Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 97 záznamů.  začátekpředchozí88 - 97  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz Summit Series v ledním hokeji z let 1972 a 1974 v československém tisku
Poláček, Daniel ; Zamazal, Ondřej (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se věnuje mediálnímu obrazu tzv. Summit Series z let 1972 a 1974 v československém tisku. Jelikož se obě tyto události, během kterých proti sobě poprvé nastoupili hokejisté Sovětského svazu a zámořští profesionálové, odehrály ve studenoválečných 70. letech 20. století, nabyly nejen sportovní, ale i politický rozměr. Československo bylo tou dobou pevnou součástí východní části bipolárně rozděleného světa. Práce se zabývá především tím, jak se při informování o Summit Series uplatnila komunistická propaganda. K tomu je využita kvantitativní obsahová analýza. Součástí výzkumu je i teoretická část, která se věnuje socio-historickému a mediálnímu kontextu doby.
Deník Echo24
Schoberová, Kristýna ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Tato práce pojednává o internetovém deníku Echo24. Jedná se o nově zřízený portál, a tak se zde zaměřuji na okolnosti jeho vzniku, které jsou nestandardní a zajímavé. Spolu s vlastnickou strukturou jsou zde představeni i autoři a redaktoři projektu. V teoretické části se práce také zabývá výhodami publikování online v porovnání s tištěnými médii. Věnuji se zde i některým problémům internetových zpráv. Dále se práce zabývá různými pohledy na zpravodajskou objektivitu, jejími jednotlivými složkami a možnostmi zkoumání. V praktické části je deník porovnáván s dalšími internetovými novinami, které jsou dostupné také jen na webu, a to nejen z hlediska vnímání jejich obsahu ze strany čtenářů. Práce se také věnuje formě prezentace informací s ohledem na dodržování jedné ze zpravodajských hodnot - objektivity. Zajímá se také o množství prostoru poskytnutého pro vyjádření kritizovaného subjektu zpráv, protože se jedná o jeden z ukazatelů nestrannosti. Dále jsou zde formou dotazníku ověřeny rozšíření povědomí o projektu a důvěra v jeho apolitičnost u různých skupin obyvatel.
Návrat Ivana Horníka do českého fotbalu ve vybraných médiích
Pěruška, Jan ; Trunečka, Ondřej (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Práce se zabývá obrazem návratu Ivana Horníka do českého fotbalu ve vybraných médiích. Ivan Horník se stal hlavní postavou největší korupční kauzy v historii českého fotbalu z roku 2004 a po odpykání poloviny trestu v roce 2012 znovu zahájil funkcionářskou činnost. Práce se zaměřuje na analýzu textů čtyř sledovaných médií - deníků Sport a Blesk a zpravodajských portálů Aktuálně.cz a Tn.cz - ve čtyřech obdobích. Ta zahrnují nejzásadnější momenty, související s omilostněním Ivana Horníka a jeho následným návratem do českého fotbalu. Jedná se o: září až říjen 2011 - Horník zažádal o prominutí trestu; leden až březen 2012 - žádosti bylo vyhověno a Horník nastoupil do funkce sportovního ředitele v FC Chomutov; listopad 2012 - spekuluje se o Horníkově angažmá ve Slavii Praha; leden 2013 - Horník začíná coby sportovní ředitel v FK Bohemians Praha. Tato práce pomocí kvantitativní a kvalitativní analýzy zjišťuje, kolik prostoru věnovala vybraná média osobě a návratu Ivana Horníka a jaká stanoviska k tématu zaujímala. V následujících kapitolách je hledána také odpověď na otázku, zda nebyla osoba Ivana Horníka médii nepřiměřeně démonizovaná a jestli se měnil názor médií i veřejnosti v kontextu novějších korupčních kauz.
Komercionalizace sportovní žurnalistiky: zobrazení běhu v médiích
Vrabcová, Tereza ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce Komercionalizace sportovní žurnalistiky: zobrazení běhu v médiích sleduje vývoj obrazu běhání ve vybraných médiích v letech 1994, 2004 a 2012. Zaměřuje se nejprve obecně na vztah médií a sportu, na sportovní žurnalistiku a osobnost sportovního novináře. Zabývá se komercionalizací sportu a sportovní žurnalistiky, přináší také aktuální výsledky z výzkumu International Sport Press Survey, v Česku dosud nezveřejněné. Konkrétněji je pak komercionalizace sportovní žurnalistiky ilustrována na příkladu běhu, ve vybraných médiích sleduje jeho pokrytí, způsob prezentace a účel informování. Hledá důsledky, které má komercionalizace ve vztahu k běhání, a zjišťuje, jak se na zájmu veřejnosti o běh podílejí média.
