Název:
Využití 3D grafiky při tvorbě produktové vizualizace
Překlad názvu:
Use of 3D graphics in the creation of product visualization
Autoři:
Dušek, Václav ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Vítek, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Skrze svou bakalářskou práci "Využití 3D grafiky při tvorbě produktové vizualizace" chci nejprve seznámit čtenáře s 3D grafikou a jejím použitím v praxi. Na 3D grafiku se však neomezuji a věnuji se též fotografii a tvorbě kompozice v uměleckém díle. Hlavní přínos práce pak tkví v praktické části, která se zabývá problematikou tvorby produktové vizualizace -- existuje totiž více možností, jak ji tvořit. Pro ucelenost a lepší pochopení se v praktické části nachází produktový řetězec, jenž nastiňuje průchod zakázkou při tvorbě produktové vizualizace. V poslední části bakalářské práce poté simuluji konkrétní zakázku na produktovou vizualizaci telefonu LG G2. V závěru bakalářské práce slouží tyto výstupní vizualizace ke zhodnocení jednotlivých metod a k celkovému shrnutí problematiky produktové vizualizace.By means of my bachelor thesis "Use of 3D graphics in the creation of product visualization" I want to first familiarize a reader with 3D computer graphics and its application in practice. The thesis is not limited only to 3D graphics; it is also devoted to photography and composition in the visual arts. As there are more ways to create product visualisation, the main contribution is in the practical part of the paper, which deals with these possibilities. For consistency and better understanding, the practical part contains the product chain outlining the plan of a commission to create product visualization. In the last part of the thesis, I simulate a specific order for product visualization of the LG G2 smartphone. The conclusion of the thesis evaluates the individual methods by means of the output visualizations and sums up the issues of product visualization.
Klíčová slova:
3D grafika; chytrý telefon; fotografie; kompozice; LG G2; produktová vizualizace; 3D graphics; composition; LG G2; photography; product visualization; smartphone
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41660