Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj osobnosti liniových manažerů
Kocour, Vojtěch ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením a rozvojem manažerských dovedností ve společnosti JYSK s.r.o. Pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru se zástupcem společnosti zkoumá klíčové dovednosti manažerů a efektivitu aktuálních vzdělávacích a hodnotících metod. V průběhu práce byly v některých oblastech identifikovány nedostatky. Na základě těchto dat přináší práce návrhy na minimalizaci zjištěných nedostatků.
Rozvoj manažerských dovedností v podniku
Procházka, Richard ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na proces rozvoje manažerských dovedností v podniku. Práce je strukturována do tří částí. První část tvoří přiblížení teoretických východisek nezbytných pro sestavení práce. Tato východiska jsou zaměřena na manažerské dovednosti a jejich rozvoj. Druhá část je věnována analýze konkrétního podniku a obsahuje dvě metody zkoumání čímž poskytuje celkový pohled na zkoumanou problematiku. Tato část je navržena tak, aby odhalila potenciální nedostatky v rámci manažerských dovedností a jejich rozvoje. Poslední část se věnuje formulaci návrhů a doporučení k vyřešení zjištěných nedostatků.
Vliv manažerského vedení na výkon a retenci zaměstnanců v mezinárodním prostředí
Uhrová, Kateřina
Uhrová, K. Vliv manažerského vedení na výkon a retenci zaměstnanců Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023 Cílem bakalářské práce je prokázat vliv manažerského vedení na výkon a retenci zaměstnanců ve vybrané mezinárodní společnosti. V práci se nachází literární rešerše objasňující základní pojmy související s tématem práce a následně obsahuje také výsledky provedeného výzkumu a jejich interpretaci. Výzkum má smíšený charakter a obsahuje zpracované výsledky z dotazníkového šetření obohacené o polostrukturované rozhovory se dvěma leadery. Na základě analýzy výsledků a odpovědí na stanovené výzkumné otázky a hypotézy jsou stanovená doporučení a návrhy, které by mohly vyřešit nebo zmírnit některé ze zjištěných nedostatků firmy. Celá empirická část práce je postavena na teoretických východiscích.
Firemní mateřské školy (jako aktuální otázka vzdělávací politiky v České republice)
Jabůrková, Alena ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Předložená práce přibližuje v teoretické části současnou problematiku nedostatku kapacity veřejných mateřských škol a nastiňuje možnosti vzniku dalších předškolních zařízení v podobě firemních školek. Pokouší se shrnout základní faktory, které mohou vznik a další vývoj firemních školek ovlivnit. Důraz je také kladen na důležitost předškolního vzdělávání. V rámci empirické části jsou popisovány možnosti vzniku a fungování firemních školek, zjišťován jejich současný vývoj a identifikovány faktory ovlivňující procesy vzniku a fungování. Výzkumná část se rovněž zaměřuje na kvalitu vzdělávání v nově vznikajících "firemních školkách". K dosažení cílů výzkumu bylo využito kvalitativní výzkumné strategie, konkrétně metoda mnohonásobné případové studie.
Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Radová, Lenka ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Diplomová práce podává komplexní pohled na práci koordinátora školního vzdělávacího programu, jeho profesní a osobnostní předpoklady pro výkon specializované funkce. V teoretické části práce je definována funkce koordinátora, popsán obsah jeho činnosti a charakterizovány manažerské dovednosti potřebné pro řízení tvorby školních vzdělávacích programů. Součástí práce je popis aktivit koordinátora při přípravě, tvorbě a realizaci školního vzdělávacího programu. Empirická část zahrnuje analýzu studijního vzdělávacího programu s názvem: Koordinátor školního vzdělávacího programu. Pomocí rozhovorů s koordinátory školních vzdělávacích programů, byly zjišťovány jejich zkušenosti s tvůrci vzdělávacích programů a využitím poznatků z přípravného kurzu v reálné činnosti. Dotazníkové šetření tvořilo podklad pro zjištění názorů na činnost koordinátorů samotnými tvůrci ŠVP. Oblast výzkumu jsem zaměřila na školy v Plzeňském kraji. Klíčová slova: Koordinátor školního vzdělávacího programu, školní vzdělávací program, kurikulární reforma, činnost koordinátora, manažerské dovednosti, tvorba školního vzdělávacího programu, příprava koordinátorů.
Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Radová, Lenka ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Diplomová práce podává komplexní pohled na práci koordinátora školního vzdělávacího programu, jeho profesní a osobnostní předpoklady pro výkon specializované funkce. V teoretické části práce je definována funkce koordinátora, popsán obsah jeho činnosti a charakterizovány manažerské dovednosti potřebné pro řízení tvorby školních vzdělávacích programů. Součástí práce je popis aktivit koordinátora při přípravě, tvorbě a realizaci školního vzdělávacího programu. Empirická část zahrnuje analýzu studijního vzdělávacího programu s názvem: Koordinátor školního vzdělávacího programu. Pomocí rozhovorů s koordinátory školních vzdělávacích programů, byly zjišťovány jejich zkušenosti s tvůrci vzdělávacích programů a využitím poznatků z přípravného kurzu v reálné činnosti. Dotazníkové šetření tvořilo podklad pro zjištění názorů na činnost koordinátorů samotnými tvůrci ŠVP. Oblast výzkumu jsem zaměřila na školy v Plzeňském kraji. Klíčová slova: Koordinátor školního vzdělávacího programu, školní vzdělávací program, kurikulární reforma, činnost koordinátora, manažerské dovednosti, tvorba školního vzdělávacího programu, příprava koordinátorů.
Firemní mateřské školy (jako aktuální otázka vzdělávací politiky v České republice)
Jabůrková, Alena ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Předložená práce přibližuje v teoretické části současnou problematiku nedostatku kapacity veřejných mateřských škol a nastiňuje možnosti vzniku dalších předškolních zařízení v podobě firemních školek. Pokouší se shrnout základní faktory, které mohou vznik a další vývoj firemních školek ovlivnit. Důraz je také kladen na důležitost předškolního vzdělávání. V rámci empirické části jsou popisovány možnosti vzniku a fungování firemních školek, zjišťován jejich současný vývoj a identifikovány faktory ovlivňující procesy vzniku a fungování. Výzkumná část se rovněž zaměřuje na kvalitu vzdělávání v nově vznikajících "firemních školkách". K dosažení cílů výzkumu bylo využito kvalitativní výzkumné strategie, konkrétně metoda mnohonásobné případové studie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.