Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci firmy na veletrhu
Kopečná, Markéta ; Dvořák, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci na veletrhu“ je komparace singulárních prostředků komunikačního mixu a identifikování zásadních složek ovlivňující efektivitu prezentace firmy na veletrhu.
Bezkontrastní MRI perfuzní zobrazování
Kruml, Ondřej ; Jiřík, Radovan (oponent) ; Krátká, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na bezkontrastní techniky magnetické rezonance pro kvantitativní hodnocení prokrvení tkáně. Práce obsahuje popis základních funkčních principů magnetické rezonance a je zaměřena především na techniky Arterial Spin Labeling (ASL). Princip této metody spočívá ve využití protonů molekul vody v tepenné krvi jako nitrotělní kontrastní látky. Pomocí této metody je možné vytvořit mapu prokrvení libovolného orgánu bez použití invazivních technik a kontrastních látek. V této práci byla ke kvantifikaci prokrvení zvolena technika FAIR-RARE, jedna z technik z široké skupiny pulsního ASL.
Strategie rozvoje Veletrhů Brno, a.s.
Makarov, Maksim
Bakalářská práce je zaměřena na návrh strategie ke zlepšení konkurenceschopnosti Veletrhů Brno, a. s., s ohledem na měnící se trendy. Teoretická část práce popisuje důležité momenty z průběhu průmyslových revolucí, vznik digitalizace, jakou roli hrají sociální sítě, proč je nutná reklama a jaké technologie jsou v současnosti dostupné. Praktická část je směřována na analýzu vnitřních části podniku, prozkoumání a analýzu konkurencí. Na základě analýz bude navrženo doporučení, které pomůže rychlejšímu přechodu a uskutečňování akcí hybridní formou.
Návrh komunikačního mixu společnosti při vstupu na zahraniční trh
Kalná, Tereza ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na společnost FK system – povrchové úpravy, s.r.o., která poskytuje služby ve formě chemických a mechanických povrchových úprav kovů. Tato práce zahrnuje zpracování analýz vedoucích k navržení vhodného komunikačního mixu použitelného při vstupu společnosti na zahraniční trh. Práce se dělí na tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. Cílem bakalářské práce je navržení vhodného komunikačního mixu, který může společnost využít při vstupu na zahraničním trhu.
Bavarian Identity at the example of the Octoberfest in Munich: To what extent is the modern festival still traditional bavarian?
Kuldová, Susanna ; Emler, David (vedoucí práce) ; Zelená, Alena (oponent)
Mnichovský Oktoberfest vznikl roku 1810 jako instrument pro posílení bavorské identity v nově vzniklé monarchii. V padesátých letech 20. století se vyvinul v mezinárodně známou událost, kterou navštěvují milióny lidí z celého světa. Tento vývoj má za následek různé negativní názory ohledně dnešního záměru Oktoberfestu. Cílem této práce je diskurzivní analýzou potvrdit či vyvrátit tyto kritiky, které popírají souvislosti původní podoby mnichovské slavnosti s její dnešní formou. Na úvod práce jsou vysvětlena teoretická východiska a pojmy, jako místa vzpomínání nebo oslavy a slavnosti. Podstatnou část práce pak tvoří analýza diskurzu o bavorské identitě s jejími hlavními symboly, které jsou úzce spjaté s konáním mnichovského Oktoberfestu. Středobodem analýzy je historická reflexe Oktoberfestu s jeho nejdůležitějšími okamžiky ve vývoji, tradicemi a znaky. Výzkum je na závěr doplněn kvantitativní analýzou faktů a čísel, které jsou pro danou problematiku podstatné.
Bavarian Identity at the example of the Octoberfest in Munich: To what extent is the modern festival still traditional bavarian?
