Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 702 záznamů.  začátekpředchozí693 - 702  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání kamenného obchodu a e-shopu
Jakubičková, Nela ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je ve shodných krocích procesu nákupu zhodnotit, zda má obchod ať již kamenný nebo elektronický zajištěnu stejnou úroveň podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu. K dosažení tohoto cíle je sestavena sada kritérií, podle kterých je hodnocen a srovnáván vybraný kamenný obchod a e-shop. První a druhá část práce se zaměřuje na charakteristiku kamenného a elektronického obchodu, proces nákupu v nich a požadavky na podporu tohoto procesu. Tyto požadavky jsou vytvořeny na základě použitelnosti, přístupnosti a jiných aspektů spojených s procesem nákupu. Ve třetí části je vysvětlen způsob hodnocení obchodů podle stanovených kritérií a následně je provedeno ohodnocení a srovnání vybraného kamenného obchodu a e-shopu. V závěru je na základě zjištěných výsledků pro každý obchod uvedeno doporučení, které by mohlo vést k lepší úrovni podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu právě v tomto obchodě.
Provozování elektronického obchodu formou ASP
Kováčik, Petr ; Červenková, Marie (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Tématem této bakalářské práce je charakteristika elektronického obchodu, který je provozován formou ASP. Provozování obchodu je popsáno jak z pohledu pronajímatele služby, tak z pohledu obchodníka, který hledá vhodné aplikační řešení pro svůj elektronický obchod. Pro obchodníka, využívajícího tuto službu, jsou zmíněny výhody a zároveň jsou uvedena i možná rizika modelu ASP. Pro provozovatele ASP je v této práci věnována část, která mu má přiblížit příležitosti a zároveň možná rizika. Práce je zaměřena především na praktické zkušenosti autora v oboru elektronického obchodování. Pro srovnání jsou v práci uvedeny i jiné formy pořízení elektronického obchodu. Praktická část se zaměřuje na porovnání nabízených služeb čtyř poskytovatelů elektronických obchodů na českém trhu.
Využití grafiky v uživatelském rozhraní aplikací e-shopů
Bedřichová, Jana ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Práce se zabývá využitím grafiky na webu, zejména jejího vztahu k prezentaci zboží. Nejprve je řešena oblast designu webu, která popisuje role grafiky na webu, vhodné použití barev s ohledem na jejich psychologické působení a používané layouty. Tato oblast také objasňuje vztah grafické stránky webu k použitelnosti a přístupnosti. Další část práce pokrývají dvě příbuzné kapitoly a to grafické formáty a grafické prvky použité na webu. V první z těchto dvou kapitol jsou uvedeny grafické formáty používané na webu, druhá uvádí přehled grafických prvků používaných k prezentaci zboží s příklady jednotlivých typů použití. Poslední část práce hodnotí weby tří e-shopů podle předem zvolených kritérií, vycházejících z teoretické části práce. Tato část dále obsahuje doporučení pro hodnocené e-shopy ve vztahu k zjištěným nedostatkům a ke způsobu zlepšení jejich prezentace nabízeného zboží.
Ochrana osobních údajů v elektronickém obchodování
Nohál, Michal ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Andrášek, Marek (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu zákonných požadavků s oblasti ochrany osobních údajů. Jejím cílem je shrnutí zákonných požadavků na české internetové obchody a v druhé části analýza jednotlivých obchodů. Smyslem analýzy je poskytnout obraz českého trhu e-obchodů.
Elektronické obchody jako služba podnikatelům
Kukačka, Pavel ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Hlavním cílem této práce je podpoření podnikatele při výběru řešení internetového obchodu poskytovaného formou pronájmu. Tento cíl byl naplněn vytvořením v zásadě jednoduchého metodického postupu snadno aplikovatelného podnikateli, kteří nedisponují technickými znalostmi a chtěli by využít možnosti řešení internetového obchodu formou pronájmu služby. Zmíněný metodický postup je zároveň největším přínosem. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část poskytuje úvod do problematiky, poukazuje na výhody a nevýhody internetového obchodování, a to jak z pohledu podnikatele, tak i zákazníka a zároveň hodnotí aktuální situaci internetového obchodování na českém trhu. Druhá část popisuje dostupné možnosti (kategorie) založení internetového obchodu. Třetí část navazuje na poznatky částí předchozích a pomocí širokého spektra kritérií vytváří ucelenou metodiku pro výběr konkrétního řešení realizovaného formou pronájmu.
