Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metodika provozu a údržby BI řešení
Matiášek, Tomáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Zajíc, Ján (oponent)
Diplomová práce se věnuje provozu a údržbě BI systémů na platformě MS SQL Server 2008 R2. Práce pokrývá běžné činnosti správy BI řešení a datových skladů, tedy monitorování, údržbu, administraci, ladění výkonnosti a zálohování. Správa je řešená především nativními nástroji MS SQL Serveru a nástroji System Center: Essentials a System Center: Data Protection Manager společnosti Microsoft. Hlavním cílem práce je vytvoření metodiky provozu a podpory BI řešení, na které jsem spolupracoval se společností Clever Decision, která se specializuje na oblast Business Intelligence. Mezi dílčí cíle patří navrhnutí způsobu monitorování jednotlivých komponent BI systému, včetně nastínění možností zálohování, údržby a výkonnostního ladění platformy MS SQL Server. Jednotlivé kapitoly obsahují metodické postupy, nejlepší praktiky, souhrnné tabulky a vhodné nástroje, které administrátorovi pomohou dosáhnout jím specifikovaných cílů. Nejvýznamnějším přínosem práce je vytvořená metodika pro firmu Clever Decision. K dalším přínosům práce patří vymezení použití nástrojů pro monitorování či údržbu a jejich postavení ke komponentám BI řešení, potažmo SQL Serveru. Dalším přínosem je vytvoření jednoduchých metodik pro zálohování a výkonnostní ladění SQL Serveru. V neposlední řadě je DP ucelený materiál, který se zabývá výhradně správou OLAP databází SQL Serveru z pohledu databázového administrátora.
3D modelování v Blenderu
Matiášek, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvoření ucelené příručky k programu Blender, která provede začínajícího uživatele procesem modelování. Blender je animační a vizualizační svobodný software určený k práci s 3D grafikou, který najde své uplatnění v televizním průmyslu, herním průmyslu, filmu či reklamně. V úvodu tato práce zmiňuje jeho výhody, nevýhody i obdobné produkty dostupné na světovém trhu. Zbytek práce se již věnuje tvorbě 3D modelu a popisuje postupy modelování, texturování, osvětlení a renderování scén.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.