Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Increasing the Effectiveness of Marketing Effort by Experimental Testing Methods
Lorková, Kristína ; Luhan, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The thesis analyses the customer behavior of Kiwi.com, a global online retail company for booking flights and proposes marketing interventions to increase the conversion rates in various customer segments. The effectiveness of new behavioral interventions is tested against current marketing efforts using experimental A/B methods. Additionally, areas for further improvements are explored and a design of future product features and marketing behavioral interventions is proposed.
Increasing the Effectiveness of Marketing Effort by Experimental Testing Methods
Lorková, Kristína ; Luhan, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The thesis analyses the customer behavior of Kiwi.com, a global online retail company for booking flights and proposes marketing interventions to increase the conversion rates in various customer segments. The effectiveness of new behavioral interventions is tested against current marketing efforts using experimental A/B methods. Additionally, areas for further improvements are explored and a design of future product features and marketing behavioral interventions is proposed.
Optimalizace použitelnosti e-shopu Vivantis.cz
Rozhoň, Filip ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce v teoretické části vysvětluje důležitost optimalizace použitelnosti webu pro e shopy a popisuje celý proces optimalizace se zaměřením na uživatelské testování a A/B testování. Jednotlivé metody optimalizace použitelnosti jsou doplněny o ukázky z případových studií. V praktické části se práce zaměřuje na optimalizaci použitel-nosti konkrétního e shopu Vivantis.cz. Ukazuje praktické využití metod optimalizace použitelnosti, přičemž je kladen důraz na uživatelské testování a A/B testování.
Optimalizace webu a vyhodnocení jejích výsledků
Kroužek, Jiří ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu a vyhodnocením jejích výsledků. Představuje a porovnává možnosti optimalizace webu -- webovou analytiku, teplotní mapy, uživatelské testování a A/B testování. Praktickou část pak tvoří optimalizace webu Fakulty managementu včetně kvantifikace výsledků této optimalizace.
Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
Makoš, Michal ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá disciplínou optimalizace konverzního poměru a její základní metodou, A/B testováním. V její teoretické části je téma optimalizace a A/B testování představeno a je navržen možný postup při využití těchto metod. Práce popisuje i jednotlivé nástroje, které jsou pro úspěšnou optimalizaci konverzního poměru nezbytné. Praktická část usiluje o zhodnocení dopadů jednotlivých faktorů na konverzní poměr a identifikaci těch, které na něj mají pozitivní vliv. Dále bylo cílem práce navrhnout obecná doporučení pro zvyšování konverzního poměru a obchodní výkonnosti. Vlastní výzkum byl uskutečněn na základě provedených A/B testů a jejich analýzy.
Personalizace obsahu na webu
Šatera, Ondřej ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práce se věnuje personalizaci obsahu na webu, jejím přínosům pro uživatele a jejímu vlivu na konverzní poměr obchodníka. Představuje používané přístupy k její realizaci, analyzuje teoretické základy a popisuje jejich technickou realizaci. Na závěr jsou poznatky aplikovány na dva skutečné webové projekty. Hlavním přínosem práce je kompletní pohled na personalizaci a poskytnutí obecného návod pro její implementaci.
Zvyšování obchodní výkonnosti webu
Knopp, Filip ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Pařízek, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zvyšování obchodní výkonnosti webu prostřednictvím optimalizace se zaměřením na uživatelský zážitek. Nezabývá se způsoby, jak přivést na webové stránky více návštěvnosti, ale jak uživatele na webu motivovat, přesvědčovat a pomáhat jim k dosažení cílů. Cílem práce je představit koncepci User Experience (UX) a Conversion Optimization (CRO). Dále navrhnout obecný proces optimalizace webu se zaměřením na uživatelský zážitek a postup aplikovat v rámci případové studie. Přínosem práce je propojení koncepcí UX/CRO, které přináší uživatelům pozitivní zkušenosti se značkou a organizacím udržitelnou konkurenční výhodu, diferenciaci i vyšší návratnost marketingových investic.
