Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí93 - 102  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vytvoření interaktivních pomůcek z oblasti 3D počítačové grafiky
Balusek, Radim ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou interaktivních pomůcek z oblasti 3D počítačové grafiky. Úvod práce je věnován obecné teorii křivek a ploch a jejich matematickým popisem. Podrobněji jsou rozebrána témata Geometrická transformace, Perspektivní promítání a Parametrický způsob zápisu plochy. Navazující kapitola se zabývá problematikou vizualizace prostorových objektů v programovém prostředí Java. V praktické části je popsána implementace jednotlivých appletů. K vlastní realizaci interaktivních pomůcek byl použit jazyk Java, který využívá knihovní funkce JOGL. Cílem diplomové práce je vytvoření souboru interaktivních appletů z oblasti počítačové grafiky. Tyto applety budou umístěny na stránkách fakulty a budou sloužit studentům VUT v Brně ke zkvalitnění výuky.
3D model z MRI
Menclík, Tomáš ; Smékal, Zdeněk (oponent) ; Šmirg, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této práce je rekonstrukce třírozměrného povrchu ze sady dvourozměrných snímků. Pro realizaci aplikace byl zvolen programovací jazyk Java a jeho nadstavba umožňující práci s~trojrozměrnými modely. Před vlastním vytvářením trojrozměrných modelů bylo nutné umožnit prohlížení trojrozměrných modelů dvou různých souborových formátů. K~vytváření trojrozměrných modelů byl použit algoritmus Marching cubes. V~textu je tento algoritmus popsán teoreticky, následován popisem implementace a odstranění jeho nedostatků. V~závěru práce je popsána implementace inverzního postupu k~rekonstrukci trojrozměrného povrchu a tím je extrakce dvourozměrných snímků z~třírozměrného modelu.
3D simulační toolbox
Matyskiewicz, Jiří ; Babinec, Tomáš (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací rozšiřitelného programovatelného prostředí určeného pro vytváření různých 3D simulací se zaměřením na testování algoritmů a vytváření aplikací z oblasti počítačového vidění a robotiky. Prostředí VISIMBOX bylo implementováno v programovacím jazyce c# a používá OpenGL pro hardwarově akcelerované vykreslování.
Řízení a vizualizace automatizovaného domu
Rompotl, Zdeněk ; Ondráček, Oto (oponent) ; Tlustý, Jiří (vedoucí práce)
Automatizace budov je v dnešní době velmi diskutované téma hlavně v rozsáhlých budovách a kancelářských objektech. Výhody automatizovaných budov zásadně spočívají ve snižování provozních nákladů, větší bezpečnosti a ochraně majetku. Budovu je možné sledovat a řídit z hlediska probíhajících procesů a stavů. Sledování i řízení je realizovatelné lokálně i vzdáleně. Dalším důležitým faktorem je větší komfort ovládání. Tato práce popisuje evropskou instalační sběrnici EIB a její komunikaci s vizualizačním a řídícím systémem Control Web. Pro kompletní sledování stavu celého domu komunikuje Control Web s elektronickým zabezpečovacím systémem Galaxy. Vzájemným propojením těchto technologií vzniká komplexní systém, pomocí kterého je (mimo jiné) možné efektivně snižovat celkové náklady na provoz. Výsledkem snažení je vyvinutá aplikace v systému Control Web 6, používaná v budově firmy atx s.r.o ve Žďáru nad Sázavou. Vizualizace je zaměřena na dvourozměrné i dnes velmi často používané 3D zobrazení. Rovněž se používá i webové zobrazení, jelikož webový prohlížeč je součástí každého operačního systému. Nedílnou součástí vizualizace je automatické řízení procesů.
3D grafika a hry
Vataščinová, Lenka ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Ve své bakalářské práci se budu zabývat tématem 3D grafiky v herním prostředí. Nejdříve čtenáře seznámím s krátkou historií počítačové grafiky všeobecně, ale nejvíce se zaměřím na historii grafiky v herním průmyslu. Dále se zaměřím především na 3D grafiku sci-fi RPG her a zanalyzuji grafickou část výroby digitálního díla. Jako hlavní přínos práce vidím převážně její praktickou část, ve které se zabývám tvorbou prostředí pro animovaný film, inspirované sci-fi RPG hrami, představenými v teoretické části.
Využití 3D grafiky při tvorbě produktové vizualizace
Dušek, Václav ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Vítek, Pavel (oponent)
Skrze svou bakalářskou práci "Využití 3D grafiky při tvorbě produktové vizualizace" chci nejprve seznámit čtenáře s 3D grafikou a jejím použitím v praxi. Na 3D grafiku se však neomezuji a věnuji se též fotografii a tvorbě kompozice v uměleckém díle. Hlavní přínos práce pak tkví v praktické části, která se zabývá problematikou tvorby produktové vizualizace -- existuje totiž více možností, jak ji tvořit. Pro ucelenost a lepší pochopení se v praktické části nachází produktový řetězec, jenž nastiňuje průchod zakázkou při tvorbě produktové vizualizace. V poslední části bakalářské práce poté simuluji konkrétní zakázku na produktovou vizualizaci telefonu LG G2. V závěru bakalářské práce slouží tyto výstupní vizualizace ke zhodnocení jednotlivých metod a k celkovému shrnutí problematiky produktové vizualizace.
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény
Bílková, Stanislava ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Vítek, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na program Cinema 4D, sloužící k tvorbě 3D grafiky, jeho funkce a nástroje pro užití k tvoření komplexní 3D scény. Následně se zaměřuje na další možné programy, využívané v oblasti 3D grafiky. Dále na úvod do 3D vizualizací, na proces tvorby komplexní vizualizace v programu Cinema 4D a jeho převedení na konkrétní projekt. Obsah práce má za cíl nastínit a ukázat řešení možných problémů vznikajících při tvorbě komplexní 3D scény, kterými jsou celkové pojetí projektu a náročnost na techniku při výpočtu komplexní podrobné 3D scény.
Prostorové zobrazování - software
ŽALUDOVÁ, Lenka
Bakalářská práce se zabývá prostorovým zobrazováním. Snaží se popsat a zároveň porovnat v současnosti nejvíce používaný software pro 3D zobrazování a stanovit metriku/kritéria hodnocení pro kategorizaci.
3D modelování v Blenderu
Matiášek, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvoření ucelené příručky k programu Blender, která provede začínajícího uživatele procesem modelování. Blender je animační a vizualizační svobodný software určený k práci s 3D grafikou, který najde své uplatnění v televizním průmyslu, herním průmyslu, filmu či reklamně. V úvodu tato práce zmiňuje jeho výhody, nevýhody i obdobné produkty dostupné na světovém trhu. Zbytek práce se již věnuje tvorbě 3D modelu a popisuje postupy modelování, texturování, osvětlení a renderování scén.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí93 - 102  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.