Sociální sítě jako nástroj zlepšování komunikace se čtenářem na příkladu IHNED.cz
Němečková, Hana ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Sociální sítě (a nová média obecně) proměňují vztah mezi profesionálními mediálními organizacemi a jejich publikem. Bakalářská práce "Sociální sítě jako nástroj zlepšování komunikace se čtenářem na příkladu IHNED.cz" se zaměřuje na to, jak média využívají stránky, respektive účty na webových sociálních sítích Facebook a Twitter jako nástroj ke komunikaci se svými čtenáři v reálném čase. V úvodní, teoretické části je definován pojem sociální sítě a popsána historie a funkce celosvětově nejpoužívanějších sociálních sítí, se zvláštním důrazem na sítě Facebook a Twitter. Zaměřuji se i na možnosti a mechanismy využívání sociálních sítí z hlediska zpravodajských médií. Praktická část bakalářské práce zkoumá působení zpravodajského serveru IHNED.cz na sociálních sítích Facebook a Twitter prostřednictvím kvantitativní analýzy. Zabývá se tím, jaký obsah IHNED.cz na těchto sítích svým fanouškům (odběratelům) nabízí, jakou to u nich vyvolává odezvu a do jaké míry s nimi IHNED.cz prostřednictvím sociálních sítí diskutuje. Práce obsahuje i výsledky dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo čtyři sta respondentů, kteří jsou fanoušky a/nebo odběrateli IHNED.cz na Twitteru a na Facebooku. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem a odkud čerpají aktuální zpravodajství, jaký styl komunikace na sociálních sítích ze...
Srovnání obrazu fanouškovské kultury v mainstreamových médiích a fanouškovských médiích
Huk, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Sportovní fanoušci jsou nedílnou součástí sportovních utkání jak ve světě, tak v České republice. Masová média o nich dnes píší víc než dříve. A začíná to být i naopak. I samotní fanoušci dnes mají vlastní možnosti, jak komunikovat s širokým publikem a dokonce i hodnotit novináře samotné. Práce rozebírá na příkladu fotbalového derby Slavia Praha - Sparta Praha hraném na stadionu Evžena Rošického na Strahově v roce 2008 a narušovaném fanoušky obou klubů a policií, jak o daných událostech referovala mainstreamová média (deník Sport, on-line deník iDnes.cz, Česká televize) a jak o nich informovala média samotných fanoušků - fanouškovské weby, fanouškovské magazíny. Tyto dva mediální obrazy, mainstreamový a fanouškovský, byly porovnány s cílem zjistit, jak moc se liší.
Současná sportovní fotografie a českém denním tisku
Géla, František ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Bakalářská diplomová práce "Současná sportovní fotografie v českém denním tisku" se zabývá současnou podobou sportovní fotografie na stránkách specializovaného sportovního deníku Sport a ve sportovní části nejčtenějšího českého seriózního deníku Mladá fronta dnes. Práce se ve své úvodní části nejprve obecně věnuje samotnému žánru sportovní fotografie, jejími podobami, technikami tvorby, technikou používanou při tvorbě sportovní fotografie a historií žánru na našem území. V praktické části bylo cílem zanalyzovat, jak v současnosti vypadá sportovní fotografie v českém denním tisku a s jakými podobami sportovní fotografie se dnes můžeme v českém tisku setkat. Metodou práce byla obrazová analýza a rozhovory s významnými českými fotografy, kteří se věnují sportovní fotografii.
Osobnost české žurnalistiky - Vít Holubec
Marek, Jakub ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Vít Holubec stál u zrodu sportovního televizního vysílání v Československu. V padesátých letech komentoval první přímý televizní přenos, byl spoluzakladatelem redakce sportu Československé televize a stál u zrodu Branek, bodů, vteřin - nejstaršího pravidelně vysílaného pořadu Československé a později České televize. V této bakalářské práci je chronologicky zanalyzována profesní kariéra Víta Holubce s důrazem na důležité milníky v historii televizního vysílání, kterých byl tento populární sportovní komentátor přímým aktérem. V úvodní části práce je přiblížena sportovní žurnalistika jako profese a stručně popsán vývoj směrem k počátkům televizní sportovní žurnalistiky. Kromě kariéry v Československém rozhlase jsou v práci popsány i Holubcovy novinářské začátky v různorodých denících a později i v Armádním rozhlase. V dalších částech jsou popsány vrcholné okamžiky jeho kariéry, zajímavé události z velkých akcí typu MS v kopané či OH a nakonec jsou připojeny ohlasy jeho bývalých kolegů a následovníků z České televize. Cílem této bakalářské práce je srozumitelné a přehledné vylíčení profesní kariéry jednoho z nejuznávanějších sportovních televizních komentátorů 20. století, s důrazem na důležité události, které formovaly oblast sportovní žurnalistiky v naší zemi.
Sportovní novináři jako tiskoví mluvčí sportovců nebo sportovních klubů - etický problém
Suchan, Jan ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce "Sportovní novináři jako tiskoví mluvčí sportovců nebo sportovních klubů - etický problém" pojednává o problematice sportovních novinářů, kteří zároveň pracují pro sportovce, sportovní kluby nebo svazy, většinou jako tiskoví mluvčí, autoři článků na webových stránkách nebo organizátoři a moderátoři tiskových konferencí. Tímto souběhem funkcí se novinář dostává do střetu zájmů, který může ovlivňovat jeho příspěvky v médiích, ať už výběr témat příspěvků nebo jejich obsah. Bakalářská práce zkoumá úpravu střetu zájmů v českých etických kodexech, názory vedoucích sportovních redakcí českých médií na působení sportovních novinářů v PR oblasti a konkrétní případ novinářky, jež se dostala do popsaného střetu zájmů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 97 záznamů.   začátekpředchozí88 - 97  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.