Kuldová, Susanna ; Emler, David (vedoucí práce) ; Zelená, Alena (oponent)
Mnichovský Oktoberfest vznikl roku 1810 jako instrument pro posílení bavorské identity v nově vzniklé monarchii. V padesátých letech 20. století se vyvinul v mezinárodně známou událost, kterou navštěvují milióny lidí z celého světa. Tento vývoj má za následek různé negativní názory ohledně dnešního záměru Oktoberfestu. Cílem této práce je diskurzivní analýzou potvrdit či vyvrátit tyto kritiky, které popírají souvislosti původní podoby mnichovské slavnosti s její dnešní formou. Na úvod práce jsou vysvětlena teoretická východiska a pojmy, jako místa vzpomínání nebo oslavy a slavnosti. Podstatnou část práce pak tvoří analýza diskurzu o bavorské identitě s jejími hlavními symboly, které jsou úzce spjaté s konáním mnichovského Oktoberfestu. Středobodem analýzy je historická reflexe Oktoberfestu s jeho nejdůležitějšími okamžiky ve vývoji, tradicemi a znaky. Výzkum je na závěr doplněn kvantitativní analýzou faktů a čísel, které jsou pro danou problematiku podstatné.
Proměny Zahradního Města - Záběhlic očima starousedlíků
Kolářová, Dana ; Vaněk, Miroslav (vedoucí práce) ; Krátká, Lenka (oponent)
Tématem diplomové práce je pohled starousedlíků na vývoj Zahradního Města a tzv. starých Záběhlic a jejich zkušenost s proměnou této oblasti. Práce využívá metody orální historie, analyzuje a interpretuje rozhovory s lidmi, kteří se zde narodili nebo v této oblasti prožili většinu aktivního života. Na tomto základě pak ukazuje změny, kterými oblast Zahradního Města a tzv. starých Záběhlic prošla především v průběhu posledních přibližně padesáti let, a v zásadě prochází dodnes. Ukazuje přerod periferie v širší centrum hlavního města Prahy, které dnes čelí typickým civilizačním problémům současnosti. Zahradní Město je jeho obyvateli vnímáno jako samostatný celek, nicméně katastrálně se jedná "pouze" o část pražské čtvrti Záběhlice. Vzájemný vztah obyvatel Zahradního Města a starých Záběhlic je dalším tématem, kterého se tato diplomová práce dotýká, pokouší se jej zmapovat a ukázat možné faktory, které tento vztah formují. Součástí práce je také historický úvod, který přináší základní informace o vývoji Záběhlic, popisuje formování a správní členění Velké Prahy, v metodické části je pak prostor věnován popisu plánování, přípravy a realizace samotného projektu, kde jsou ukázány jednotlivé postupy a také problémy, které se v průběhu práce objevily.
Výběr optimální varianty financování bydlení pro vybraného klienta
HOLÝ, Hubert
V úvodu bakalářské práce se zaměřuji na shromáždění informací o hypotéčních úvěrech z aktuálního finančního trhu. Na začátku kapitoly o hypotéčních úvěrech se budu zabývat dělením hypotečních úvěrů. Vypracuji podrobný postup co má všechno klient udělat, aby dostal úvěr, jaké jsou postupy v bankách a jaké potřebují znát banky informace o klientovi. V další kapitole uvedu informace o stavebním spoření a podmínky, které musí klient splňovat, aby mohl dostat úvěr ze stavebního spoření. Také charakteristiku tohoto produktu. V poslední kapitole úvodní teoretické části seznámím čtenáře s investicemi do otevřených podílových fondů a uvedu jejich charakteristiku a jednotlivé postupy při sjednávání. V praktické části se budu zabývat již jednotlivými nabídkami vybraných společností, které budou porovnávány pomocí metod vícekriteriálního rozhodování. Práce je rozdělena na analýzu Hypotečních úvěrů, Úvěrů ze stavebního spoření a Investičních produktů. Informace z těchto analýz budou dále použity na aplikaci pro konkrétního klienta se specifickými požadavky na bydlení. Od klienta zjistím veškeré informace o jeho přáních a požadavcích na svoji budoucnost s ohledem na bydlení. Klient si zvolí hlediska, která jsou pro něho nejvíce důležitá a pořadí, ve kterém by měla být dodržena. Je to z toho důvodu, že často není důležitá výsledná částka, kterou klient za úvěr zaplatí, ale je pro něj v aktuální životní situaci důležitější výše měsíční splátky. A nakonec bude pro klienta vybrána optimální varianta, jak může financovat své vlastní bydlení.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.