Efektivní A/B a multivariantní testování v prostředí globálního trhu
Janů, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Seman, Vladimír (oponent)
Práce se zabývá problematikou testování online obsahu za účelem optimalizace výkonnosti obchodních a informačních kanálů v globálním prostředí, tj. tam kde návštěvníci pocházejí z různých zemí. Tato různorodost způsobuje odlišné chování návštěvníků, protože například Američan vnímá obsah naprosto odlišně od Brazilce či Francouze. Odlišné vnímání, respektive spotřebitelské chování, je způsobeno odlišnou národní kulturou v těchto zemích. Proto je nutné, respektive korektní, testovat obsah za účelem jeho optimalizace na lokální úrovni. Nejjednodušší možností je samozřejmě spustit stejný test pro každou zemi zvlášť. Ale to je v praxi extrémně náročné na dobu trvání testu i lidské zdroje, které jej musí navrhnout, implementovat a vyhodnotit. Proto je cílem této práce navrhnout modifikaci metody pro testování online obsahu, která bude k testování přistupovat na dostatečné lokální úrovni a bude zohledňovat kulturní rozdíly jednotlivých zemí, ale bude přitom i efektivní na dobu trvání testu a lidské zdroje. V současné době neexistuje zdokumentovaná metoda, která by tuto problematiku řešila. Klíčem této modifikace je segmentace zemí do skupin na základě podobné národní kultury. Proto je nutné hodnotu národní kultury nějakým způsobem identifikovat, a k tomu lze využít model nizozemského profesora Geerta Hofstedeho, který pro každou zemi identifikoval šest dimenzí národní kultury a přiřadil jim bodové ohodnocení. Přínosem práce je popsaná modifikace metody, která je vhodná zejména pro společnosti působící na globálním trhu, respektive více trzích zároveň. Tato metoda, při korektním použití, dokáže společnosti přinést nárůst příjmů při snížení spotřeby lidských zdrojů.
A/B testování a jeho využití v e-obchodech
Pilík, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se metodami testování použitelnosti webových aplikací s akcentem na metodu A/B testování v kontextu s e-obchody v České republice. Úvodní část shrnuje přehled nejpoužívanějších testovacích metod. Koncentruje se na jejich základní charakteristiky a způsob jejich provedení. Po uvedení podrobných údajů o metodě A/B testování je pozornost věnována jejímu použití. Hlavní část práce se zaměřuje na jednotlivé aspekty metody A/B testování a popisuje metodu podporující rozhodování o investici do této testovací metody. V neposlední řadě je zde příto-men i obecný stručný manuál umožňující laikovi provést A/B testování svého projektu. Tato část je využitelná především pro provozovatele e-obchodů. Akcentování důležitosti testování projektů a podrobný popis jedné z vhodných metod včetně poskytnutí návodu na její praktic-ké použití je hlavním přínosem této práce.
Optimalizace webu
Snížek, Martin ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu -- tedy činností, která směřuje k lepšímu plnění cílů webu, vyšším příjmům firmy, která ho provozuje, a to prostřednictvím detailního poznání chování a psychologie návštěvníků a následných úprav webu. Optimalizace obchodní výkonnosti se nezabývá tím, jak přivést na web více návštěvníků, zabývá se pouze tím, jak z přivedených návštěvníků získat na webu maximum (příjmů, údajů, leadů). Hlavním cílem a zamýšleným přínosem práce je první komplexní shrnutí tohoto nově rozvíjejícího se oboru v češtině, a zároveň předvedení možností optimalizace na konkrétním příkladu z praxe. Práce se skládá z následujících částí: - Co je optimalizace webu -- z jakých disciplín a oblastí se optimalizace webu skládá, jak se při ní postupuje, rozdíly mezi optimalizací webu a redesignem a další základní informace o optimalizaci webu. - Konkrétní vybrané způsoby a nástroje optimalizace webu: * Multivariantní a A/B testování -- co znamená, jak se provádí, technologie a technologická řešení, best practices. * Webová analytika -- co obsahuje, jaké funkce plní, jaká existují technologická řešení a čím se vyznačují, jak vypadá zavádění webové analytiky. * Uživatelské testování -- jak probíhá uživatelské testování a jak ho správně provádět. * Persony a uživatelské scénáře -- co znamenají persony a uživatelské scénáře, jak je využívat. - Případová studie optimalizace webu Kentico.com -- využití popisovaných metod na konkrétním příkladu, včetně uvedení výsledků, které optimalizace webu přinesla.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.