Název: Vliv Smart Bidding strategie Target ROAS v PPC ve vyhledávání na efektivitu marketingové komunikace
Překlad názvu: Impact of Smart Bidding strategy Target ROAS in PPC search on the efficiency of marketing communication
Autoři: Víšek, Vojtěch ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Klíčová slova: Automatizované bidovací strategie; Bidovací strategie; eCPC; Efektivita marketingu; Google Ads; PPC; Reklama ve vyhledávání; SEM; Smart Bidding; Target ROAS; Výkonnostní marketing; Automated bid strategies; Bid strategies; eCPC; Google Ads; Marketing effectivness; Performance marketing; PPC; Search ads; SEM; Smart Bidding; Target ROAS

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127079

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447193


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet