Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti klientů s internetovým bankovnictvím různých bank a porovnání implementovaných funkcí
NOVÁKOVÁ, Aneta
Bakalářská práce se zabývá uživatelským vnímáním online bankovnictví. Je zkoumána především spokojenost a dále také preference a zkušenosti uživatelů těchto služeb. Dílčím cílem je dokázat či vyvrátit stanovené hypotézy. Pro splnění cílů práce je využit kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření a chí-kvadrát test. Výsledky z dotazníkové šetření jsou následně zanalyzovány a pro lepší interpretaci převedeny do grafů nebo tabulek. Jedním ze závěrů, který lze z výsledků průzkumu vyvodit, je, že klienti jsou se službami internetového bankovnictví obecně spokojeni. Testováním hypotéz bylo zjištěno, že věk respondentů nemá vliv na to, zdali využívají internetového bankovnictví nebo smartbanking.
Spokojenost zákazníků
Indrová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ. Teoretická část práce vychází ze základních poznatků o zákazníkovi, metod měření spokojenosti a marketingového výzkumu. V analytické části je společnost zkoumána z vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě dotazníkového šetření jsou vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu. Poslední část práce je věnována návrhům a opatřením na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ.
Spokojenost zákazníků
Vymětalová, Simona ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Na základě dílčích analýz a vlastního průzkumu jsou stanovena opatření vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska. Dále je v analytické části společnost zkoumána v rámci vnitřního prostředí a mikro a makro okolí. Prostřednictvím dotazníkového šetření je analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. V poslední části jsou stanoveny konkrétní návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Dopady pandemie covid-19 na Českou správu sociálního zabezpečení
MACHÁČKOVÁ, Karolína
Bakalářská práce se zabývá činností České správy sociální zabezpečení (dále ČSSZ) v době pandemie covid-19, konkrétně Okresní správou sociálního zabezpečení České Budějovice a přibližuje její fungování. Cílem práce je zhodnotit a poodkrýt dopady pandemie covid-19 na činnost této správy. Dále se práce zabývá spokojeností klientů a jejich povědomím o produktech a službách. Práce také zkoumá klientskou komunikace s ČSSZ v době pandemie. Nejpodstatnější metodou zkoumání bylo dotazníkové šetření formou online dotazníku. Hlavními výsledky tohoto výzkumu je zjištění, že velmi málo klientů zná online službu ePortál a někteří nemají ani povědomí o činnosti ČSSZ. Dalším hlavním zjištěním je, že respondenti si přejí více úředních dní, konkrétně alespoň tři dny a také preferují elektronickou komunikaci (v různých podobách) s ČSSZ. Na základě těchto zjištění jsou navrhnutá konkrétní opatření pro zlepšení stávající či budoucí situace. Práce se opírá především o nejaktuálnější data, a tou je Zpráva o činnosti ČSSZ 2021.
Spokojenost klientů rané péče v ČR dnes a v minulosti
Pacalová, Jana ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Matoušek, Oldřich (oponent)
PACALOVÁ, JANA. Spokojenost klientů rané péče v ČR dnes a v minulosti. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2011. 93 s. Diplomová práce. Služba raná péče a její formy se několik posledních let dostávají díky nový teoriím a trendům do popředí zájmu veřejnosti, pracovníků z různých oborů, ale i samotných rodičů dětí s postižením, kteří oceňují její zaměření na rodinný systém. Ve své diplomové práci jsem se zajímala o ranou péči obecně a věnovala jsem se i občanskému sdružení Společnost pro ranou péči, která patří mezi vůdčí organizace v tomto oboru v České republice. Cílem práce je zjistit spokojenost klientů zařízení poskytujících komplexní ranou péči v České republice u jednotlivých druhů zdravotního postižení a porovnat je se spokojeností klientů z roku 2005. Pracovními hypotézami chci potvrdit, že spokojenost klientů zařízení poskytujících ranou péči je minimálně u pěti z osmi oblastí hodnocena kladně a že spokojenost klientů je v roce 2011 vyšší než v roce 2005. K řešení svého diplomového úkolu jsem si zvolila kvantitativní výzkumnou strategii. Jako výzkumnou techniku jsem použila standardizovaný dotazník sestavený pracovní skupinou EURLYAID v roce 1997. Na dotazníky odpovídali klienti ze čtyř středisek Společnosti pro ranou péči o.s. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo...
Využití terénní sociální služby tísňové péče
Kalvodová, Jitka ; Janečková, Hana (vedoucí práce) ; Pěnkava, Pavel (oponent)
Bakalářská práce s názvem Využití terénní sociální služby tísňové péče má za cíl zjistit, jak senioři, osoby se zdravotním postižením a osoby v přímém ohrožení jsou spokojeny s nabízenou službou tísňové péče, jakým způsobem služba tísňové péče ovlivňuje kvalitu jejich života a jak pomáhá jejich rodinám. Teoretická část se zabývá pojmem kvality života a životní spokojenosti seniorů a osob se zdravotním postižením s jejich specifickými potřebami. Praktická část popisuje detailně sociální službu tísňové péče Anděla Strážného, z. ú. v Libereckém kraji. Vychází z praktických poznatků a zkušeností autorky ze zmíněné sociální služby. Upozorňuje, jak důležité je promyšlení každého detailu poskytované služby, protože i sebemenší detail individuálního nastavení služby může rozhodnout o záchraně lidského života. Součástí bakalářské práce jsou tři kazuistiky klientů a hodnocení jejich spokojenosti s nabízenou službou tísňové péče Anděla Strážného. Výsledky jsou porovnány s výstupy z jiných výzkumných projektů v ČR.
Spokojenost zákazníků
Vymětalová, Simona ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Na základě dílčích analýz a vlastního průzkumu jsou stanovena opatření vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska. Dále je v analytické části společnost zkoumána v rámci vnitřního prostředí a mikro a makro okolí. Prostřednictvím dotazníkového šetření je analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. V poslední části jsou stanoveny konkrétní návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Spokojenost zákazníků
Indrová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ. Teoretická část práce vychází ze základních poznatků o zákazníkovi, metod měření spokojenosti a marketingového výzkumu. V analytické části je společnost zkoumána z vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě dotazníkového šetření jsou vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu. Poslední část práce je věnována návrhům a opatřením na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ.
Spokojenost klientů rané péče v ČR dnes a v minulosti
Pacalová, Jana ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Matoušek, Oldřich (oponent)
PACALOVÁ, JANA. Spokojenost klientů rané péče v ČR dnes a v minulosti. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2011. 93 s. Diplomová práce. Služba raná péče a její formy se několik posledních let dostávají díky nový teoriím a trendům do popředí zájmu veřejnosti, pracovníků z různých oborů, ale i samotných rodičů dětí s postižením, kteří oceňují její zaměření na rodinný systém. Ve své diplomové práci jsem se zajímala o ranou péči obecně a věnovala jsem se i občanskému sdružení Společnost pro ranou péči, která patří mezi vůdčí organizace v tomto oboru v České republice. Cílem práce je zjistit spokojenost klientů zařízení poskytujících komplexní ranou péči v České republice u jednotlivých druhů zdravotního postižení a porovnat je se spokojeností klientů z roku 2005. Pracovními hypotézami chci potvrdit, že spokojenost klientů zařízení poskytujících ranou péči je minimálně u pěti z osmi oblastí hodnocena kladně a že spokojenost klientů je v roce 2011 vyšší než v roce 2005. K řešení svého diplomového úkolu jsem si zvolila kvantitativní výzkumnou strategii. Jako výzkumnou techniku jsem použila standardizovaný dotazník sestavený pracovní skupinou EURLYAID v roce 1997. Na dotazníky odpovídali klienti ze čtyř středisek Společnosti pro ranou péči o.s. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo...
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK A JEHO POHLED NA KVALITU V DOMOVECH PRO SENIORY
VALIŠOVÁ, Lenka
Práce se zabývá osobností sociálního pracovníka a jeho pohledem na kvalitu v domově pro seniory, ve kterém pracuje. V první části se obecně zabývám kvalitou, dále jaké pro-blémy přineslo domovům pro seniory zavádění kvality, také z jakých pohledů se dá kvalita hodnotit, a končím hodnocením kvality právě z pohledu sociálních pracovníků. Druhou část věnuji šetření, které jsem osobně provedla pomocí rozhovoru se sociál-ními pracovníky, kteří pracují v domovech pro seniory, a výsledky poté porovnávám s teorií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.