. Teoretická část práce vymezuje zkoumanou problematiku v odborné literatuře. Praktická část obsahuje situační analýzu projektu, vyhodnocení vlastního dotazníkového šetření s cílem zjistit povědomí a vnímání značky Dovýroby a návrh marketingové strategie. Při analýze je důraz kladen zejména na nabízené produkty, současné formy komunikace a charakteristiku cílové skupiny, dále pak na analýzu tržního prostředí, která je provedena za pomoci Porterova modelu pěti sil a souhrnnou SWOT analýzu. Na základě závěrů z provedených analýz, autorka předkládá návrh marketingové strategie na časové období do konce roku 2017. Strategie zahrnuje také marketingový plán, rozdělení rozpočtu a časový harmonogram.
Analýza marketingových komunikací a image společnosti Ferrino na českém trhu
Cichý, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nýdrle, Pavla (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou image značky výrobce outdoorového vybavení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu: značka, firemní identita, image značky marketingové a komerční komunikace a v neposlední řadě marketingový mix. Praktická část se zabývá analýzou současné image společnosti Ferrino na českém trhu z pohledu stávajících zákazníků. Kromě analýzy image značky práce dále obsahuje zhodnocení současných marketingových aktivit firmy v online prostředí. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem na značku nahlíží cílová skupina společnosti. Druhým cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity a účinnosti stávajících online činností a navržení případných doporučení do budoucnosti.
Analýza marketingových komunikací produktu Kofola meruňková
Keyř, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingové komunikace při zavedení produktu 0,5l Kofola meruňková. Práce je rozdělena do dvou částí: část teoretická a praktická. V první části jsou vymezeny základní pojmy za použití odborné literatury, jako je komunikace, formy komerčních komunikací a nové trendy. Praktická část je věnována představení společnosti Kofola a.s., jejího portfolia, její konkurence a v této kapitole jsou analyzovány marketingové komunikace na uvedení produktu 0,5l Kofola meruňka. Hlavní část praktické části tvoří vlastní výzkum, na základě kterého jsou vyvozena doporučení, které nejenom přispějí ke zlepšení marketingových komunikací, ale i přispěji ke zlepšení celkové prosperity společnosti Kofola.
Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno
Lysák, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Cílem práce je provést analýzu marketingové a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno, zhodnotit stávající aktivity klubu a navrhnout možné vylepšení v jeho činnosti. V první kapitole se autor zabývá marketingem, marketingovou a komunikační strategií, základními specifiky marketingu služeb a marketingu ve sportu. Druhá kapitola obsahuje základní údaje o hokejovém klubu HC Kometa Brno, SWOT analýzu, rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu a analýzu současné marketingové a komunikační strategie klubu. Autor provedl marketingový výzkum zaměřený na vnímání marketingových aktivit klubu s důrazem na on-line komunikaci a sociální sítě, jeho výsledky jsou vedeny ve třetí kapitole. V jejím závěru se pak nachází na základě všech získaných informací vypracované návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie klubu.
Marketingová komunikace České filharmonie
Zelený, Martin ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Rysová, Andrea (oponent)
Práce je v širším slova smyslu zaměřena na marketingové komunikace předního českého symfonického tělesa Česká filharmonie, p. o. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit vývoj marketingové komunikace orchestru především od počátku 21. století do současnosti. V první části představuji pojem marketingová komunikace a její umístění v marketingovém mixu. Podrobněji rozebírám jednotlivé prvky komunikačního mixu. Následně popisuji his-torii České filharmonie včetně jejích společenských aktivit, postojů a zhodnocuji používané marketingové komunikace vztažmo k historickým souvislostem. V hlavní části se blíže věnuji problematice novodobého vývoje instituce, analyzuji v současnosti používané mar-ketingové komunikace, srovnávám je s komunikací předních evropských orchestrů. Závěry plynoucí z této části ověřuji v poslední části -- dotazníkovém šetření. Práci doplňuje opis dotazníku použitého v rámci dotazníkového šetření a soubor ukázek prezentačních materiálů České filharmonie včetně ukázek variantního provedení korporátní identity.
Communication strategies of the Family brewery BERNARD a.s.
Barjaková, Martina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Balnohová, Jana (oponent)
Tato práce se zaobírá problematikou komunikačních strategií v Rodinném pivovaru BERNARD a.s. Je zaměřena na komunikaci pivovaru v České republice a také v zahraničí. První kapitola bude sloužit jako teoretický základ pro následující části práce. Budou v ní popsány druhy piva a jejich charakteristiky, český pivní trh a pozice daného pivovaru na něm. Druhá kapitola popíše nástroje, které pivovar využívá pro komunikaci se svými zákazníky. V poslední kapitole budou tyto nástroje zhodnoceny a budou navrženy nové možnosti komunikace pro pivovar. Práce by mohla v budoucnu sloužit jako inspirace pro pivovar, popřípadě jiné podniky, jak by mohly zlepšit svou komunikaci a rychleji tak dosáhnout svých firemních strategických cílů.
Možnosti využití marketingových komunikací při zavádění značky Unit Portables na českém trhu
Zapletal, Zbyněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je navrhnout na základě stávajících forem marketingových komunikací společnosti Unit Portables jejich vylepšení do budoucna. Práce charakterizuje jednotlivé formy marketingových komunikací, vystihuje typy marketingových výzkumů, SWOT analýzu, zaměřuje se na současné marketingové trendy a popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. V praktické části je zanalyzován český trh, jsou komparovány cenové hladiny v České republice a ve Švédsku, je charakterizována společnost Unit Portables a poslední část se věnuje analýze vlastního dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.