Název:
Spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Customer Satisfaction
Autoři:
Vymětalová, Simona ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Na základě dílčích analýz a vlastního průzkumu jsou stanovena opatření vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska. Dále je v analytické části společnost zkoumána v rámci vnitřního prostředí a mikro a makro okolí. Prostřednictvím dotazníkového šetření je analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. V poslední části jsou stanoveny konkrétní návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
The main intention of the diploma thesis is to analyze customers satisfaction in chosen company. Based on results of sectorial analyses are devise measures to improve the current situation. First part of the thesis desribes theoretical background. Evaluation of the company’s current state is done through the analysis of internal environment and macro and micro environment analysis. The current state of customer satisfaction level is also studied using a questionnaire. The final part includes specific suggestions for improvement of customer satisfaction.
Klíčová slova:
analýza marketingového prostředí; chování spotřebitele; Marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; zákazník; client satisfaction; consumer behaviour; customer; marketing environment analysis; Marketing survey
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192048