Název:
3D modelování v Blenderu
Překlad názvu:
3D modelling in Blender
Autoři:
Matiášek, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je vytvoření ucelené příručky k programu Blender, která provede začínajícího uživatele procesem modelování. Blender je animační a vizualizační svobodný software určený k práci s 3D grafikou, který najde své uplatnění v televizním průmyslu, herním průmyslu, filmu či reklamně. V úvodu tato práce zmiňuje jeho výhody, nevýhody i obdobné produkty dostupné na světovém trhu. Zbytek práce se již věnuje tvorbě 3D modelu a popisuje postupy modelování, texturování, osvětlení a renderování scén.The goal of this work is to create a comprehensive manual for program Blender. The work will guide a beginner user through the process of modelling. Blender is a free software used for creating animations and 3D visualizations which can then be used in the television industry, game industry, movies or commercials. This work in it's introduction mentions benefits and disadvantages of this product and lists similar products available worldwide. The rest of the work is dedicated to creating 3D models and describes scene modelling, texturing, lighting and rendering practices.
Klíčová slova:
3D grafika; Blender; modelování; osvětlení; renderování; texturování; 3D graphics; Blender; lighting; modelling; rendering; texturing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14672