Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modelování oceňování projektů
Sekerka, Radko ; Burian, Jan (vedoucí práce) ; Kvasnička, Michal (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu modelování procesu lidské práce na projektech pomocí multiagentního modelu. V rámci projektového managementu probíhá srovnávání plánu se skutečností nejenom v rámci následné kontroly, ale také v průběhu realizace projetu. Jednou z nejsledovanějších položek jsou náklady na personální zdroje. Pro zvýšení efektivity práce a kontroly nad skutečnými náklady zavádí řada organizací propojení účetního systému na systém vykazování práce. Takový systém evidence práce je však nejen složitý, ale zároveň náročný z pohledu zvládání časového odstupu mezi vytvářením odhadů a vlastním výkonem práce. Obecně zde může také dojít k několika variantám komplikací jako například zdržení prací na projektu z důvodu nepřesných odhadů pracovní náročnosti a tedy nedostatečných finančních prostředků na účtech úseků a etap projektu. Cílem této práce je najít takové charakteristiky projektů, pro které je tento systém práce přínosem. V první části práce jsou rozebrány základní teoretické předpoklady pro modelování práce, z oblasti projektového managementu a multiagentního modelování. Další část se týká vytvoření multiagentního modelu včetně podrobných charakteristik a verifikace. V závěru je popsán průběh eperimentu s modelem a analýza výsledků.
Internet jako marketingový nástroj
Sekerka, Radko ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Internet je fenoménem dnešní doby, postupně se v něm vytváří digitalizovaný obraz skutečného světa. Trvající nárůst uživatelů a zvyšující se internetová gramotnost láká i ty nejotrlejší internetově sterilní podnikatele a společnosti do světa internetového obchodování. V současné době internetových obchodů neustále přibývá, ale úroveň poskytovaných služeb bývá různá. Z pohledu zákazníka není jednoduché ihned odhalit kvalitu těchto služeb. Pro internetového uživatele se spletitá džungle internetových obchodů stává prostředím, ve kterém upřednostňuje hodnoty zaručující bezproblémový a bezpečný nákup. Důvěryhodnost značky a záruky se stávají klíčovým atributem úspěchu v elektronickém podnikání a kvalitní marketing je jedním z nástrojů jak tohoto úspěchu dosáhnout. Díky neustálému rozvoji internetu se odkrývají stále nové možnosti komunikace s jeho uživateli a tedy potencionálními zákazníky. Jaký komunikační nástroj zvolit a jak postupovat ve snaze zlepšit prodejnost a efektivitu internetového obchodu má za cíl právě tato práce. V jednotlivých kapitolách budou postupně popsány možnosti internetu, marketingu, komunikačních nástrojů a jejich integrace do marketingového plánu elektronického obchodu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.