Finanční analýza internetového obchodu
Hanáček, Kamil ; Jurečka, Jan (vedoucí práce) ; Sieger, Martina (oponent)
Záměrem této práce je vypracování komplexní finanční analýzy, která bude sloužit pro další rozhodování o budoucnosti a směřování společnosti SEDNISI.CZ, spol. s r. o. Teoretická část práce zkoumá nejprve charakteristiky trhu nábytku a posléze se zabývá analýzou využití internetu v České republice.Mimo vlastní finanční analýzu, která se zabývá jak standardními poměrovými, tak i syntetickými ukazateli, práce porovnává výsledky analyzované společnosti jak s odvětvím, tak s konkurenční společností. Informace získané z rozboru finančních ukazatelů jsou dále využity ve strategické analýze společnosti, která se zaměřuje na odhalení silných a slabých stránek podniku. Navzdory skutečnosti, že finanční a strategická analýza nepřináší dokonalou odpověď na všechny otázky, které si podnik klade, je velkým přínosem v hodnocení minulého vývoje, objevení problematických oblastí a předpovědi vývoje budoucího.
Faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronickém podnikání
Prejzková, Helena ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Doucek, Petr (oponent)
Obchod se stává každodenní součástí našeho života. S příchodem informačních technologií a sítí, především internetu, se komunikace s obchodníkem podstatným způsobem změnila. Zákazník již není v přímém kontaktu s prodejcem, proto zůstává otázkou důvěry, zda se transakce uskuteční. Na tom se rovněž zakládá má práce, jež si klade za cíl především identifikovat jednotlivé faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronické podnikání. Mezi její další cíle patří vytvoření postupu, který hodnotí využití zjištěných faktorů v praxi. Takto vytvořená technika byla aplikována na existující obchod a také vedla k sestavení jakési příručky pro vytvoření elektronického obchodu, jenž v zákazníkovi vzbudí co největší důvěru. Práce je rozdělena do třech částí. První z nich, tedy teoretická, popisuje zejména výsledky zahraničních studií uskutečněných v souvislosti s důvěrou na internetu. Ve druhé části je nastíněn stručný pohled na český trh prostřednictvím dostupných podkladů a dotazníkového šetření. Poslední část je praktická, zabývá se využitím jednotlivých faktorů důvěry na existujícím e-shopu a také postupem pro vytvoření nového elektronického obchodu za podpory získaných poznatků. Diplomová práce může v praxi sloužit zákazníkům, kterým pomůže při zjišťování důvěryhodnosti obchodníka. Zároveň v ní mohou začínající obchodníci najít takové skutečnosti, jež jim poskytnou cenné rady k vytvoření a provozu důvěryhodného elektronického obchodu.
Využití internetu v podnikání
Krňák, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tangl, Radek (oponent)
Práce se zaměřuje na využití internetu jako prostředí pro podnikání. Pozornost je věnovávána především online marketingovým aktivitám s důrazem na propagaci webu. V práci jsou analyzovány jednotlivé nástroje marketingu na internetu a jejich vliv na návštěvnost a konverzní poměr. Cílem práce je zhodnotit tyto nástroje ve vztahu ke konkrétnímu online projektu a vytvořit efektivní kombinaci internetové propagace danému projektu.
Srovnávní e-shopů z hlediska formy prezentace informací
Černá, Andrea ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce analyzuje 5 e-shopů z hledisek formy prezentace informací, např. typografie, použití barev, přístupnost webu, použití marketingu, možnosti vyhledáváni apod.
Internet jako marketingový nástroj
Sekerka, Radko ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Internet je fenoménem dnešní doby, postupně se v něm vytváří digitalizovaný obraz skutečného světa. Trvající nárůst uživatelů a zvyšující se internetová gramotnost láká i ty nejotrlejší internetově sterilní podnikatele a společnosti do světa internetového obchodování. V současné době internetových obchodů neustále přibývá, ale úroveň poskytovaných služeb bývá různá. Z pohledu zákazníka není jednoduché ihned odhalit kvalitu těchto služeb. Pro internetového uživatele se spletitá džungle internetových obchodů stává prostředím, ve kterém upřednostňuje hodnoty zaručující bezproblémový a bezpečný nákup. Důvěryhodnost značky a záruky se stávají klíčovým atributem úspěchu v elektronickém podnikání a kvalitní marketing je jedním z nástrojů jak tohoto úspěchu dosáhnout. Díky neustálému rozvoji internetu se odkrývají stále nové možnosti komunikace s jeho uživateli a tedy potencionálními zákazníky. Jaký komunikační nástroj zvolit a jak postupovat ve snaze zlepšit prodejnost a efektivitu internetového obchodu má za cíl právě tato práce. V jednotlivých kapitolách budou postupně popsány možnosti internetu, marketingu, komunikačních nástrojů a jejich integrace do marketingového plánu elektronického obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 702 záznamů.   začátekpředchozí693 - 702  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.