Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Červenka, Vlastislav ; Pecková, Blanka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci vybraného e-shopu. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy, které slouží jako základ pro analytickou a návrhovou část. Analytická část práce, která obsahuje také dotazníkové šetření, slouží jako podklad pro vyhotovení návrhů placené on-line reklamní kampaně.
Návrh zahraniční expanze digitálního produktu
Procházka, Filip ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na expanzi digitálního produktu pro finanční služby. Věnuje se výběru vhodných trhů k expanzi na základě zpracování dat z online marketingových kampaní. Dává si za cíl vytipování a výběr vhodných trhů na základě výzkumu online marketingových dat. Úvodní část práce se věnuje vymezení problematiky, stanovení cílů a výběru vhodných metod. V navazující teoretické části jsou vymezeny pojmy okolo zahraničního obchodu a digitálního marketingu. Analytická část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzu trhu a výzkum a vyhodnocení dat z marketingových kampaní. Závěrečná návrhová část reflektuje poznatky zjištěné v analýzách a uvádí kroky k efektivní expanzi.
Zobrazení internetové reklamy konkrétní osobě
Fišer, Martin ; Veselý, Vladimír (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Tato práce demonstruje možnosti zneužití reklamních systémů k cílení internetové reklamy na konkrétní osobu. Popisuje základní způsoby cílení internetové reklamy, které se dnes běžně používají a principy automatizované aukce s digitální reklamou. Během toho může docházet k nadměrnému shromažďování a sdílení osobních údajů mezi různými subjekty, proto práce dále analyzuje právní normy, které se tuto problematiku snaží řešit. Součástí práce je implementace nového systému, který umožňuje cílit internetovou reklamu na konkrétní osobu. Tento systém vytváří reklamy skrze reklamní síť Seznam Sklik a k cílení využívá retargeting. Ověření funkčnosti proběhlo za účasti 4 osob, na které byla během 1 týdne cílena reklama vytvořená novým systémem. U osob s povolenou personalizací reklamy docházelo průměrně k 8,2 zobrazení denně. Celkově bylo zobrazení reklamy detekováno na 15 z 20 nejnavštěvovanějších webů z obsahové sítě Sklik. Práce ukázala, že reklamní síť Seznam Sklik je možné zneužít k provádění sniper-targetingu, což je znepokojující zjištění vzhledem k možnému narušení soukromí uživatele.
Systém pro automatizaci marketingových kampaní
Kunickij, Tomáš ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem webové aplikace, která má za cíl umožnit PPC specialistům automatizovat a urychlit jejich práci. Aplikace umožní těmto marketérům ovládat na míru předem napsané skripty v Pythonu, které za ně vykonají určitou část práce. Jedná se o webovou aplikaci postavenou pomocí Pythonu a frameworku zvaný Django. Důležitou roli hraje také Celery pro možnost asynchronního zpracování všech skriptů. Systém umožní uživateli, který spravuje PPC účet spouštět a plánovat dodané skripty a tím zefektivní svoji práci.
Návrh marketingové strategie pro začínající e-shop odborného vydavatelství a nakladatelství Knihy Togga
Neumahr, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Návrh marketingové strategie pro začínající e-shop odborného vydavatelství a nakladatelství Knihy Togga, se zabývá aktivním nastavením základních kampaní, které by měly být naprostým základem pro provozování elektronického obchodu. Je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce vysvětluje čtenářům pojmy jako marketingová komunikace, marketingový plán a také stručně popisuje reklamu jako celek. Dále podrobněji představuje jednotlivé formy internetové reklamy, které jsou použity v rámci praktické části a také jak funguje obchodování na internetu v rámci elektronického obchodu. Praktická část diplomové práce představuje v jednotlivých kapitolách a podkapitolách původní stav marketingové komunikace podniku Knihy Togga a také vysvětluje nastavování kampaní nových a jejich konkrétní nastavování v rámci jednotlivých služeb, které jsou pro takové úpravy běžné či typické. Dále v praktické části je uvedeno, jak bylo postupováno v rámci plnění marketingových cílů a rozložení takových cílů do více variant. V neposlední řadě v praktické části práce představuje konkrétní výsledky kampaní a reklam, které byly spuštěny v rámci předem stanoveného harmonogramu. Na konci praktické části je kapitola, která shrne veškeré výsledky a na základě sesbíraných dat poskytne...
Návrh elektronického obchodu
Ďurčanský, Patrik ; Kindlová, Dita (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Práce přináší citelný přínos pro začínající elektronické obchody, jenž chtějí uspět na trhu se zajímavým nápadem týkajícího se prodeje mobilních zařízení. Obsahem práce je návrh a implementace elektronického obchodu, kdy na samotném začátku je nezbytné vymezení všech důležitých pojmů spojených s touto tématikou. Následuje je pomocí nejznámějších prediktivních prostředků provedena analýza současného stavu. Ve finální části je realizována kompletní vizualizace e-shopu.
On-line marketingová komunikace
Nevřivá, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na online marketingovou komunikaci vybrané značky. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, které navazují na analytickou část. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou vypracovány vlastní návrhy on-line placených kampaní pro zvýšení počtu potenciálních zákazníků a prodejů.
PPC reklama jako nástroj propagace pro firmu Hypergen, s.r.o.
Hanáková, Michaela
Hlavním cílem práce bylo posoudit možnosti propagace pro inzerci internetových stránek firmy Hypergen, s.r.o. a to prostřednictvím zhodnocení efektivity jednotlivých postupů v rámci systémů placené reklamy. V této práci byla posouzena efektivita navrhnutých postupů. Konkrétně se jednalo o srovnání výkonnosti typu kampaní, zda prezence značky v reklamním inzerátu má vliv na její výkonnost a srovnání cílení a jejich výkonnosti. K dosažení výsledků byla použita metoda experimentu na osmi reklamních kampaních. Na základě těchto výsledku byla v závěru navržena doporučení.
Zobrazení internetové reklamy konkrétní osobě
Fišer, Martin ; Veselý, Vladimír (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Tato práce demonstruje možnosti zneužití reklamních systémů k cílení internetové reklamy na konkrétní osobu. Popisuje základní způsoby cílení internetové reklamy, které se dnes běžně používají a principy automatizované aukce s digitální reklamou. Během toho může docházet k nadměrnému shromažďování a sdílení osobních údajů mezi různými subjekty, proto práce dále analyzuje právní normy, které se tuto problematiku snaží řešit. Součástí práce je implementace nového systému, který umožňuje cílit internetovou reklamu na konkrétní osobu. Tento systém vytváří reklamy skrze reklamní síť Seznam Sklik a k cílení využívá retargeting. Ověření funkčnosti proběhlo za účasti 4 osob, na které byla během 1 týdne cílena reklama vytvořená novým systémem. U osob s povolenou personalizací reklamy docházelo průměrně k 8,2 zobrazení denně. Celkově bylo zobrazení reklamy detekováno na 15 z 20 nejnavštěvovanějších webů z obsahové sítě Sklik. Práce ukázala, že reklamní síť Seznam Sklik je možné zneužít k provádění sniper-targetingu, což je znepokojující zjištění vzhledem k možnému narušení soukromí uživatele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.