Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv způsobu instalace antény na střeše drážního vozidla na dosažené parametry a vyzařování antény
Drtina, Vojtěch ; Richterová,, Marie (oponent) ; Theumer, Radek (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá optimální umístění antén pro systém ETCS (European Train Control System) na drážních vozidlech a analyzuje vliv okolní zástavby na vyzařovací charakteristiku těchto antén. Cílem je analyzovat a navrhnout umístění antén tak, aby bylo dosaženo maximální spolehlivosti komunikace mezi vozidlovou anténou a infrastrukturou ETCS. V práci jsou představeny simulace různých umístění antén na jednotkách 18Ev a 15Ev a také metodika reálného měření těchto jednotek. Práce se dotýká problematiky měření a simulacím vyzařování antén na velkých objektech, jenž se nedají umístit do bezodrazové komory.
Lokomotivní motory ČKD
Kovář, Lukáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Práce obsahuje přehled lokomotivních vznětových motorů ČKD a popis základních specifikací těchto motorů a jejich srovnání s moderními motory vybraných výrobců. Věnuje se také specifickým podmínkám motorů používaných v drážních vozidlech.
Zvýšení pružnosti zážehového přeplňovaného motoru na CNG
Janoušek, Michal ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční řešení palivového systému dvanáctiválcového přeplňovaného zážehového motoru Caterpillar. Palivový systém je navržen pro sekvenční elektronicky řízené vstřikování plynu do sacího potrubí. Výpočtový model motoru byl proveden v Lotus Engine Simulation. CFD analýza mísení CNG se vzduchem byla provedena v softwaru Star CCM+.
Elektrické modely rekuperačních zátěží pro napaječ střídavého trakčního vedení 25 kV, 50 Hz
Bureš, Jan ; Radil, Lukáš (oponent) ; Klusáček, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá modelováním trakčních vozidel z hlediska kvality odběru a odběru výkonu provozovaných v České republice (ČR) na elektrické trakční soustavě 25 kV/50 Hz. S ohledem na historický vývoj hnacích vozidel je provedena kategorizace lokomotiv provozovaných na území ČR podle jejich elektrické výzbroje a typické kvality odběru. Modely jednotlivých kategorií jsou vytvořené v simulačním softwaru PSCAD. V rámci bakalářské práce je dále navržen systém ovládání a výkonové parametrizace modelů na základě vnějšího popisu, tj. parametrů lokomotiv, profilu tratě a žádané dynamiky jízdy. Navržené modely jsou tak vhodné pro simulaci profilu toku energie v trakční soustavě jako celku.
Design elektrické lokomotivy
Chropovský, Jiří ; Tvarůžek, Martin (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je design elektrické lokomotivy, konkrétně univerzálního samostatného tahače určeného k tažení osobních vagónů nebo průmyslových souprav. Cílem designu je navrhnout ucelený stroj, který respektuje současné estetické trendy a splňuje technické a ergonomické požadavky.
Konstrukce pískovacích zařízení pro drážní vozidla
Balounová, Hana ; Šperka, Petr (oponent) ; Hartl, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením přehledu pískovacích zařízení, které jsou dostupné na trhu z hlediska jejich konstrukce. Pískovací zařízení se používají v kolejové dopravě pro zvýšení adheze při brzdění nebo rozjezdu ve špatném počasí. Práce obsahuje závěry testování vlivu konstrukce na kvalitu pískování, přehled společností, vyrábějící pískovače a jejich produkty, a vymezení trendů budoucího vývoje.
Modul řízení lokomotivy
Šrámek, Jiří ; Bradáč, Zdeněk (oponent) ; Baštán, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a konstrukcí řídícího modulu pro model lokomotivy na demonstrátor vlakových zabezpečovacích zařízení firmy STARMON. Detailně se zaobírá návrhem zapojení, firmware modulu a struktury komunikačního protokolu. Dále popisuje identifikaci lokomotivy jako regulované soustavy a návrh regulátoru rychlosti včetně rychlostních ramp. Konec práce popisuje uživatelské prostředí a strukturu kódu ovládacích aplikací, které jsou dostupné pro počítač a pro mobilní systém Android.
Elektrické modely rekuperačních zátěží pro napaječ střídavého trakčního vedení 25 kV, 50 Hz
Bureš, Jan ; Radil, Lukáš (oponent) ; Klusáček, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá modelováním trakčních vozidel z hlediska kvality odběru a odběru výkonu provozovaných v České republice (ČR) na elektrické trakční soustavě 25 kV/50 Hz. S ohledem na historický vývoj hnacích vozidel je provedena kategorizace lokomotiv provozovaných na území ČR podle jejich elektrické výzbroje a typické kvality odběru. Modely jednotlivých kategorií jsou vytvořené v simulačním softwaru PSCAD. V rámci bakalářské práce je dále navržen systém ovládání a výkonové parametrizace modelů na základě vnějšího popisu, tj. parametrů lokomotiv, profilu tratě a žádané dynamiky jízdy. Navržené modely jsou tak vhodné pro simulaci profilu toku energie v trakční soustavě jako celku.
Modul řízení lokomotivy
Šrámek, Jiří ; Bradáč, Zdeněk (oponent) ; Baštán, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a konstrukcí řídícího modulu pro model lokomotivy na demonstrátor vlakových zabezpečovacích zařízení firmy STARMON. Detailně se zaobírá návrhem zapojení, firmware modulu a struktury komunikačního protokolu. Dále popisuje identifikaci lokomotivy jako regulované soustavy a návrh regulátoru rychlosti včetně rychlostních ramp. Konec práce popisuje uživatelské prostředí a strukturu kódu ovládacích aplikací, které jsou dostupné pro počítač a pro mobilní systém Android.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.